پماد برای درمان خانگی سوزش مقعدی بعد از دفع و اسهال

سوزش مقعد پماد برای درمان خانگی سوزش مقعدی بعد از دفع و اسهال در طب سنتی

پماد رینای سبز یک پماد گیاهی موثر برای درمان سوزش مقعدی است. پمادهای قهوه ای 10گرمی بهترین مرهم برای درمان خانگی سوزش مقعدی در طب سنتی است. این پمادها مکمل پماد رینای سبز بوده و در پک آنتی فیشر ارائه می گردد. برای درمان خانگی سوزش مقعدی بعد از دفع یا اسهال لازمه که از دستورات و بروشور داخل جعبه بطور کامل و به مدت 3هفته تبعیت کنید. بعضی از بیماران برای درمان سوزش مقعدی علاوه بر داروهای موضعی باید از داروهای خوراکی مانند قرص برای سوزش مقعدی هم استفاده کنند. این داروها در پک ممتاز و پک آلفا در سایت مرسی درمان عرضه می شود.

درمان خانگی سوزش مقعدی بعد از دفع یا اسهال همراه با علت سوزش مقعدی به شما آموزش می دهیم.  همچنین  پماد برای درمان سوزش مقعدی به شما معرفی می کنیم. بدیهی است که عملی کردن روشهای خانگی درمان  نیاز به نظم و استمرار خاصی دارد.

و انتظار نداشته باشید با یکبار عملی کردن این روش ها، به صورت ابد و یک روز و برای همیشه معالجه شوید. همانطور که گفته شد برای حصول یک نتیجه درمانی موفق، نیاز به استمرار در به کار بردن این روش های خانگی دارد. ما راهی برای درمان سوزش و درد بعد از مدفوع به شما معرفی می کنیم.

همیشه هنگام درمان، موضوعی که اولویت دارد، پیدا کردن منشاء درد است. با شناسایی و یافتن این منشاء ما راحت تر می‌توانیم به  معالجه بپردازیم. اگر حوصله بخرج دهید؛ و این مقاله را تا آخر مطالعه کنید؛.به درک درستی از عارضه سوزش مقعدی می‌رسید.

با این حال تمامی این روشها زمانی کاربرد دارند، که این عارضه در شما به مرحله پیشرفت و درگیری شدید نرسیده باشد. چنانچه ناحیه نشیمنگاه شما در اثر سوزش مقعدی بدخیم شده و  شما را آزار میدهد. حتما در بخش پشتیبانی واتس آپ از ما راهنمایی بگیرید. تا همکاران ما به شکل بهتری شما را راهنمای کنند.

در این نوشته چند ترکیب و راه کار  خانگی موثر برای رهایی از درد و سوزش مخرج به شما آموزش می‌دهیم. همچنین اگر  این عارضه در شما پیشرفت کرده، و یا به اصطلاح بدخیم شده است. ما بهترین پماد برای درمان سوزش مقعدی به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه شما را با علت درد و سوزش مقعدی و همچنین درمان گیاهی سوزش مقعدی آشنا خواهیم کرد. شما در خانه میتوانید با درمانهای خانگی آسان و تغییرات ساده ای در سبک زندگی خود، این عارضه دردناک رکتوم را کنترل و مداوا کنید.

خرید پماد رینا پلاس برای درمان سوزش مقعدی

سوزش مقعد چیست؟

سوزش مقعدی واکنش ناحیه رکتوم به مواد غذایی و یا اختلالات گوارشی است. در واقع عارضه ای مقعدی است. که ممکنه  هر کسی در هر رنج سنی به آن مبتلا شود. از این مشکل نمیتوان به عنوان بیماری یاد کرد، اما میتواند به عنوان یک علامت از یک بیماری باشد.

نتیجه : سوزش مقعدی یک علامت می باشد و به عنوان عارضه مقعد شناسایی شده و بیماری تعریف نمی‌شود.

به بیان ساده تر سوزش مقعدی نوعی التهاب پوستی است؛ که به آن اگزمای ناحیه رکتوم هم گفته می‌شود. که در نتیجه عوامل مختلفی در انتهای روده و ناحیه مقعد ایجاد می‌شود. در سالهای اخیر که ویروس کرونا همه گیر شده بود. تعداد مراجعین به درمانگاه های خصوصی و مراکز طب سنتی، بسیار زیاد بود. و همه آنها از مشکل سوزش شدید در ناحیه مقعد خود ناله می‌کردند. یه عده از بیماران اظهار داشتند؛ که موقع دفع انگاری خرده شیشه دفع می‌کنند. این مقدار از درد سوزش مقعد نشان از جدی بودن این عارضه داشت.

در واقع علت سوزش مقعدی بعد از دفع مدفوع در این دسته از بیماران اسهال و یبوست گزارش بود. که به دلیل مصرف بیش از اندازه و بی رویه آنتی بیوتیک های قوی در طول دوران کرونا و سایر بیماری های عفونی گزارش شده بود.

 

پماد برای درمان سوزش مقعدی

 

پماد برای درمان سوزش مقعدی پماد رینای سبز ( رینا پلاس) و پماد آنوسل است

اسامی پمادهای گیاهی و شیمیایی از برند های مختلف برای درمان خانگی سوزش مقعدی :

  • پماد گیاهی رینای سبز
  • پماد شیمیایی آنوسل  (Anusol)
  • پماد فرانسوی  PerParationH
  • پماد نیترو گلیسرین
  • پماد یا ژل گیاهی آلوئه ورا
  • پماد  هموروئید دکتر باتلر
  • پماد لیدو کایین

در بین پمادهای قوی و موثر از برند شرکت های معتبر مانند پماد آنوسل (ANUSOL) و یا  پماد  Preparation  پماد گیاهی رینای سبز به عنوان بهترین پماد برای درمان سوزش مقعدی شناخته شده است. این پماد حاوی عصاره گیاهان دارویی مانند:  گیاه فندوق جادوگر عصاره گیاه مورد و سنتلا می باشد. که مکانیسم اثر آن درمان قطعی هر گونه سوزش، خارش و خونریزی ناحیه رکتوم می باشد. پایه ترکیبی این پماد از روغن کوسه است.

زانتالین به کار گرفته شده در ترکیبات  پماد سوزش مقعدی ( پماد رینا پلاس) اثرات فوری  تسکین دهنده گی ناحیه مقعد را دارد. همچنین عصاره گیاه ملیلوتوس که در ترکیبات این پماد معجزه آسا به کار رفته است. مکانیسم ضد التهاب و ضد قرمزی  و سوزش ناحیه مقعد را دارد. تا کنون بیش از 10هزار نفر از بیماران ظرف مدت 5سال اخیر  با پماد REINA PLUS درمان شده اند.  بنا براین بهترین گزینه برای درمان گیاهی سوزش مقعدی است.

حتما بخوانید  پماد برای درمان زخم مقعدی بزرگسالان

درمان خانگی سوزش مقعدی بعد از دفع  اسهال

 

از حمام سیتیز و قرص آنتی بیوتیک و ژل آلوئه ورا برای درمان خانگی سوزش مقعدی بعد از اسهال استفاده می شود

موثرترین روش های درمان خانگی سوزش مقعدی بعد از دفع و اسهال :

  • حمام سیتیز با آب گرم و محلول  بتادین
  • استفاده از پودر سنجد
  • کمپرس سرد با استفاده از کیسه یخ
  • مصرف پنیر و چای خشک جهت بند آوردن اسهال آبکی
  • استفاده از ژل آلوئه ورا
  • مصرف داروهای آنتی  بیوتیک
  •  کته با ماست و دوغ برای مهار اسهال بخورید.
  • میوه آناناس ( کمپوت آناناس)

روند انجام کار درمان خانگی سوزش مقعدی

استحمام نشیمنگاه با محلول بتادین:

چیزهایی که به آن نیاز دارید:

  • چند قطره محلول بتادین
  • آب گرم
  • لگن پلاستیکی

روند انجام این کار :

لگن پلاستیکی را تا نصفه از آب ولرم پر کرده چند قطره محلول بتادین با آن مخلوط کرده و خوب بهم بزنید. بعد به مدت 10الی 15دقیقه نشستگاه خود را داخل آن قرار دهید. این کار موجب تسکین سوزش ناحیه مقعد میشود. این روش برای درمان سریع شقاق مقعد هم کاربرد دارد.

کمپرس سرد و گرم : مقداری یخ داخل کیسه نخی قرارداده و بر روی موضع نشیمنگاه خود به مدت 5دقیقه قرار دهید. با کمپرس سرد و گرم برای تسکین و کاهش علائم سوزش مقعد به نتیجه مطلوبی می‌رسید .امروزه وسایل کمپرس سرد و گرم در داروخانه ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی به فروش می‌رسند.

آتروپات برزنتی سرد و گرم: کیسه برزنتی ویژه ای است که برای کمپرس  میتوانید تهیه کنید. این وسیله داخل ماکرویو گرم و در داخل فریزر سرد می‌شود. هنگام استفاده از این کیسه برزنتی به دستورات و توصیه های داخل بروشور دقت کنید. چون اگر دمای این کیسه در داخل مایکرویو از حدی بیشتر شود باعث سوختگی شدید ناحیه تناسلی و مقعدی بیمار میشود.

 

پک آلفا بهترین گزینه برای درمان سوزش مقعدی

 

استحمام نشیمنگاه با نمک اپسوم:

توجه افراد مبتلا به دیابت و مشکلات کلیوی باید از درمان با نمک اپسوم اجتناب کنند. اگر اسهال دارید این روش را امتحان نکنید.

چیزهایی که به آن نیاز دارید:

  • 1تا 2فنجان نمک اپسوم
  • آب گرم ( ولرم)

روند انجام این کار :

وان حمام یا یک لگن را با آب گرم پر کنید و نمک اپسوم را داخل آب مخلوط کرده و با دست خوب بهم بزنید. به مدت 10 الی 15دقیقه داخل آن قرار بگیرید. با این کار احساس سوزش و گزیدگی ناحیه مقعد تا حد زیادی کاهش پیدا میکند.

علت سوزش مقعدی بعد از دفع مدفوع و اسهال؟

 

اسهال مزمن و شقاق و هموروئید علت سوزش مقعدی بعد از دفع مدفوع است

مهمترین علت سوزش مقعدی بعد از دفع مدفوع یا هنگام اسهال در بیماران به شرح زیر است:

  • حساسیت به مواد غذایی تند و پر ادویه: که موجب التهاب معده شده و هنگام دفع با احساس گزیدگی و سوزش شدید مخرج  همراه است.
  • حساسیت به میوه های فصلی : بعضی از افراد به میوه های فصلی مانند خربزه، گوجه، ملون، پرتقال یا کیوی ممکنه حساسیت غذایی داشته باشند. که در صورت مصرف این خوراکی ها باعث اگزمای شدید ناحیه گوارشی و در نتیجه هنگام دفع با سوزش شدید مقعد مواجه هستند.
  • شقاق : علت  سوزش مقعدی بعد از دفع مدفوع است. که به دلیل پاره گی یا چاک خوردن پوست دهانه مقعد هنگام دفع با سوزش شدیدی همراه است.
  • اسهال : هم میتواند دلیلی بر سوزش ناحیه مقعدی بعد از دفع مدفوع باشد.  و اگر ادامه دار باشد باعث قرمزی و التهاب و حتی خون ریزی ناحیه نشیمنگاه بیماران می‌شود.
  • مواد غذایی حاوی کافئین بالا مانند قهوه و چای تلخ و همچنین خوراکی هایی که حاوی شکر زیادی هستند. از علت سوزش مقعدی هنگام دفع  گزارش شده است.
  • عدم رعایت بهداشت مقعد : علت سوزش مقعدی در مردان و یا زنان است. در فصل گرما و هنگام پیاده روی و تحرک باعث تعریق در ناحیه مقعد شده؛ در نتیجه سوزش و احساس گزیدگی در نشیمن‌گاه بوجود می‌آید.
  • بارداری هم از دیگر علت های احساس ناخوشایند سوزش ناحیه مخرج بیماران می باشد. البته بعد از وضع حمل این احساس تا حدودی از بین میرود.
  • هموروئید : زمانی شکل میگیرد که رگ های ناحیه رکتوم بر اثر فشار بیش از حد حین اجابت مزاج متورم و سیاه میشوند. که خود دلیل اصلی سوزش مقعد است.
  • سندروم روده بیقرار :که با اسهال و یبوست همراه است.  این دو بیماری دلیل دیگری برای سوزش مقعدی هستند.
  • پروکتیت : یا التهاب ناحیه رکتوم هم میتواند باعث سوزش مقعدی شود.

دلیل سوزش مقعد

در جدول زیر عمده دلیل سوزش مقعد بعد از مدفوع یا هنگام دفع جمع آوری شده است. زخم شقاق و اسهال مهم ترین دلایل سوزش مقعد شناخته می شوند. سوزش و درد مقعدی در زنان و مردان خیلی آزار دهنده است. ما در نوشته ای جداگانه به بررسی علت درد مقعدی در زنان پرداخته ایم.

 

 علت سوزش مقعدی
اسهال غذاهای تند و پرادویه
زخم شقاق حساسیت به میوه های فصلی
 کولیت اولسراتیو عدم رعایت بهداشت
سندروم روده بیقرار هموروئید
بارداری عفونت روده و پروکتیت

درمان گیاهی سوزش مقعدی با طب سنتی

درمان گیاهی سوزش مقعدی با طب سنتی یک روش بدون عارضه و کم هزینه و شامل موارد زیر است:

  • آلوئه ورا :استعمال ژل برگ آلوئه ورا بر ناحیه داخل مقعد و یا اطراف آن باعث کاهش و تسکین فوری سوزش و التهاب موضع می باشد. روند انجام کار : یک برگ آلوئه ورا خریداری کنید و ژل داخل آنرا به دقت جدا کرده و در ظرفی تمیز نگه داری کنید. برای حصول نتیجه بهتر مقداری روغن نارگیل هم به آن اضافه کنید. سپس با نوک انگشتان خود مقداری از این ترکیب را داخل کانال مقعدی بمالید. و مقداری هم بر روی دهانه مخرج قرار دهید. این ترکیب خاصیت ضد التهاب و گزیدگی و همچنین یک روش خوب برای درمان گیاهی سوزش مقعدی در طب سنتی  است.
  • سیر خام یا سیر تر و تازه : روزانه 2حبه سیر را با معده خالی بخورید.  یا دو حبه سیر له شده را در یک فنجان شیر بدون لاکتوز بجوشانید. این ترکیب را هم ناشتا میل کنید؛ و تا یک هفته ادامه دهید. سیر خاصیت ضد عفونی کننده و ضد باکتریایی و ضد قارچی دارد.
  • 3گرم پودر دانه انبه با دو قاشق غذا خوری عسل ترکیب کرده و هر روز در دو نوبت مصرف کنید.
  • شبها مقداری دانه گشنیز را در آب حل کرده و صبح روز بعد میل کنید.

از مصرف غذاهایی که باعث ایجاد گرمی و عطش در بدن میشود خودداری کنید. اگر سوزش مقعد شما بر اثر اسهال است. کته با ماست از نوع پروبیوتیک معجزه می‌کند. هم اسهال را بند میاورد؛ و هم سوزش مقعدی را درمان می‌کند. بعضی ها اعتقاد دارند که استعمال ماست بر روی ناحیه مقعد به مدت 5 الی 10دقیقه برای معالجه درد و سوزش مقعدی  کاربرد دارد.

قرص برای  سوزش مقعدی

 

قرص برای درمان سوزش مقعد داروهای خوراکی برای درمان سوزش مقعد

برای درمان سوزش مقعدی از قرص های گیاهی زیر استفاده کنید

  • قرص آنوسل
  • قرص بینسل
  • قرص ممتاز خارجی
  • قرص استامینوفن
  • قرص ناپروکسن
  • قرص مترونیدازول

قرص برای سوزش مقعد چگونه باید تهیه شود؟

این داروها در فروشگاه سایت مرسی درمان در قالب پک ممتاز خارجی، پک درمانی آلفا، و همچنین به صورت تکی قابل عرضه و تهیه است. قبل از اقدام برای درمان از طریق فرم مشاوره رایگان با کارشناس سایت مشورت کنید. تا بهترین راهکار ممکن به شما ارائه دهند. اگر شما دچار سوزش مقعدی بعد از دفع هستید و حالتی شبیه دفع خرده شیشه دارید و درد زیادی می کشید حتما از طریق واتس آپ با مشاوره در تماس باشید و وضعیت خود را یکی دو خط شفاف توضیح دهید تا داروی مناسب شما برایتان ثبت سفارش کنند.

برای درمان سوزش مقعد باید به کدام پزشک مراجعه کرد؟

 

پزشک محرم بیماره  و شما باید بدون هر گونه شرم و یا پنهان کاری تمام مشکلات و بیماری خود را به صورت کامل برای پزشک خود تشریح کنید. با این کار در واقع به خودتان کمک کرده اید. زیرا هر چقدر پزشک نسبت به مشکلات و موضوع بیماری شما اطلاعات داشته باشد؛ بهتر میتواند شما را درمان کند.

بطور کلی اگر شما از هر گونه ناراحتی نشیمن گاهی مانند سوزش ،خارش، خون ریزی یا هموروئید و شقاق در رنج هستید. میتوانید به پزشکان عمومی و یا متخصص گوارش و داخلی مراجعه کنید. شاید این عارضه دردناک و آزار دهنده باشد. اما روش های درمانی پیچیده و سختی ندارد. که فقط پزشکان خاصی درمان گر آن باشند.

وقتی وارد مطب پزشک شدید، اصلا نیازی نیست شرح ما وقع را در قالب یک داستان بلند بالا اشاره کنید. کافی است در مورد وضعیتی که دارید. یک جمله کوتاه به دکتر خود  بگویید، او خود میداند چه کار کند و چه دارویی را برای شما تجویز کند.

خیلی اوقات بیمارانی که برای مشاوره در مورد وضعیت بیماری خود با مجموعه مرسی درمان تماس می‌گیرند. احساس میکنند باید ساعتها بیماری خود را پشت تلفن تشریح کنند تا کارشناس متوجه بیماری گردد. در حالیکه اصلا اینطور نیست. زیرا پزشک، کارشناس و مشاور در 2یا حداکثر 3سوال متوجه وضعیت بیمار می‌شود. و میداند چه راه کار درمانی ارائه دهد.

کلام آخــــر: از مجله سلامتی مرسی درمان

 

پک آلفا بهترین گزینه برای درمان سوزش مقعدی

تمرکز ما اینجا صرفا روی درمان خانگی سوزش مقعدی بعد از دفع  و علت سوزش مقعدی بود. و این بیماری با بیماری خارش مقعد ی فرق می‌کند. ممکنه  علت خارش مقعدی  چیزهای دیگری باشد. و یا اینکه علاقه به مطالعه مقاله، علت خونریزی مقعدی هنگام دفع مدفوع باشید. یکی دیگر از علائم بواسیر گرید 3 و4 وجود توده گوشتی دهانه مقعد است. این وضعیت با پماد قدرتمند گیاهی رینای سبز درمان می شود. بهتره مقاله پماد برای درمان گوشت اضافه مقعدی مطالعه شود.

مهم‌ترین علت سوزش مقعدی بعد از دفع  معمولا زخم شقاق مقعدی و اسهال مزمن است. برای درمان خانگی سوزش مقعدی روش ها و مراقبت های خانگی تا   اندازه ای میزان درد و سوزش را مهار و کنترل می‌کند. اما اگر زمان و حوصله کافی برای استفاده از مراقبت های خانگی ندارید  فورا از طریق فروشگاه سایت پک درمانی آلفا را ثبت سفارش کنید و یکبار برای همیشه از شر این درد و رنج ناشی از ناراحتی های رکتوم خلاص شوید.

اگر سوزش مقعد ناشی از اسهال باشد باید ابتدا به درمان سریع اسهال بپردازید. و اگر سوزش ناشی از زخم فیشر باشد. از طریق درمان خانگی شقاق مقعدی آنرا مهار و کنترل کنید. به توصیه کارشناسان سایت بهترین گزینه برای درمان خانگی سوزش مقعد که شامل پماد برای درمان سوزش مقعدی هم هست. استفاده از پک درمانی آلفا است؛ که به آن بارها اشاره کردیم. پک آلفا یک روش درمانی تضمینی برای شما است.

60 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • keima4040
    1401-04-25 18:33

    سلام ببخشید من هر دفعه که خون ریزی مقعد دارم و یا غذای تندی میخورم بموقع دسشویی کردن مقعدم به شدت میسوزه و امانم و میبره حتی بعضی مواقع یک تیکه اجر گرم میذارم بعد از اینکه سوزش ادامه دار میشه یا اینکه به محض اینکه خیار شوری ترشی چیزی میخورم اون ناحیه به شدت ملتهب میشه و میسوزه خوب این وضعیت باید تا کی ادامه پیدا بکنه من نه زایمانی داشتم نه چیزی بعد هم اینکه همیشه رعایت میکنم که یبوست نشم که مشگل پیش بیاد همیشه هم غذاهای ملین مثل انجیر و الو مصرف میکنم پس چرا موقع دسشویی سوزشش دارم

  • مرسی درمان
    1401-04-25 23:51

    در پاسخ به بیمار :
    وقتی خودت میدونی علت سوزش مقعد چی هست باید برای رفع آن تلاش کنید نه اینکه ادامه بدهید وقتی که سوزش مقعد دارید مصرف ملین را قطع کنید و سعی کنید برای چند مدتی تا زمان بهبودی و به دست آوردن سلامتی یک مشاور در کنار خودتان داشته باشید استفاده از محصولات درمانی فروشگاه سایت توصیه میشود

  • افسانه
    1401-04-26 17:03

    با سلام خدمت شما و عرض خسته نباشید من الان دو روزی که دور وبر مقعدم به شدن میسوزه و دچار خارش شدید شده ام وطری که اصلا نمیتونم بشینم حتی سر کارم امروز از بس تو بانک بلند شدم همه همکارام حتی رئسیم بهم شک کرد و اعتراض ناگفته نماند کهع چند روز پیش توی حمام با ژیلت شیو کردم و تمام موهای زائد اون قسمتو بردشاتم احساس میکنم اطراف مقعدم جوش ریزی زده و و قرمز شده چون توی اینه دیدم با اینه کوچک نگاه کردم این پماد برای یه همچین عارضعه بع درد میخوره خواهشا راهنمایی کنید

  • مرسی درمان
    1401-04-26 22:59

    در پاسخ به افسانه :
    یکی از بدترین اشتباهات بیماران شیو کردن موهای ناحیه با آلات بد مانند ژیلت یا ماشین اصلاح و حتی موبر در فصل گرما و تابستان است. مخصوصا کسانی که شغل شون طوریه که باید مدام بنشینند بیشتر در معرض تعریق و خارش و سوزش ناحیه مقعد قرار می گیرند. بهترین توصیه اینه که هیچ گاه این کارو نکنید حتی در فصل سرما و زمستان هم کمتر عمل اصلاح و شیو ناحیه مقعد انجام بدهید. ترجیحا تا زمان درآمدن موی جدید که یک هفته طول میکشد این درد با شما خواهد بود در این گونه مواقع بهترین روش درمان خانگی استحمام نشیمنگاه در آب سرد و یا استفاده از پودر بچه است.

  • صفر بیگی
    1401-05-13 23:43

    سلام خسته نباشید من سوزش مقعدی بعد از دفع زیاد دارم یعنی طوری ه که دیگه نمیتونم از دستشویی بیام بیرون و آه از من بلند میشه حتی بقدری میسوزه که انگار فلفل قرمز ریختن اونجام اصلا بعد از دفع نمیتونم خودمو با دستمال توالت پاک کنم جراحی با لیزر کمتر از ۲سال پیش انجام دادم اما نمی‌دونم چرا یهویی اینجور شدم رفتم دریا شنا کردم مریض شدم که سوزش دارم اصلا هیچی نمیتونم بخورم دکتر هم پودر او آر اس برام نوشته که بد مزه هم هست دیگه کلافه شدم نمیدونم چه کار کنم

  • مرسی درمان
    1401-05-14 17:00

    در پاسخ به صفربیگی :
    پماد رینای سبز ( پلاس) برای درمان عوارض مقعدی چون سوزش و خارش و خون ریزی طراحی شده است. سوزش شدید دارید چون اسهال هستید. آب آلوده دریا رفته توی شش هاتون مقداری هم قورت دادید و به شدت اسهال شدید. متاسفانه بیشتر فاضلاب شهری داخل آب دریا میریزد و هیچ گونه نظارتی هم نیست. ابتدا باید اسهال درمان شود. نتیجه اسهال التهاب و سوزش شدید مقعد است

  • قهرمان جهانی
    1401-05-15 10:11

    حدود 24ساله سن دارم که از بچگی ورزشکار بودم و برای تمرینات قهرمانی کشوری داشتم خودمو آماده میکردم که با پارهگی ناحیه مقعد مواجه شدم البته دکتر نرفتم چون واقعیتش روم نمیشد توی گوگل سرچ کردم که سایت شما را دیدم اولا تشکر میکنم از این مطالب خوب و مفید که توسایت گذاشتید در حال حاضر یه مقدار کم خون ریزی دارم از طرفی مقعدم موقع دفع کردن به شدت میسوزه و حالت گر گرفتگی دارد باور کنید تمام زندگیمو مختل کرده حدود یه ساعت پیش پماد رینای سبز خریدم کار دیگه ای هست انجام بدم منو راهنمایی کنید درد امانمو بریده

  • مرسی درمان
    1401-05-15 12:26

    در پاسخ به بیمار:
    انجام ورزشهای سنگین می تواند دلیل ابتلا به ناراحتی هیا مقعدی چون شقاق و زائده گوشتی بیرون زده باشد. علت سوزش مقعدی بعد از دفع به دلیل زخم شقاق است و ترشحات مقعدی هنگام دفع مدفوع است که به زخم برخورد کرده و سوزش میکند داخل جعبه رینا یک جعبه پماد قرمزرنگ 10گرمی وجود دارد بعد از اجابت مزاج از این پماد برای رفع سوزش شقاق استفاده کنید
    موفق باشید

  • محراب
    1401-05-17 11:47

    سلام و خسته نباشید من حدود 1ماه پیش کرونا گرفتم که بعد از 20روز بستری خوب شدم با توجه به اینکه باید غذاهای مقوی بخورم هر چی میخورم از میوه و سبزیجات و غذاها و حتی پوره سبزیجات یک دقیقه بعد از غذا خوردن بادی برم توالت کنم توالت هم که میرم انگار اسید از مقعدم میزنه بیرونه یعنی اونقدری سوزش دارم که دیگه مجاب شدم هیچی نخورم ممنون میشم راهنمایی کنید که درمان این سوزش مقعد چیه

  • مرسی درمان
    1401-05-17 17:22

    در پاسخ به محراب :
    مدفوع وقتی آبکی میشه ماهیت اسیدی پیدا میکند. اختلالات گوارشی شما ماحصل ویروس کرونا است. ویروس کرونا هم ماحصل عدم رعایت بهداشت توسط خودتان است.این سوزش باهاتونه تا زمانیکه دوره نقاهت بیماری تموم بشه. کم کردن حجم مواد غذایی در این وقتها بهترین گزینه است. چون پروبیوتیک های معده از بین رفته است. بهترین اقدام :
    استفاده از داروهای آنتی بیوتیک که توسط پزشک تجویز شده
    و غذاهایی که مسهل نیستند
    استفاده کنید.. مانند کته و ماست و پودر سنجد.. از خوردن میوه و اب میوه در این شرایط اکیدا خودداری کنید

  • اعظم یاری کارشناس طب سنتی
    1401-05-19 10:21

    دوستان و بیماران عزیز دقت کنید
    علائم شایع بی اختیاری مدفوع شامل آسیب دیدن عضلات مقعد و راست روده در اثر زایمان در اثر یبوست مزمن و در در بیش از 80%موارد این بی اختیاری که با نشت مدفوع به داخل شورت و بی اختیاری در گاز روده بوجود میاید بخاطر این است که تحت عمل جراحی قرار گرفته اید زیرا بیمار در حین جراحی به عصب های ناحیه مقعد اش آسیب وارد می شود وقتی عضلات مقعد قادر به کنترل مدفوع نباشند شما بعد از خوردن هر لقممه غذا ناچارا باید روانه توالت شوید و در اثر بیرون روی مکرر و به دلیل اینکه مدفوع شل و آبکی حالت اسیدی دارد صد البته دچار سوزش شدید می شود
    سوزش شدید بعد از اسهال و یا بعد از دفع که میگن دقیقا منظورش همینه
    این سوزش باعث التهاب و قرمزی ناحیه مقعد شده که مصیبتهای زیادی مانند درد همراه خودش داره
    اگر شما با یک چنین وضعیتی مواجه هستید لطفا سری به پیچ ایسنتاگرام من به ای دی @we……بزنید و یا با شماره تلفن من در واتس آپ.0914…….تماس بگیرید
    همچنین میتوانید از خدمات سایت خوب مرسی درمان در کنار آن استفاده کنید

  • باران
    1401-05-23 12:19

    سلام من حدود دوماهدپیش کرونا گرفتم متاسفانه همسرم هم اینگونه کرونا گرفت و جفتمون خیلی اذیت شدیم از شر کرونا خلا ص شدیم الان مقعدم جفتمون به شدت می سوزه و زخم شده به نظرت چه کار باید بکنیم هیچ کاری نمیتونم انجام بدیم هیچی هم نمیتونیم بخوریم

  • مرسی درمان
    1401-05-23 13:18

    در پاسخ به باران :
    زخم مقعد ناشی از یبوست است یبوست ناشی از آنتی بیوتیک مصرفی در دوران کرونا است.سوزش و خارش ناشی از زخم و برخورد ترشحات مقعدی با زخم است. برای شروع درمان پکیج اختصاصی درمان را در پشتیبانی واتس اپ سفارش بدید09926843197

  • کاکاوند هستم از همدان
    1401-05-31 17:24

    من سوزش مقعدی داشتم پکیج ممتاز درمان و از طریق سایت سفارش دادم پنج روز استفاده کردم خوب شدم سه چهار روزی گذشت داروها که تموم شد باز درد اومد سراغم این سوزش امان ادمو می‌بره به مرسی درمان پیام دادم گفتم وضعیت همینطوره برای مشاوره به هم وقت داد با آقای حسینی صحبت کردم
    یه دستورات ساده ای بهم دادند با چن راهکار الان عالی شدم پماد هم دوباره گرفتم میزنم همیشه هم تو خونه دارم
    الان دیگه با کمک مشاور خوبی مثل آقای حسینی یاد گرفتم چطوری از خودم مراقبت کنم راحت شدم به قرآن
    خدا خیرت بده مرد حسابی

  • مرسی درمان
    1401-05-31 20:59

    در پاسخ یه اقای/خانم کاکاوند از همدان :

    ما معتقدیم خداوند بزرگترین شفا دهنده است بالطبع هر کسی از توصیه های مشاور خود تبعیت کند به بهترین نتیجه درمانی میرسد با تشکر از حسن نظر حضرتعالی

  • سلام خسته نباشید من حدود یکماه پیش کرونا گرفتم ودر حال حاضر به محض اینکه چیزی میخورم باید روانه توالت بشم حین دفع سوزش شدیدی در مقعد خودم احساس دارم و هر وقت دسشویی منو میگیره ترس تمام وجودمو میگیره برای رفع این وسوزش چه کار باید بکنم بخدا حین کرونا از بس آمپول زدم و دوا مصرف کردم تو بدنم جونی نمونده

  • سانیار
    1401-06-29 01:45

    سلام و وقت شما بخیر و شادی
    سوزش مقعدی میتواند نتیجه چیزهایی که میخوریم یا می اشامیم باشد
    من خیلی رعایت میکنم اما حین دفع به شدت ناحیه داخلی مقعدم میسوزه
    ایا پماد رینای پلاس که نوشتید باید استفاده کنم یا پکیج ممتاز ؟
    در ضمن سی لاکس میخورم یبوست ندارم وضعیت مزاجی نرمالی دارم
    فرم مشاوره پر کردم جواب نادید

  • مرسی درمان
    1401-06-29 10:04

    در پاسخ به سانیار :
    برای مشاوره باید ایمیل صحیح وارد کنید پاسخ به ایمیل شما ارسال میشه
    خیر پماد به تنهایی برای درمان دائمی سوزش مقعدی کفایت نمیکند
    ما باید بدانیم علت سوزش مقعدی و منشاء آن چیست
    وضعیت مزاجی شما نرمال نیست از دیدگاه شما نرمال است
    سوزش مقعد از اختلالات گوارشی است
    برای شروع درمان ما نیاز به هیستروی دقیقتری از شما داریم
    لطفا پشتیبانی واتس آپ 09926843197برای مشاوره پی ام بدید
    ممنون

  • کارگر شمالی
    1401-07-04 06:33

    ببخشید پرتقال باعث سوزش مقعدی میشه که شما اینجا عکس پرتقال و گذاشتی ؟ برای سوزش از وازلین میشه استفاده کرد
    من سوزش دارم

  • مرسی درمان
    1401-07-04 13:29

    در پاسخ به بیمار :
    خوردن بعضی از میوه ها در بیماران هموروئید باعث التهاب ناحیه گوارشی و رکتوم میشود. این موضوع در مقاله ای جداگانه ای تحت عنوان بهترین میوه ها برای درمان بواسیر مفصل بهش پرداخته ایم

  • شیما از بجنورد
    1401-07-13 05:41

    من حدود 1ماهی میشه که هنگام دفع اونجام به شدت میسوزه اصلا علاقه به جراحی ندارم چون خطراتشو خوندم برای درمان و رهایی فعلا شما چه کاری پیشنهاد میدید خانم هستم 26ساله در استانه تاهلی شدن

  • مرسی درمان
    1401-07-13 10:59

    در پاسخ به شیما :
    ابتدا باید بدانیم که تغذیه شما چگونه است ؟ وضعیت مزاجی تان چطور است
    همچنین وضعیت گوارشی شما چگونه است که باعث سوزش مقعد میشه
    برای شروع درمان لازم است ابتدا در پشتیبانی واتس آپ مشاوره بگیرید

  • باسللام من تقریبا ٣ ماه پیش بخاطر خارش وسوزش.یک توده که نزدیک مقعد بود که فقط با دست فقط حس میشد.گفتن همورید هست و برام با لیزر در مطب هم داخلی و بیرونی رو جراحی کردن.ولی هنوز دردو خارش خفیفی دارم.و اون توده ام با دست حس میشه .چندین بارم بهشون مراجعه کردم .میگن جای لیزر و شما مشکلی ندارین.

  • تجربه یک بیمار جراحی شده با لیزر
    1401-07-27 18:11

    در پاسخ به بیمار:
    در چند سال اخیر روش جراحی با لیزر مد شده. به نظر میرسه یه جور چشم و هم چشمی بین مردم راه افتاده .اصلا مردم با افاده و غرور از لیزر کردن تن و جسمشان صحبت میکنند انگار مدال قهرمانی سخت ترین رشته ورزشی به گردن آویختن.
    لیزر موهای زائد
    لیزر صورت
    لیزر زیبایی
    تازگی ها هم مد شده لیزر عقب و جلو
    لیزر مقعد و مفرج
    یه سوال دارم حدود 20سال پیش که لیزر نبود مردم چه کار میکردن
    یا حدود 50سال پیش که امکانات اطاق عمل و جراحی نبود مردم با ناراحتی های نشیمنگاه چه کار میکردن
    عزیزان این ناراحتی های از بدو خلقت آدمیزاد با انسان بوده
    زمانی که انسان اصلا لیزر و جراحی و بیهوشی و اطاق عمل و کشف نکرده بود این بیماری ها بودند
    به نظر شما چگونه درمان میشدند؟
    جراحی با لیزر جز ضرر رساندن و ضعیف شدن عضلات مقعد چیز دیگری عاید بیمار نمیکنه
    جرحی لیزر عواقب بدی داره مانند بی اختیاری گاز روده یهو میان جمعی ناخودگاه سر سفره از خودت گوز دبه در میکنی
    یا با اولین فشار یا چوس کردن یهو لباس زیرتو کثیف میکنی و میری دسشویی میبینی ناخودگاه به خودت ریدی
    از قدیم طب سنتی بوده هیچ عوارضی هم نداره
    هیچ راه میانبری هم نداره
    تمام راههای میانبر به بن بست میرسند

  • سعید
    1401-08-01 02:01

    خوب عزیز من یکم حرمت وعفت کلام داشته باش خیلیها این مطالب را میخوانند درست نیست.

  • محمد
    1401-08-14 00:06

    سلام و خسته نباشید من ازپمادی ک گفتین سفارش دادم استفاده کردم خوب بود تا اینکه مدفوعم سفت بودهنگام خارج شدن دردم اومد نمیدونم چکارکنم؟راهنماییم کنید

  • بهشت
    1401-08-18 00:35

    دخترم ۵ سال و نیمه چهار روز پیش دلددرد شدید گرفت رفتیم دکتر دارو داد با اینکه سرم هم زد اما همچنان درد داشت روز چهارم بعد یبوست زیاد یهو اسهال سوزناک شد که با گریه توالت رفت الانم دیگه نمیره میترسه و درد داره چه کنیم؟

  • سلام وقت بخیر
    ببخشید من وقتی می رم دستشویی شکمم کار می کنه اما کمی یبوست دارم کمی هم درد مقعد می گیرم دوباره بعد از ۱۰ الی ۲۰ دقیقه‌ می رم دستشویی به مقعدم فشار وارد می شه این بار با اسهال و درد زیاد و سوزش همراه هست وقتی از دستشویی بیرون میام همراه با درد مقعد و سوزش همراه است لطفا راهنماییم کنید

  • مرسی درمان
    1401-09-17 22:23

    در پاسخ به بیمار :
    شما مبتلا به سندروم روده تحریک پذیر هستید که دائما بین حالات اسهال و یبوست قرار می گیرید. ابتدای مدفوع شما سفت است و بعد از آن مدفوع نرم و یا روان می شود.
    برای شروع درمان لازم است ابتدا مشکل گوارشی شما برطرف شود. و این موضوع علاوه بر درمان دارویی نیاز به مراقبت و آموزش دارد. فعلا برای برطرف شدن سوزش مقعد میتوانید از پماد رینا پلاس یا پکیج ممتاز که حاوی داروی خوراکی قوی برای رفع سوزش و خارش مقعد است استفاده کنید.

  • بعدز زایمان نزدیک مقعد یه جوش کوچیک بوجود اومده هروقت دسشویی میرم سوزش و خونریزی خفیف دارم به دکترا مراجعه کردم گفتن هموریید هستش،از پماد انتی همورایید استفاده کردم ولی حواب نگرفتم خودمم با عمل موافق نیستم میشه راهنمایی کنید چکار کنم

  • مرسی درمان
    1401-09-29 10:10

    در پاسخ به فاطیما :
    توده هموروئید خارجی معمولا در اثر بارداری و فشارهای درون شکمی و یبوست بعد از زایمان ایجاد می شود. برای رفع این مشکل و کنترل درد و سوزش از پکیج ممتاز درمان زائده گوشتی بیرون زده استفاده کنید

  • درود برشما
    سال قبل کرونا گرفتم ۴۵روز بستری بودم ،بعد از یک سال ونیم ،چند ماهی هست ،که هر از گاهی بعد دفع مزاج دچار سوزش مقعدی میشم،نه خونریزی دارم نه زخم نه شقاق،نه زائده ای در ناحیه مقعد،فقط بعد از دفع دچار سوزش میشم،ناگفته نمونه یه دوره شیاف آنتی همورئید مصرف کردم تا دو ماهی خوب شدم ولی باز شروع شده،ناگفته نمونه یبوست و اسهالی ندارم،دفع به نظر خودم نرماله و فقط گاهی با کمی فشار و زور زدن دفع میشه،ممنون میشم راهنمایی کنید چی مصرف کنم تا این سوزش برطرف بشه.
    سپاسگزارم.

  • قوامی
    1401-12-05 09:18

    سلام ببخشین درد شکم سرگیجه و دردمفاصل پا وحتی سوزش شدید معده میتونه ربطی به سوزش مقعدی داشته باشه چون حداقل یک ماه مدفوع روان ورنگ زرد اما بعد هربار مدفوع سوزش دارم اما نه شدید یکم اما شکمم زیاد سوزش داره انگار داخلش داره آتیش میزنم ممنون راهنمای کنید

  • محمد
    1402-01-23 22:08

    سلام.بنده بعضی اوقات در نواحی مقعدم سوزش و خارش دارم.بعضی اوقات هم بعد از مدفوع کردن سوزش دارم.ولی همیشگی نیست.هر چند روز یکبار اینجوری میشم.میخواستم بدونم حساسیت غذایی هستش یا خیر.ممنون میشم راهنمایی کنید.و داروی خاصی تجویز کنید.

  • مرسی درمان
    1402-01-23 22:47

    در پاسخ به محمد:
    در بعضی از بیماران علاوه بر درمان های موضعی حتما باید از درمان داخلی هم استفاده کرد. حالا این درمان داخلی برای علائمی مانند سوزش یا خارش مانند مصرف قرص های گیاهی است که در پکیج ممتاز گردآوری شده و از اینجا می توانید ثبت سفارش کنید.

  • نعیم ر
    1402-01-25 10:00

    سلااااااامبا سلام
    ممنون از سایت خیلی خوبتون
    من چند روز پیش هندونه خوردم و شب بعدش چاغاله بادوم خوردم و از همون شب به تعداد دفعات زیاد دستشویی رفتم نزدیک به20 بار در 3 ساعت و هر سریع دفع مدفوع نرم اما به میزان کم همراه با ادرار اولش فکر کردم سردیم کرده ولی با گذشت چند روز بعید میدونم از سردی باشی
    الان چند روزه که سوزش هنگام دفع دارم و حتی بعدش بعضی موقع ها بعد از دفع سوزش کم میشه حتی نزدیک به صفر بعضی وقت سوزش زیاد میشه و معمولا این سوزش تا دفع بعد میمونه و بعد از دفه دوباره شروع میشه
    در کل فردی هستم که به طور نرمال در طول روز 3الی 5 بار دفع مدفوع داشتم و مشکل یبوست ندارم
    ممنون میشم راهنماییم کنید که چکار کنم و چی استفاده کنم

  • مرسی درمان
    1402-01-25 19:53

    در پاسخ به نعیم:
    فصل :فصل میوه های نوبره مثل چاغاله بادام و گوجه سبز، بزار یک مقدار عمیق تر به مشکل شما که مشکل همه است نگاه کنیم.
    متاسفانه فروشندگان چاغله بادام با آب غیر بهداشتی و اکثرا ظروف غیر بهداشتی و بعضی ها هم با آب جوب اقدام به خیس کردن چاغاله بادام میکنند.
    زیرا این میوه تا زمانیکه در معرض دید مردم قراردارد. باید خیس بماند.
    ما خودمون در سطح شهر به وفور دیدیم که:
    فروشندگان دوره گرد اب و داخل جای نوشابه ریخته همون آب و سرک کشیده و خورده و روی میوه هم می ریزند که خیس بماند!.
    امیدوارم تا اینجا متوجه موضوع شده باشید.
    یا اینکه خریداری نکنید یا اینکه خریداری کردید حتما نیم ساعت تا 45دقیقه تو خونه داخل ضد عفونی کننده میوه و سبزیجات نگه داری کنید بعد کاملا شستشو دهید.
    میکروب وارد معده شما شده است.
    ما نمیگیم که دستگاه گوارش شما عفونی شده. هر چند در افراد با سیستم ایمنی ضعیف احتمال عفونت پیشرفته در یک چنین مواقعی وجود دارد.
    در این حالت مدفوع ماهیت اسیدی پیدا کرده و در برخورد با دیواره مقعد حالت سوزش بسیار شدیدی به وی دست میدهد.
    بهترین کار برای درمان خانگی استفاده از پودر سنجد و خوردن روزانه دوحبه سیر تازه است.
    یا در مراجعه به پزشک عمومی یا متخصص گوارش داروی مترونیدازول برای شما تجویز خواهد کرد.
    خداوند بزرگترین شفا دهنده است مواظب باشید

  • افسانه
    1402-01-29 11:46

    سلام و خسته نباشید خدمت شما ممنون از مطالبتون
    بنده حدودا 14 روز التهاب روده داشتم اسهال بودم بعدش که خوب شدم یه هفته میگذره الان که میرم دستشویی معقدم به شدت میسوزه یبوست هم نیستم اما بازم میسوزه لطف کنید بنده رو راهنمایی بفرمایید ممنون میشم

  • مرسی درمان
    1402-01-29 17:13

    در پاسخ به افسانه :
    از کجا میدانید که التهاب روده داشتید آنهم به مدت 14 روز؟
    التهاب مانند سرماخوردگی نیست که دوره مشخص 14 روزه 21 روزه یا 10روزه داشته باشد!!!
    سوزش مقعدی ناشی از اسیدی بودن مدفوع که در حال حاضر ماهیت مدفوع در شما اسیدی است.
    به نظر شما من اینجا چه چیزی بنویسم که از این وضعیت شما در بیایید. با فرمول تئوری و راهنمایی شما درمان نمیشوید.
    باید داروهای خوراکی مصرف کنید. برای اقدام به پشتیبانی واتس آپ 09926843197 پیام بدهید

  • شفا و رحمة
    1402-01-29 17:58

    سلام به همه بندگان خدا ، به آنهايى كه مسهل شدن و هنگام دفع سوزش دارن پيشنهاد ميكنم ناشتا يا دو ساعت بعد از چيزى كه خوردن ،دو قاشق چاى خورى عسل به تدريج با بزاق دهانشون مخلوط كنن و بخورن و عرق نعنا هم بخورن . ممنون از ادمين سايت

  • امیر
    1402-02-14 09:51

    سلام خسته نباشید
    من حدود ۳۵ روزه هنگام دفع درد خیلی شدید همراه با مقداری خون روی مدفوع دارم ،طوری که از درد نمیدونم چیکار کنم ،پارسال هم همیجور شده بودم بعد یک ماه خوب شد ولی این سری خوب نمیشه ،این درد یه طرف مقعد هست طرف راستم ،لطفا راهنمایی کنید ،ممنون

  • پریسا
    1402-02-15 16:34

    با سلام یک ماه هست احساس سوزش در دهانه مقعد دارم انگار در دهانه مقعد زخم شده و می سوزدموندم چی بزنم الان پماد آنتی همورویید از داروخانه خریدم هم زدم یک روز خوب می شود باز دوباره می سوزد .موندم چه کار کنم .

  • نعمت از دزفول
    1402-02-17 13:46

    وقت بخیر حدود دوسال پیش با یبوست شدید خونریزی داشتم دوبار پیش اومد بعد اون خونریزی ها هروقت یبوست میشم دچار درد و سوزش دور مقعد میشم ممنون میشم راهنماییم کنین

  • فاطمه دخترترک
    1402-03-02 01:18

    سلام خدمت همگی تشکر میکنم بابت سایت خوبتون، بنده تقریبا یک سالی میشه که با یبوست دستو پنجه نرم میکنم، اوایل انقدر زور زدم که مقعدم زخم شد ، و بدبختانه اصلا خوب نمیشه نمیدونم همورئید یا شقاق، فقد سوزش و درد دارم که الان جدیدا قبل دفع لیدوکایین میزنم بی حس میکنه و درد نمیفهمم، بعد اینکه اثر لیدوکایین میره سوزش احساس میکنم، شما بگید من باید چیکار کنم، من داخل محلول آب گرم و بتادین هم نشستم ولی فایده ای نداشت، لطفا راهنمایی کنید

  • مرسی درمان
    1402-03-02 08:22

    در پاسخ به فاطمه :
    تمام راهنمای های لازم در متن مقالات سایت درج شده. برای درمان عملی از طریق پشتیبانی تلگرام به شماره 09926843197 همین امروز اقدام کنید. با نوشتن و راهنمایی زخم مقعد شما ترمیم نمیشه باید دارو مصرف کنید.

  • قریشی از اندیشه
    1402-03-02 17:17

    دچار سوزش و خارش در ناحیه مقعد هستم.در زمان دفع سوزش بیشتر می شود. در طول مدت یک سال اخیر 2 دوره و هر دوره 2 الی3 روز هنگام دفع خونرزی مختصری در مقعد داشتم. گاهی میزان خارش و سوزش خیلی شدید میشه. تا حالا به پزشک مرجعه نکردم و نمیدانم که مشکل من بواسیر است یا شقاق لطفا راهنمایی بفرمایید باتشکر

  • مینا
    1402-03-18 22:43

    الان سه روز سوزش شدید در مقعد دارم البته این س.زش بعداز مدفوع صبح شروع میشه جوری که اصلانمیتونم بشینم یاحتی سر پاهم هستم درد دارم بیشتر عصبانی میشم حتی شیاف میخوام بزارم انگار سیخ میکنی داخل زخم از صبح شیاف دیکنوفلاک گذاشتم تا به الان که باز الاتن سوزش شروع شده خارش وسوزش ودرد دارم بااینکه غذا میخورم باز همش گرسنه ام تو این سه روز سرفه ام میکنم

  • بهار
    1402-04-30 00:30

    سلام
    من دو هفتس احساس درد دیواره بالای مقعدم دارم و گاهی حس دسشویی کاذب
    تا حالا مشکل بواسیر و . نداشتم
    یبوست ندارم و خونم ندیدم
    احساس دسشویی خیلی زجر اوره
    لطفا راهنماییم کنید

  • صادقی
    1402-05-21 15:24

    سلام
    اطلاع رسانی و راهنمایی شما بسیار عالی است بذل و بخشش علمی دارید. از شما متشکریم.
    .

  • مرسی درمان
    1402-05-22 10:52

    در پاسخ به صادقی:
    ممنون از نگاه زیبای شما مچکرم دوست عزیز خدواند به شما برکت بده انشالله

  • زهرا
    1402-06-07 01:38

    من ۳سال پیش عمل شقاق انجام دادم ،الان حدود یک ماه دوباره سوزش شدید دارم مثل علائم شقاق نیست ولی سوزش بعد از دفع یکروزی طول می‌کشه ،از بعد عمل برای دفع هم خیلی اذیت میشم باید با دست تخلیه کنم حتی اگر اسهال باشم چه راهکاری پیشنهاد میکنید

  • سعید از بوکان
    1402-06-28 11:50

    سلام سعید هستم 36ساله
    اوایل در موقع دفع ، سوزش و خونریزی داشتم و با استفاده از پماد رینای سبز ، سوزش و خونریزی تا 80 درصد برطرف شد.ولی الان حدود 2 روزه که در حالت نشسته و ایستاده درد و حالت گرفتگی عضلات مقعد دارم که درد تا زیر بیضه ها و باسن هم کشیده میشود . قبل و بعد اجابت مزاج درد دارم و در برخی ساعات روز این درد آروم میگردد

  • مهرداد .ب
    1402-07-02 10:11

    سلام علیک و خسته نباشید
    چند سالی هس،چند بار دکتر رفتم حتی آزمایش رکتوسکپی دادم ،پماد تجویز و نشستن در آب ولرم،الان دوباره درد و سوزش شروع شده،قسمت راست مقعدم حالت ورم کرده هستش که دست که میزنم کامل مشخصه و اون نقطه که انگار یه زائدسدردش بیشتره،و اینکه گاهی اوقات که ورزش میکنم احساس تیر کشیدگی داخل مقعد دارم البته این تیر کشیدگی یه۳ ماهی هست شروع شده خواهش میکنم راهنماییو کمک کنید ممنتون ازتونان

  • مجید
    1402-07-05 06:58

    درود بر شما
    من مشکل سوزش معقد دارم بعد از اینکه از دستشویی درمیان یک روز سوزش دارم من چهار ماه پیش مهاجرت کردم 10روز بعد از مهاجرت با این مشکل مواجه شدم خیلی اذیت میشم احساس میکنم هموروئید هم دارم
    من در کانادا هستم میخواستم بدونم اینجا چه دارویی میتونم پیدا کنم یا اینکه چطور میتونم درمان خانگی انجام بدم ممنون میشم راهنمایی کنید

  • مرسی درمان
    1402-07-06 17:57

    در پاسخ به مجید:
    مجید جان سوزش مقعد علت مختلفی میتونه داشته باشه. اگر ناشی از اسهال باشد درمان خودش را دارد اگر ناشی از زخم فیشر باشد درمان جداگانه ای دارد. ولی بطور عمومی در کانادا می توانید از پماد دکتر باتلر یا آنوسل استفاده کنید. اگر اسهال دارید پودر سنجد بخورید.

  • Hanasita
    1402-07-22 23:18

    سلام ، وقتتون به خیر
    بنده خانم ۴۰ ساله هستم . پنج سال پیش دچار کنسر رکتوم شدم ، بیست سانت از روده ام رو برداشتند ( شامل رکتوم میشد ) ابتدا کلوستومی شدم و به تازگی استومی رو بستم
    اما به شدت دچار مشکلات گوارشی هستم
    در طی روز گاهی بیست یا سی بار احتیاج به دفع دارم ، بعضی اوقات یبوست هست بعضی اوقات اسهال . بعضی اوقات اندازه فندق دفع دارم ( پشت سر هم چند ساعت درگیری پیدا می کنم ) گاهی هم به
    شدت اسهال
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  • سلام خسته نباشید منم الان دو یه ماه میشه روده بزرگمو برداشتن وخیلی مکرر مدفوع میکنم خواستم بدونم عادی هستش یا نه

  • دارابی از ساری
    1402-09-05 15:31

    سوزش معقد داشتم رفتم پیش جراح تا معاینه کرد گفت شمافیشر داریدوتنگی معقدومن بالیز میتوانم شمارو معالجه کنم من بدبخت هم چون که دردداشتم گفتم باشه بعداون روزیه چهار پنج روزی خوب شدم ولی متاسفانه پرخوری کردم ودچاریوبوست شدم وباعث شدباپاره کردن معقدخارج بشه وبعدازآن دردسوزش بسیارشدیدوغیر قابل تحمل شروع شدوخیلی پماد شیمیایی مصرف گردم ولی خوب نمیشه دردش وسوزشش کمتر شده ولی خوب نمیشه الان نزدیک دوماه

  • فاطمه
    1402-10-19 22:32

    سلام وقتتون بخیر
    تشکر از مطالب خوبتون
    من 38 سالمه ازدواج نکردم رابطه هم نداشتم . اما مدتیه احساس سوزش در مقهدم دارم روم هم نمیشه به دکتر برم لطفا راهنمایی کنید خونریزی ندارم ولی داره اطرافش کبود میشه نمیدونم بابت سوزشه یا معمولا همون شکلی هست من اصلا به اون قسمت های بدن نگاه نمیکنم خواهش میکنم راهنماییم کنید با درمان های خانگی دردمو از بین ببرم قبل اینکه دردم بیشتر بشه

  • سلام من ۱۸ سالمه وقتی میرم دفع با درد خارج میشه و بعدشم سوزش و درد دارم. اون گوشت اضافه ام دارم باید چیکار کنم؟بیشتر از ۳ ماهه این مشکل و دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این مقالات را حتما بخوانید