بهترین قرص خارجی برای پاکسازی کبد چرب چیست؟

کبد چرب و درمان آن با بهترین قرص خارجی که معجزه ای برای کبد چرب است انجام می شود

مکانیسم اثر بهترین قرص پاکسازی کبد چرب، تقویت اعمال کبد، پیشگیری کننده از آسیب های کبدی، و کمک درمانی برای بیماری های التهاب مزمن کبد چرب است. به عبارت دیگر بهبود عملکرد کبد در تصفیه سموم و دفع مواد زائد از بدن را بر عهده دارد. قرص کبد چرب بر پایه عصاره خار مریم و هلیله سیاه و زرد و کنگر فرنگی ساخته می شود. مهم ترین تمایز قرص گیاهی کبد چرب تنها در کیفیت ساخت و میزان اعتبار شرکت دارویی سازنده است.

تشخیص بهترین قرص خارجی برای کبد چرب  دشوار به نظر می رسد. مناسب ترین روش برای انتخاب داروی مناسب مشورت با  پزشک است. اما در یکی دو سال اخیر قرص های گیاهی اوکسین، بیشترین کاربرد و محبوبیت برای درمان کبد چرب و پاکسازی آن بین مراجعه کننده گان داشته است. تا جای که از آن به عنوان معجزه ای برای کبد چرب نام می برند.

  اوکسین قدرت گرفته شده از فرمولاسیون گیاهی بزرگترین کمپانی دارو سازی اروپا Bayer-AG می باشد. و در بین نمونه های فراوان موجود در بازار دارویی کشور، عملکرد قابل قبول و رضایت بخشی داشته است. و به عنوان معجزه ای برای کبد چرب شناخته می شود.

در یک تحقیق میدانی حدود 15نفر از بیمارانی که علائم نارسایی کبد چرب داشتند. مورد مطالعه و درمان بوسیله دارو گیاهی برای پاکسازی کبد قرار گرفتند.

این 15نفر در سه گروه A-B-C تقسیم شدند. 

گروهA: بوسیله نمونه داروهای پاکسازی کبد چرب و پر سر و صدای داخلی تحت معالجه قرار گرفتند.

گروه B:بوسیله پلاسیبو ( دارو نما ) مداوای خود را شروع کردند.

و گروه سومC: بوسیله قرص های گیاهی خارجی اوکسین درمان را آغاز کردند.

بعد از گذشت سی روز تغییر قابل توجهی در نحوه درمان گروه آ صورت نگرفته بود اما طی آزمایشاتی که از گروه سوم اخذ شد. تا 77% سلامتی و بهبودی کامل خود را به دست آوردند.

نکته قابل توجه اینکه گروه اول حدود 30% درمان شدند. و باید به مدت 30روز دیگر از داروهای داخلی، کبد چرب استفاده کنند. به این معنی که طول درمان قرص پاکسازی کبد در نمونه های داخلی 60روز یا بیشتر است.

اما در نمونه خارجی حدود 20روز است.

گروه دوم چون از پلاسیبو یا دارو نما استفاده میکردند تغییر قابل توجهی مشاهده نشد.

اوکسین، بهترین قرص خارجی برای کبد چرب

 

اوکسین دارو گیاهی برای کبد چرب است

ما در مورد قرص کبد چرب  داخلی هیچ اظهار نظری نداریم. زیرا هیستوری دقیقی از بیماران استفاده کننده از این قرص های پاکسازی کبد  نداریم. و اینکه چند درصد از بیماران از این نمونه ها استفاده کرده و به نتیجه رسیده اند. اطلاعی در دسترس نداریم.

و  نیز به تبلیغات شرکت های سازنده داخلی زیاد اعتمادی نیست. اما چیزی که میدانیم اینه که :

مکانیسم اثر بهترین قرص برای پاکسازی کبد، دارای خاصیت آنتی اکسیدان بالایی بوده. و عوارض کمتری نسبت به داروهای شیمیایی دارد. همچنین در دفع سموم بدن بیشترین تاثیر را داشته باشد. و معجزه ای برای کبد چرب است.

در کمترین زمان آسیب های کبدی  را از بین برده. کمک به تولید آنزیمهای کبدی کرده. سموم و مواد زائده را از کبد خارج کند. همچنین یبوست ناشی از اختلالات کبدی را برطرف نماید.

با مصرف قرص خارجی پاکسازی کبد (اوکسین) بین 15تا 20روز زمان لازمه،  تا پاکسازی کامل و دفع سموم صورت بگیرد.

ترکیبات آنتی اکسیدان و ضد التهاب موجود در فرمول ساخت او کسین، التهاب جگر را کاهش میدهد. و با تنظیم ترشح صفرا، میزان تولید آنزیمهای کبدی برای تولید هورمونهای فعال بدن و تصفیه خون تنظیم میکند.

در نتیجه با رعایت اصول پاکسازی کبد چرب، در مدت  15الی 20روز، کبد مجددا سلامتی خود را به دست می آورد.

در کارنامه اوکسین رضایت بیش از 4170نفر از بیماران وجود دارد. هدف ما کسب نتیجه درمانی مطمئن است. و به هیچ وجه قصد تبلیغ نداریم. چون ما تنها عرضه کننده می باشیم. و افتخار ثبت اختراع و تولید این دارو در اختیار ما نیست که قصد تبلیغ داشته باشیم.

و یا سود سرشاری عاید مان بشه. تمام سعی ما اینه که بیطرفانه بنویسم و اطلاع رسانی کنیم.

حتما مطالعه کنید: درمان کبد چرب در طب سنتی

اطلاعات داروی معجزه گر کبد چرب

این قرص کبد را فورا پاکسازی میکند

 

در جدول زیر مشخصات و اطلاعات داروی معجزه گر کبد چرب جمع آوری شده است. مهم ترین مشخصه اوکسین به عنوان معجون پاکسازی کبد، بیشترین اثر گذاری در کمترین زمان و رفع علائم خستگی و بیحالی ناشی از کبد سمی  است.

همچنین با مصرف این دارو در هفته ابتدایی مصرف، احساس سبکی و راحتی وصف ناپذیری به شما دست میدهد. و با پاکسازی کامل خون غلیظ سودایی باعث شفاف و روشن شدن پوست صورت می شود. و اثر هر گونه جوش و کک و مک به مرور از پوست بدن محو می گردد.

قطعا این  داروی گیاهی به افزایش نوسازی سلولهای کبد کمک میکند. و مصرف آن در بیماران مبتلا به دیابت، فشار خون بالا، سلیاک و عدم تحمل لاکتوز منعی ندارد. زیرا به قاتل کبد چرب معروف است

قبل از تهیه بهترین قرص پاکسازی کبد باید ابتدا علائم بیماری کبد چرب را شناسایی کنیم. و بعد بدانیم ترکیبات گیاهی داروی اوکسین چگونه در دفع انواع سموم بدن و تنظیم آنزیم های کبدی کمک میکند.

 نام دارو⚡  اوکسین -جی
 تعداد  30عدد
 میزان مصرف  روزی 2عدد
 مکانیسم اثر  درمان نارسایی کبد ⭐
 محدودیت سنی  بالای 16سال
 گروه درمانی  کبد ⚡
 بارداری ⭐  منع دارد
 شیردهی  بلامانع
نام اثر  معجزه ای برای کبد چرب

 

علائم کبد چرب در زنان و مردان چیست؟

علائم کبد سمی در زنان و مردان چیست

بیماری کبد یک بیماری خاموش  و پنهان است. مانند سردرد و یا درد ناحیه کمر و کلیه نیست. که تا به درد می آید انسان بداند مشکل از کجاست.

کبد حکم تصفیه خانه بزرگی برای بدن دارد. اما گاها این مرکز تصفیه خود نیاز به مراقبت، تعمیر و نگهداری دارد.

اگر پزشکی برای شما آزمایش کبد تجویز کرده باشد. درستی و یا اختلال عملکرد کبد یا جگر در برگه آزمایش معلوم میشود.

اما در اکثر مواقع چون از خود ناحیه کبد دردی احساس نمیشود. مثل شکم درد که درد به همه جای بدن حتی پهلوها سرایت میکند. انسان در واقع نمیداند که با مشکل کم کاری و یا کبد سمی  مواجه است.

در هر صورت اگر شما با مشکل عملکرد کبد و یا دارای کبد چرب هستید. یکی از نشانه های زیر به عنوان علائم کبد چرب در زنان یا مردان دیده می شود.

  • تیره گی پوست صورت و یا سیاهی زیر چشم
  • حس و حال تفریح، گردش و ورزش و هیچ تحرکی ندارید
  • سوزش و رفلا کس معده و بوی بد دهان
  • طعم تلخ دهان و احساس کلافه گی و نگران بودن
  • دیدن خوابهای بد و یا کابوس های وحشتناک
  • دچار خستگی زودرس شدن
  • اکثر مواقع کم طاقت و بی حوصله بودن
  • جوش صورت و پشت و کمر
  • کک و مک و لک صورت
  • بد خلقی دائمی
  • ریزش شدید موی سر و کم پشت شدن دائمی ابروها
  • بد بو بودن عرق پا و زیر بغل و بدن
  • دائم دل آشوب هستید و بخاطر دلخوری های کوچک اشتغال فکری دارید و تا صبح بیدار هستید.
  • زرد رنگ شدن پوست بدن و صورت و…..

سایر توضیحات و علائم کبد چرب…..

 

تیره گی پوست صورت و سیاهی دورچشم از علائم کبد سمی است

عوارض  بالا ،مهم ترین علائم کبد چرب در زنان و مردان و نوجوانان هستند. ممکنه فردی بیشترِ این نشانه ها را یکجا داشته باشد. و شخص دیگری  تنها چند نشانه شاخص دارا باشد.

خسته نباشی، خدا قوت، تو هیچی ت نیست. کبد شما چربه درست کار نمیکنه و به روغن سوزی افتاده و نمیتواند وظیفه خود را که دفع سموم بدن است. به درستی انجام دهد. کاسه چه کنم چه کنم و زمین بگذارید. کمتر وسواس بخرج دهید و  تا دیر نشده به کمکش بشتابید.

اینها علائم ظاهری بیماری های کبدی هستند. که فقط خودتان بر آنها واقفید، و شاید این نشانه ها در هیچ برگه آزمایشی درج نگردد. اصلا جای نگرانی نیست.

ما بخاطر برطرف کردن این مشکلات و علائم  ظاهری بیماری شما اینجا هستیم، به ما اعتماد کنید. چند روزی هم به خودتان فرصت بدهید تا روند درمان را با همدیگه آغاز کرده و به سرانجام برسانیم.

چیزی حدود 15تا30روز …..زمان لازم است تا به کمک بهترین قرص خارجی برای کبد چرب، معجزه ای برای کبد چرب شما به وقوع بپیوندد.

  ترکیبات بهترین قرص خارجی برای کبد چرب

ماده اصلی در ترکیب داروی گیاهی درمان جگر چرب خارمریم است

ماده اصلی که در ترکیبات قرص پاکسازی کبد به کار رفته است.

  • مارتیغال با نام علمی سیلیمارین است. که خاصیت آنتی اکسیدان بسیار قوی و دفع سریع سموم از بدن را دارد. به مجموعه فلاونوئیدهای موجود در عصاره ماریتغال «سیلیمارین» گفته می‌ شود.
  • عصاره ریشه گیاه قاصدک و کنگر فرنگی و عصاره زردچوبه اصل هندی، از دیگر ترکیبات به کار رفته در این داروی گیاهی برای پاکسازی کبد است.
  • گیاه مارتیغال ( خار مریم) ضد التهاب و آنتی تومور می باشد. همچنین قابلیت مهار پراکسیداسیون کبدی، تحریک  بیوسنتز پروتئین و تسریع بازسازی کبد را دارا می باشد.
  • گیاه آرتیشو یا کنگر فرنگی :دارای خواص آنتی اکسیدان و محافظ کبد می باشد. همچنین چندین مطالعه قابلیت مهار بیوسنتز کلسترول و در نتیجه خواص هیپولیپیدمیک این گیاه را ثابت کرده است. کمسیون E آلمان ( German Commission E) ریشه گیاه قاصدک را برای رفع اختلالات کبدی و کیسه صفرا تایید نموده است. این قرص گیاهی در تحریک ترشح صفرا مفید است.
  • زردچوبه دارای خواص محافظ کبد، آنتی اکسیدان، کلرتیک (افزایش دفع صفرا) می باشد.
  • زنجبیل و فلفل سیاه جهت افزایش جذب ترکیب ها به این فرآورده اضافه شده است.

ترکیبات شاخص و استاندارد به کار رفته در این داروی محبوب و مشهور که باعث سلامت و بهبودی هزاران بیمار شده است. آنرا در ردیف بهترین قرص خارجی برای کبد چرب قرار داده است. تا جای یکه شرکت های دارو سازی زیادی اقدام به کپی از روی این قرص کرده اند. در این زمینه، شاید اندکی هم موفق بوده اند اما کپی هیچگاه برابر با اصل نیست.

داروی گیاهی برای کبد چرب اصل، اورجینال و با کیفیت را از ما بخواهید. اولین و قدرتمند ترین قرص پاکسازی کبد که به افزایش قدرت نوسازی سلولهای کبدی کمک میکند. و به عنوان معجزه ای برای کبد چرب شناخته می شود.

 بهترین قرص برای پاکسازی کبد موارد مصرف

 

کاربرد داروی گیاهی اوکسین معجزه ای برای کبد سمی

عنصر مهم  کار گرفته شده  در قرص گیاهی برای کبد چرب _(اوکسین_جی) سیلیمارین نام دارد. این عنصر به بازسازی سلولهای کبدی که بر اثر مصرف الکل یا سموم آسیب دیده اند کمک می کند.

همچنین با تغییر در لایه بیرونی سلولهای کبدی از ورود سموم متعدد به داخل سلولها جلوگیری می کند.

به طور خلاصه موارد مصرف داروی گیاهی کبد چرب اوکسین برای مشکلات زیر تجویز می شود

  • هپاتیت
  • کبد چرب
  • یبوست و اختلالات گوارشی
  • بی اشتهایی
  • کبد چرب الکلی
  • سیروز کبدی
  • سم زدایی و پاکسازی کامل کبد

روش مصرف بهترین قرص برای پاکسازی کبد چرب :

  • روزانه دو عدد قرص بعد از وعده غذایی ظهر و شب مصرف شود.
  • مدت زمان مصرف :15 روز

قصه غم انگیز بیماری من

 

داستان بیماری من

این داستان بسیار آموزنده حاوی تجربیات تلخ و شیرینی است. و نکته  به نکته بر اساس واقعیت زندگی یکی از بیماران  نوشته شده است. بیماری که دست آخر و به صورت کاملا تصادفی  به مرسی درمان مراجعه میکند.

خودتان مابقی ماجرا را ببینید و بخوانید.

نوع غذایی که در معده انباشته میشه ارتباط مستقیمی بین روح و روان دارد.

من هوشنگ هستم دوستام هوشی صدام میکنن، 38سال سن دارم قدم 178و چیزی حدود 92 کیلو وزن دارم. 2تا فرزند دختر و پسر دارم. کارمند یه شرکت خصوصی هستم. برای اینکه بعد از ظهرها بیکار نمونم هر از چند گاهی مسافر کشی هم میکنم.

در کل امواراتم  خوب میگذره، اگه بخوام بیشتر خودمو معرفی کنم، علاقه خاصی به انواع کباب دارم. عاشق غذاهای چرب و چیل مثل قرمه سبزی و قیمه بادمجان هستم. من دیوانه کله پاچه هستم. مخصوصا تو روزهای بارونی  و سرد همیشه صبح زود میرم بیرون و با یه قابلمه کله پاچه و نون سنگک داغ بر میگردم خونه.

اکثر روزهای جمعه به خانمم میگم برام آبگوشت بار کنه، بوی آبگوشت و خوردن اون با خیار شور و سنگک داغ من و مست و دیوانه میکنه….

علاقه ای به خوردن مشروبات الکلی ندارم. اما در جمع های خوشی و خرمی تعارف دوستان را رد نمیکنم.

زیاد اهل قلیان و دود و دم  نیستم. اما موقع کتاب خوندن حال میکنم یه  چند نخ سیگار دود کنم. من عاشق چای تلخ و داغ هستم، اما هیچ علاقه ای به خوردن قهوه ندارم.

میدونم ورزش برام مفیده اما باور کنید هیچ علاقه ای بهش ندارم. خیلی بار هم تصمیم گرفتم که یه حرکتی بزنم اما هر دفعه موکول شده به فرداهای دیگر…

تجربه درمان کبد چرب 

 

داستان بیماری من قهرمان نداشت

احساس میکردم  این اواخر دچار روز مره گی شده ام. علی رغم اینکه تعداد زیادی کتابهای موفقیت و قانون جذب و … خونده بودم . حتی همایش ها و کنفراسهای زیادی در این زمینه  شرکت میکردم.

آدم مقید و مذهبی هستم. حلال و حرام سرمون میشد و بهش اعتقاد داشتم.

دقیقا نمیدونم مشکل من از چه تاریخی و یا چه سال و ماهی شروع شد. ولی تا اونجا که یادمه صبح که از خواب بیدارم میشدم. حال و حوصله هیچ کاری نداشتم. از شما چه پنهان اخلاقم سگی می شد….

تلاش می کردم به محض باز کردن چشمهام، مثلا خدار و بابت همه چیزهایی که بهم داده شکر گذار باشم. اما افسرده و دپرس بودم به محض بیدار شدن پر از انرژی منفی و بهانه های ناجور بودم.

به همه چیز گیر میدادم. کلافه بودم با کوچکترین حرف و یا شوخی و یا حتی یک پیامک ساده از طرف دوستانم بهم می ریختم. و با همه سر جنگ داشتم. البته خیلی رابطه های دوستی و خانوادگی من تیره و تار شده بود.

محیط خونه برای من و همسر و فرزندانم،  عینهو باتلاق شده بود. سر کوچکترین موضوعی داد میزدم با همسرم به مشاجره بر می خواستم. نسبت به همه کس بدبین و به همه چیز ظنین بودم

کار به جای باریک کشیده شد، و همسرم منو ترک کرد. احساس میکردم بچه هام دیگه منو دوست نداشتن و ازم می ترسیدن…

میدونید فکر میکردم کسی منو درک نمیکنه ….اطرافیانم تصور میکردند من مخدر های صنعتی مصرف میکنم …!

بنا به توصیه یکی از دوستان :

خودمو به یک روانشناس نشون دادم. و ایشون هم بعد از چند جلسه مشاوره و کلی هزینه منو به یک روانپزشک معرفی کرد. با یه پلاستیک پر از داروهای آرام بخش برگشتم خونه…

چند هفته ای وضع به همین منوال گذشت. و به داروها عادت کرده بودم دیگه خوردن و نخوردنش زیاد اثری روم نداشت. و من نمیدونم چم شده بود. به همه ظنین بودم. ترس از اتفاقات نیفتاده آینده داشتم. همیشه با خودم و دیگران در جنگ بودم.

یه دوستی بهم پیشنهاد کرد شبها مناجات کنم و دعا و قرآن بخونم… من به این موضوع علاقه خاصی داشتم هر شب قبل از خواب آیت الکرسی میخوندم….. اما…..

شبها دچار کابوس های وحشتناک میشدم… باور کنید یا نه..، من شبها خواب میدیدم که همسرم جلو چشم من و بچه هام بهم خیانت میکنه و تو خواب از دستم کاری برنمیومد.

بعضی شبها خواب میدیدم که دارم بچه هامو سر میبرم… با داد و هوار از خواب بیدار میشدم.. میدونید من خیلی تنها بودم .. چون دیگه هیچکی دور وبرم نمونده بود.. تنهای تنهای..

بخاطر خواب بد شب گذشته کل روز افسرده و غمگین بودم و با همه کس سر جنگ و درگیری داشتم.

رفتم وارد یه (NGO)  معنوی شدم و با اونها آمد و شد  و نشست و برخاست می کردم. بهم گفتن این اتفاقات به دلیل یک سری کینه و رنجش و عقده ای هست .که از دوران بچگی تا امروز در وجود تو ریشه دوانیده.

کمکم کردنم و بهم گفتند که چه کار کنم که رها شم. ولی وضعیت من همچنان بغرنج بود…

این کمکها فقط به صورت سطحی و مقطعی موضوعات روحی و روانی منو تسکین میداد. در حالیکه من میخواستم مشکل و یا بیماری که داشت منو قورت میداد و خفه میکرد به شکل ریشه ای حل بشه.

حتما بخوانید : بهترین قرص خارجی برای درمان کبد چرب

حالم هر روز بدتر می شد….

من هم دوست داشتم حوصله امو مثل قبل به دست می آوردم. تفریح میرفتم و میهمانی میدادم و تعادلمو به دست می آوردم ..اما نمیدونم یه چیزی یه نیرویی مانع میشد.

بعضی مواقع با خودم فکر میکردم حتما یه جایی یه اشتباهی کردم که الان دارم اینجوری تقاص شو پس میدم. شروع کردم به کمک کردن به نیازمندها و نذر و نیاز کردن و دخیل بستن..

میدانید واقعیتش اینه که همه این راهها بی نتیجه بود..

مصرف سیگارم به طرز وحشتناکی رفته بود بالا… رنگ صورتم تیره و زیر چشمانم از سیاهی عین ماهواره حلقه بسته بود.. با خودم تو آینه غریبه بودم… رنگ و رخم زرد شده بود. موهای سر تن و بدنم داشت می ریخت… ابروهام کم پشت شده بود….

یک روز چشمم به تبلیغات یک مجله خورد … درمورد بوتاکس و کرم های زیبایی و جراحی اینجور چیزها بود. بلافاصله گوشی و برداشتم و شروع کردم به زنگ زدن. دو روز بعد، از اداره مرخصی گرفتم و خودمو وسط اون سالن زیبایی دیدم.

کارشون خوب بود اما من تنها داشتم صورت مسئله را پاک می کردم ….

یک روز غرق در خواندن کتابهای معنوی و انگیزشی بودم که با صدای زنگ درب از جا پریدم. پستچی بود نامه برام آورده بود.. همسرم تقاضای طلاق کرده بود.. فرداش رفتم با یه وکیل مشورت کردم گفتش اگه پزشکی قانونی تشخیص بده که که من جنون دارم باید حضانت بچه هامو به مادرشون بدم..

آخه مگه من می تونستم از جگر گوشه هام بگذرم.. دست خودم نبود من مریض بودم… اما نمیدونستم چم بود….

معجزه ها به وقوع می پیوندند

به داروهای مخدر و سیگار عادت کرده بودم 5شنبه  شبی بود که مست قرص و سیگار پشت میز کارم لم داده بودم .و داشتم راجع به یکی از بیماری ها با لب تاپم سرچ میکردم. که به سایتی با نام فانتزی مرسی درمان رسیدم.

شماره تلفن و یادداشت کردم و یکی دو روز بعد تماس گرفتم که خانمی جواب دادند . چیزی که میخواستم سفارش دادم و چند روز بعد وقت مشاوره خصوصی با کارشناس اصلی سایت بهم دادن.

ساعت 12 ظهر بود که تماس گرفتم. یه حسی بهم میگفت این تماس خیلی طولانی میشه همه چیز گذاشتم دم دستم. سیگار آب چای شکلات..

اون روز من برا ی حل مشکلم که یبوست و … تماس گرفتم.. اما وقتی به خودم اومدم دیدم حدود 56دقیقه است که دارم برای کارشناس سایت  با گریه درد و دل میکردم.

هر چند ایشان بسیار متین و آرام به صحبتهای من گوش میداد. اما وقتی احساس کرد من با مرگ و باختن هیچ فاصله ای ندارم. خودشان درخواست ملاقات حضوری دادند…

 

نمیخوام زیاد طولانی بشه … اما این عزیز که از خانواده ام هم الان عزیز تر هستند. تمامی این مشکلات و از سموم بالای کبد من میدانستند. و اظهار داشتند که خون غلیظ سودایی و عدم توانایی کبد در تصفیه این خون باعث مختل شدن عملکرد سایر اندامهای بدن شده.

و در نتیجه جسم و روح و روان من کلا بهم خورده بود…

من درمان و با داروی اوکسین و پاپرینا شروع کردم….. در عین پیچیدگی دنبال سادگی باش..

قرص خارجی کبد چرب راه حل من بود

به همین سادگی ….. کبد من چرب بود…. خون من کثیف شده بود…. کبد دیگه نمیتوانست وظیفه اشو به درستی انجام بده…تغذیه و عادات بد غذایی و عدم تحرک کافی باعث شده فشار بیش از حدی به کبد بخت برگشته من وارد بشه ….

سم تمام بدن منو در برگرفته بود تمام وجود من  سمی شده بود… افکارم ،احساساتم و کردارم….

من دو دوره دارو را مرتب و طبق توصیه های این عزیز شروع کردم… در هفته اول استفاده احساس کردم تغییراتی در حال رخ دادن است … چیزی شبیه معجزه بود…شبها راحت می خوابیدم.. باورش سخته اما من  خوابهای خوب می دیدم. واخلاقم خوب شده بود.

من خودمو پیدا کردم ..

و همسرمو به دست آوردم

من الان به دنیا  عشق میورزم..

متاسفانه برای حل مشکلم دنبال پیچیدگی های خاص بودم دنبال راههای سخت . و فرمولهای پیچیده و آزمایشات سنگین و رنگین…..

بعضی از مشکلات و بیماری های روش درمانی ساده و کم هزینه ای دارند. البته بستگی داره به چه کسی مراجعه کنید . من همیشه اعتقاد دارم که تشخیص یک درد بیشتر از درمان آن درد  ارزش دارد.

من رژیم غذایی خودمو طبق توصیه های مرسی درمان تغییر دادم. الان ورزش میکنم. غذاهای چرب و شیرین کمتر میخورم و شبها بجای شام خوردن یک سیب قرمز میخورم یا مقدار کمی آجیل.

مرسی درمان  با بهترین قرص خارجی برای کبد چرب به من زندگی بخشید .. این دارو معجزه ای برای کبد چرب است.

سخن پایانی از مجله سلامتی مرسی درمان

تشخیص درد بیشتر از درمان یک درد هزینه بر است. بعضی اوقات ما میلیون ها تومان هزینه میکنیم. که فقط بدانیم مشکل یا بیماری از کجا نشاءت می گیرد. هر چند در این راه آزمون و خطا هم زیاد صورت می گیرد.

در وهله دوم تشخیص منشاء درد. درمان را آسان و کم هزینه می کند. ماها عادت داریم همیشه برای حل مشکلات خود دنبال راههای پرپیچ و خم و فرمولهای کشف نشده برویم.

اما درمان در یک قدمی ما است. در جاییکه خودمان هم باور نداریم. اگر برگه آزمایش کبد شما مثبت است، و یا با هر کدام از علائم کبد چرب که در بالا بهش اشاره کردیم مواجه هستید. شک نکنید که کبد شما کارایی لازم را ندارد و در دفع سموم بدن با مشکل مواجه است.

چاره کار اینه که همین الان وارد فروشگاه مرسی درمان شوید. و بهترین قرص خارجی برای کبد چرب که معجزه ای برای کبد چرب است را سفارش دهید.

22 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • ارلا شیرازی
    1401-09-24 18:04

    سلام منم کبدم چرب در اثر قرصها و آمپول‌های چرک خشک کن قوی ۲/۵ استفاده کردم بخاطر عفونت شدید پام که داش وارد خونم میشد ا درد شدید مسکنهای زیادی خوردم فشار آورد به کبد در اون تایم که درد کلافم میکرد مشروبات الکلی هم خورد کل بدنم ریخت بیرون بعد ا پایان داروها و کبد درد دارم دکترا طب سنتی هم چیزی بارشون نی دارو دادن گیاهی و رژیم غذایی افاقه ای نکرد من باید چن دوره ا این دارو مصرف کنم

  • مرسی درمان
    1401-09-30 18:15

    در پاسخ به بیمار :
    اگر آنتی بیوتیک و سایر داروها قطع مصرف کردید. و میتوانید مشروبات الکی را قطع مصرف و یا کمتر کنید با 2دوره کبد شما کامل پاکسازی میشه. فعلا یک دوره مصرف کنید چون داروها اورجینال و خارجی هست و عملکرد خیلی خوبی دارد.

  • ارشیا
    1401-10-07 16:07

    سلام و عرض ادب و احترام
    مدت ۱۰ سال هستش که درگیر کبد چرب گرید ۲ هستم و هزار کار انجام دادم ولی خوب نشد
    انواع مشکلات برام ایجاد شده چکار باید کنم ؟

  • مرسی درمان
    1401-10-10 11:14

    در پاسخ به ارشیا :
    هر درمانی یک پروسه کوتاه مدت یا بلند مدت دارد
    طی مدتی که تحت معالجه هستید به طور منظم داروهای خود را مصرف کنید و به توصیه های کارشناس بهداشتی توجه کنید سریعتر خوب می شوید همین فرمول سخت و پیچیده ای ندارد

  • حامد
    1401-10-12 23:22

    سلام من کبدم دچار فیبروز شده است ایا درمانی براش وجود داره

  • پروانه از مهراباد جنوبی
    1401-10-24 09:42

    درود برشما خسته نباشید وقت شما بخیر باشه انشالله
    داستان جالبی بود من تا انتها خوندم هم عبرت اموز بود هم دقیقا به انسان یاد میده که در برابر بیمارهای پنهان مثل کبد چرب چه کار کنه ببخشید من اخیرا خارش بدنم زیاد شده و صبح ها که از خواب پامیشم دهنم مزه تلخی میگیره و تمام علائمی که برای کبد چرب نوشتید بعضی هاش تو من هست میشه بگی این خارش هم از کبد چرب یا سمی ه من چه کار کنم

  • سلام تهران
    1401-11-04 10:44

    من اخیرا احساس میکنم که کف پاهام گز گز میکنه و شبها خواب بد و کابوس میبینم وبعضی از علائم کبد چرب که شما اینجا در موردش توضیح دادیم را من دارم مثلا ابروهام کم پشته یا بعضی موقع رنگ صورتم سیه میشه بعضی موقع به زردی میزنه ممکنه که کبد من هم چرب باشه در ضمن من در تهران ساکن هستم و دائم در معرض هوای الوده هستم

  • مرسی درمان
    1401-11-04 19:48

    در پاسخ به بیمار :
    نکاتی که در موردش توضیح دادید، از علائم کبد چرب است. مصرف یک دوره قرص کبد چرب هیچگونه عوارضی برای شما ندارد

  • میر جلال الدین یوسفی
    1401-11-18 06:43

    سلام خسته نباشید این نشانه های که این اقا تو داستان زندگیش توضیح داده اکثرشون من هم دارم و به شدت منو تحت تاثیر خودش قرار داده است من ازمایش نرفتم که بدونم کبد م چرب است یا نه اما تمام علایم های که شما بهش اشاره کردید من دارم میخوام قرص اوکسین و سفارش بدم ممنون از راهنمای

  • محمد پرمون کلاردهی
    1402-01-17 01:54

    سلام اگر از داروی اوکسین جی استفاده کنم عوارض داره برای درمان کبد چرب آنزیم کبدی من بالا هستش

  • پروانه
    1402-01-26 20:34

    سلام من طرف راست بدنم و راست کمرم کک و مک زده بعضی لز علاعم کبد چرب هم دارم
    ایا کبدم چربه-؟

  • مرسی درمان
    1402-01-27 09:39

    در پاسخ به پروانه :
    اگر بعضی از علائم کبد چرب را دارید میتوانید برای تست کبد چرب اقدام کنید. وجود کک و مک میتونه یکی از علائم و نشانه های کبد چرب باشد اما ممکنه دلایل دیگری هم داشته باشد. برای اینکه خاطر جم باشید آزمایش بدهید. که انشالله اینگونه نیست.

  • پروانه
    1402-01-31 12:26

    غیر از تست کبد چرب چه ازمایشی انجام بدم
    ..داروی اوکسین رو میشه بخورم اثری داره روی لک

  • اسدی
    1402-02-02 10:12

    ممنون از مطالب ارزشمند و داروی فوق العاده موثری که دارید سه دوره استفاده کردم آزمایش دادم این بار نرمال نشون داد ♥️♥️♥️♥️⭐⭐⭐⭐

  • انور
    1402-05-21 23:06

    سلام ..من ورزش میکنم خیلی خوب هرروز…سونودادم میگه کبدت چرب گرید۳داری…ولی علایمش راندارم …ایاقرص خارجی رااستفاده کنم؟چون دکتربهم ایرانی داده

  • مش ابراهیم
    1402-05-26 20:45

    سلام من فیبروز کبدی F2 دارم و کبدم ۷۰ درصد چربه گرید ۳ هست چقد باید اکسین رو مصرف کنم خواهشا جواب بدید

  • ریحانه. وی از مهرشهر
    1402-06-03 20:04

    سلام وقتتون بخیر بی اشتهایی عصبی دارم رفلاکس معده هم دارم ولی یبوسم همیشه نیست گاهی واینکه مطالب کبد چرب خوندم همه علائماش دارم همراه رفلاکس معده ریزش موی شدیدم دارم ولاغرم البته چندساله دکتر اعصاب روان رفتم برای کنترل استرس ریسپریدون 1 شبی نصف وسرترالین 100 شبی یک عدد میخورم باایناخوابم خوبه ولی اگه نخورم اصلا نمیتونم بخابم البته غذامم اگه ازنظر روانی زیاد تحت فشار نباشم میخورم کامل ولی موقع هایی که استرس زیاد دارم کلا نمیتونم هیچی بخورم دلشوره حالت تهوع زیاد سراغم میادزیر چشام سیاه شده بااینکه رنگ پوستم سفیده ولی صورتم تیره شده ضعف بیحالی خستگی مداوم دارم البته روی دستامم لک های قوه ای خیلی ریز هست البته تواین هواگرمی امسالم خیلی سردرد سرگیجه حالت تهوع داشتم هرهفته ای یباراینجور میشم مخصوصا روزایی که هوا گرمه انگار دلم داغ خفه میشه سرم همش گیج میره و… اگه لازمه بگین برم کدوم دکتر ازمایش کبد بدم یا هرچیزی بعد درمان بشم

  • فاطمه
    1402-06-09 14:21

    سلام فاطمه جلالی هستم ازمشهد… من الان نزدیک به یه ساله که بدنم دونه های قرمز رنگی میزنم وبعدازمدتی رنگش قهوه ای میشه اول دوتادستام بود بعداز مدتی همه بدنم شد اوایل کمی خارش داشت والان خارش ندارن ولی کل بدنم روپرکرده و آره مث کک و مک میشه وقتی هم حموم میرم میخوام لیف بزنم پوستم خیلی میسوزه وهرچی دکتررفنم خوب نشدن وحتی آزمایش دادم گفتن کبدت چرب نیس ولی دکتر دیگه رفتم گفتن حجامت کن درمان دیگری ندارد اونم انجام دادم تغییر نکرد طب سنتی رفتم میگه ازکبد وطحالت هس حالا اینم گفت باید حجامت کنی وداروی گیاهی بخوری ولی میگه این کم ومک ها شایدازبین نره ومن خیلی ازاین مسئله ناراحتم چون دوست ندارم همه بدنم کک ومکی باشه آیاراه درمانی برای کک ومک های بدنم هست ودرضمن این کک ومک ها مثل دونه ریز اما درشته روی پوستم وقتی روپوستم دست میکشم این دونه هارواحساس میکنم فقط میخوام کلا این دونه ها ازروی بدنم پاک بشهچون خیلی رواعصابم هس

  • مرسی درمان
    1402-06-10 13:46

    در پاسخ به فاطمه :
    هر واکنشی در بدن ارتباطی به کبد چرب و یا نارسایی کبدی ندارد.
    وقتی هر مرجعی اعم از طب کلاسیک و طب سنتی مراجعه کردی ونتوانستند تشخیص بدن از ما چه توقعی دارید؟
    عنوان سایت ما را یه نگاه بنداز
    موضوع شما در حیطه درمان ما نیست
    اگر آزمایش پزشکی مبنی بر نارسایی کبد و یا کبد چرب دارید
    میتوانید از فروشگاه سایت دارو ثبت سفارش کنید
    اللهم اشف کل مریض

  • محدثه
    1402-09-13 17:45

    سلام وقت بخیر من کبدم چرب با استفاده از عرق کاسنی برطرف شد آزمایش انجام دادم ولی باز چکاری کنم عود نکنه وخیلی زیر چشمام پوستم تیره شده ودر ضمن شکمم هرروز ورم میکنه

  • امیر
    1402-09-18 12:55

    سلام عزیزم من حدودا ۴ساله سمت راست بدنم درد داره زیر پاهام داغ و چربی خون بالا دارم فکر کنم علایم کبد چیکار کنم

  • در پاسخ به امیر:
    امیر جان عزیز دلم مقالات و توضیحات کافی توی سایت هست بی زحمت حوصله خواندن به خودتان بدهید قربونت برم
    من الان توی یکی دو جمله چی بهت بگم که شما خوب شی
    لطفا از زاویه بهتری به سلامتی خودتان نگاه کنید فدات بشم.
    برای سلامت بدن خود ارزش و اهمیت بیشتری قائل شوید.
    از طریق فرم مشاوره رایگان کبد چرب با کارشناسان سایت در ارتباط باشید
    در پناه حق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بهترین داروهای گیاهی برای درمان کبد چرب