بهترین پماد برای شقاق مقعدی معرفی 7پماد موثر

پماد برای درمان شقاق بهترین پماد برای درمان زخم مقعد

پماد رینا پلاس و پماد قهوه ای رنگ مرسی درمان بهترین پماد برای شقاق مقعدی است. زیرا این پماد باعث افزایش گردش خون در ناحیه رکتال شده و با ترمیم فوری زخم شقاق و کاهش فشار وارده بر مقعد به روند درمان سرعت بیشتری می بخشد. مدت زمان ترمیم زخم شقاق با پماد رینا پلاس حداکثر 72ساعت و روزانه دو نوبت به صورت موضعی استفاده کنید.

بهترین پماد برای  شقاق مقعدی  و تنگی مقعدی و بواسیر پماد  گیاهی رینای سبز است زیرا:⭐

  • یک روش 300هزار تومانی برای جلوگیری از یک عمل جراحی 8میلیون تومانی است. ما به شما اطمینان می دهیم که این یک روش جدید، تضمینی و البته اثبات شده است.
  • سلام دوست من خیلی خوش آمدید ،باور کن اینجا که آمدی و پیاده شدی ایستگاه آخر درمان است ،اگر شما علاقه مند به “درمان سریع شقاق مقعد” هستید ،همین الان با بهترین روش درمان خانگی شقاق آشنا خواهید شد.
  • همچنین اطلاعات محرمانه و مفیدی در خصوص نتیجه کار آزمایی بالینی بیماران، که کمتر کسی آنرا در اختیار شما قرار می دهد به شما می دهیم.
  • به شما آموزش می دهیم که از چه داروها و پمادی برای درمان زخم رکتوم  نباید استفاده کرد!!
  • قبل از معرفی بهترین پماد برای شقاق مقعدی اجازه بدهید یک مثال براتون بزنم :
  • تا حالا متوجه این موضوع شدید، کسانی که گواهینامه رانندگی دارند هر 5سال یکبار نسبت به تمدید آن اقدام می کنند؟
  • می خواهم بهتون بگم که بیماری شقاق هم یک عارضه برگشت پذیر است.
  • شما متوسل به هر روش درمانی که شوید چه درمان این بیماری مزمن با عمل جراحی و چه “درمان شقاق با داروهای گیاهی”
  • هر 3سال یکبار بیماری شما عود می کند، یعنی هر 3یا 5سال یکبار باید عمل جراحی خود را تمدید کنید، به همین جهت گرایش زیادی به “روش درمان خانگی شقاق” وجود دارد.
  • زیرا نسبت به عمل جراحی کم عارضه تر  و هم از لحاظ اقتصادی به صرفه تراست.
  • کارشناسان مجله مرسی درمان به شما قول میدهند. که با خواندن مقاله پیش رو، به این درک و راه کار خواهید رسید که چرا دیگر عمل جراحی زخم فیشر آخرین گزینه “درمان سریع شقاق مقعد” نیست.!

پادکست بهترین پماد برای شقاق مقعدی

اگر حوصله خواندن این مقاله را تا آخر ندارید. با گوش دادن به این پادکست صوتی به نتیجه درمانی قابل قبولی می رسید. هر آنچه که لازمه در مورد درمان شقاق مقعد با پماد گیاهی بدانید در این پادکست توضیح داده شده است.

 

 بهترین پماد برای بواسیر و شقاق چیست ؟

امروزه برای “درمان شقاق مقعدی با داروهای گیاهی”  انواع پمادها ،مارک ها و برند های مختلفی در سطح بازار دارویی کشور وجود دارد. اینکه چرا ما ادعا می کنیم که پماد رینا ی سبز به عنوان بهترین پماد برای بواسیر و شقاق  انتخاب شده دلیل مستند داریم.

پماد رینا پلاس حاوی روغن فندوق جادوگر بهترین مرهم گیاهی برای مداوای فیشر است

در مقایسه با درمان جراحی و داروهای طبی دیگر ،رینای سبز  ارجحیت خود را نشان داده و از قدرت ترمیم و درمان بالایی و حتی =مساوی=با عمل جراحی برخوردار است.

اگر تا پایان این مقاله با ما همراه باشید متوجه نکات کلیدی و اسراری می شوید، که دیگران هرگز به شما نگفته اند.

با شناخت پاتوژنزی بیماری شقاق به انگلیسی (Pathogensis) (پاتوژنزی=یعنی سازوکار یا عواملی که باعث ایجاد بیماری شقاق می شود )

و با هدف درمان سالم تر و اقتصادی گرایش زیادی به درمان های غیر جراحی معطوف شده است.

درمان های غیر جراحی شامل درمان خانگی شقاق مقعد” و درمان شقاق با داروهای گیاهی است. یا بوسیله  پماد گیاهی برای شقاق انجام می شود.

با توجه به اینکه در حال حاضر درمان انتخابی زخم مزمن  پارگی مقعد عمل جراحی است. اما لازمه بدانید که درمان جراحی فیشر مانند هر عمل جراحی دیگری عوارض عمومی و عوارض اختصاصی مانند تنگی مقعدی ،خون ریزی ،بی اختیاری گاز و مدفوع ،آبسه و فیستول را به همراه خواهد داشت.

برای احتراز از این عوارض و کم کردن هزینه های بیمارستانی، هزینه تعطیلی کار و مرخصی استعلاجی و درد بسیار کشنده، تمایل بیماران به طرف درمانهای غیر جراحی بیشتر است.

پماد گیاهی  رینای سبز به عنوان بهترین پماد برای تنگی مقعدی و شقاق  در مقایسه با درمان جراحی به طور مساوی در “درمان خانگی شقاق” حاد و مزمن موثر است.

توجه کنید: ما برای آزمون و خطا نیامده ایم ،رضایت صدها بیماری که از پماد گیاهی REEINA سبز استفاده کرده اند موید این ادعای ما است.

نتیجه کار آزماییِ بالینیِ بیمارانی که جراحی و یا از پماد استفاده کردند

مطالعه کار آزمایی بالینی که توسط دانشجویان طب سنتی انجام شده است. و نویسندگان این مطالعه از افراد کاملا بی طرف و هدفشان صرفا کمک به بهبود و درمان سریعتر بیماران، با صرف هزینه های کمتر و نتیجه بهتر بوده است.

اسراری که هرگز به شما نخواهند گفت :

پماد برای درمان زخم مقعدی بزرگسالان

در این مطالعه 10نفر بیمار میتلا به شقاق مزمن انتخاب شدند، با توجه به اینکه این افراد در جریان کامل مطالعه و درمان قرار گرفتند،4نفر آز آنها به دلایل شخصی متاسفانه تا پایان کار آزمایی ما را همراهی نکردند و انصراف دادند.

6بیمار باقی مانده به 2گروه 3نفری تقسیم شدند.

گروه اول با روش عمل جراحی  و گروه دوم با بسته درمانی رینا پلاس، که شامل (پماد رینا پلاس +استفاده از ملین +روش سرد و گرم کردن مقعد +روزانه 2نوبت استفاده از حمام سیتیز) بود ،مورد درمان و مطالعه قرار گرفتند.

2هفته پس از شروع درمان تسکین درد در گروه عمل جراحی 75%بود و در گروه رینا پلاس 45%مشاهده شد.

اما بعد از گذشت 4هفته تسکین درد و ترمیم زخم در هر 2گروه به صورت یکسانی گزارش شد.

نتیجه گیری : اسرار برملا شد.

درمان جراحی و درمان خانگی شقاق (بسته  درمانی رینا پلاس )به طور مساوی در درمان و ترمیم زخم شقاق  موثر هستند.

لازم است به این نکته توجه کنید :

که حُسن پکیج درمانی رینا پلاس در کم عارضه بودن، خوب تحمل شدن ، و عدم نیاز به بستری شدن می باشد.

و مهمتر اینکه از لحاظ اقتصادی به صرفه تر و مناسب تر از درمان جراحی می باشد.

پس باید به عنوان اولین قدم درمانی در زخم فیشر حاد و مزمن مورد استفاده قرار گیرد و درمان جراحی برای موارد خاص مدنظر باشد.

پماد نیترو گلیسیرین 2% برای شقاق

 

این مرهم شیمیایی برای فیشر ضرر دارد

  • پمادها و داروهای خوراکیِ ضدِ اسپاسمِ (آنتی فیشر) انگشت شماری در بازار دارویی کشور موجود است.
  • البته توصیه می شود هیچگاه خودسرانه و بدون تجویز پزشک از آنها استفاده نکنید.
  • از مشهورترین پمادهای موضعی درمان سریع شقاق مقعد ی  پماد نیترو گلیسیرین 2%است.
  • مکانیسم اثر آن شل کننده عضله اسفنکتر مقعد است، که استفاده از آن در یک دوره 6هفته ای به عنوان بهترین پماد برای درمان شقاق و بواسیر استفاده می شود.

در شرح حال بیمارانی که از این پماد استفاده کرده بودند. از عوارض جدی آن مانند علائم سردرد شدید، افت فشار خون و تهوع و تپش قلب شکایت داشتند. که این روش درمانی برای بیمارانی که مبتلا به ناراحتی های قلبی و عروقی هستند اصلا توصیه نمیشود.

لازم است بدانید  که طول ناحیه مقعدی بین 3تا 5سانتی متر است. در شرح حال بیماران یبوست و خشکی مزاج، هنگام دفع مدفوع 35%و اسهال 12%عامل اصلی مستعد کننده شقاق است.

این دو عامل اصلی، باعث فشار به عضلات ناحیه اسفنکتر مقعد می شود. و عارضه فیشر و درد و سوزش و خون ریزی ایجاد می شود.

منظور از عضلات ناحیه اسفنکتر همان ناحیه 3تا 5سانتی متری کانال مقعدی بود که اشاره شد.

در نتیجه بیماران مبتلا به فیشر یا شقاق باید از قرص ها و یا پمادی استفاده کنند. که موجب شل شدن این عضلات  شده، و با این عمل درمان بهتر و سریعتر اتفاق می افتد.

پیشنهاد ما به شما در “درمان شقاق مقعد با داروهای گیاهی” استفاده از بسته رینا پلاس است. زیرا به عنوان یک روش خوب برای “درمان خانگی سوزش مقعدی”  شناخته می شود. همچنین باعث شل شدن عضله اسفنکتر مقعد شده و هم موجب ترمیم سریعتر زخم شقاق می گردد.

نکته مهم تر اینکه عوارض جدی از این بسته درمانی گزارش نشده است.

پماد کوهان شتر برای شقاق مقعدی

 

پماد کوهان شتر برای مداوای پارگی مقعد

پماد کوهان شتر که به روغن کوهان شتر معروف است. دارای طبع گرم می باشد. این روغن را  با روغن گیاهانی مانند :

روغن دارچین، زنجبیل، گزنه یا روغن سقز مخلوط کرده و روزانه 2 نوبت به صورت موضعی در ناحیه آسیب دیده بمالید.  زیرا اثرات تسکین دهندگی و رفع سوزش  دارد.

چیزی که لازمه بدانید این است که پماد کوهان شتر اصل و با کیفیت خیلی کم پیدا می شود. و بیشتر نمونه های موجود در بازار و فضای آنلاین تا 98% تقلبی است. و هیچ ارزشی  ندارد و با خرید آنها وقت و پول شما هدر می رود.

خاصیت دیگر پماد کوهان شتر برای ترمیم  شقاق  مقعد کمک به نرم شدن کانال مقعد برای دفع راحت و آسان مدفوع است.

 لیست بهترین پماد برای شقاق مقعدی

 

مرهم قهوه ای 10گرمی مرسی درمان برای درمان فوری زخم فیشر است

ما در مجموعه مرسی درمان برای درمان شقاق پماد قهوه ای رنگ در قوطی های 10گرمی عرضه می کنیم. لازمه  هنگام ثبت سفارش به ما اعلام کنید که بیماری شما از جنس شقاق یا فیشر است.

در اینصورت ما به همراه پماد رینای سبز قوطی های 10گرمی پماد قهوه ای که مخصوص درمان  و ترمیم فوری زخم شقاق است برای شما ارسال می کنیم.

مکانیسم اثر پماد های 10 گرمی قهوه ای رنگ مرسی درمان، ترمیم فوری زخم شقاق ظرف مدت 48 ساعت است. این پماد 100% خارجی بوده و در جعبه های 10گرمی عرضه  می شود.

این پماد با افزایش گردش خون در ناحیه مقعد وشل کردن عضلات کانال رکتال، برای جلوگیری از عفونت زخم و تسریع در بهبودی آن موثر است. همچنین این پماد باعث تسکین فوری سوزش و درد ناشی از زخم  شقاق می شود. به جرات می توان ادعا کرد که پماد های 10گرمی مرسی درمان بهترین پماد برای شقاق مقعد   است.

 لیست  پماد درمان شقاق مکانیسم اثر
 پماد آنتی فیشر رینا  ترمیم فوری زخم شقاق 
 پماد نیترو گلیسیرین❌ افزایش  گردش خون در مقعد
 پماد کوهان شتر نرم کننده و کنترل التهاب💥
 پماد تریامسینولون ان ان کاهش التهاب
 پماد آنوسل   افزایش گردش خون در مقعد
 پماد دکتر باتلرس  ترمیم سریع  زخم شقاق
 پماد لیدوکائین  تسکین موقت درد 

چند روش کاربردی برای معالجه زخم شقاق

 

رضایت نامه بیمارانی که از پماد گیاهی رینای سبز استفاده کرده اند

 

برای درمان بیمارهای نشیمن گاهی مانند فیشر اولین گزینه استفاده از مرهم های گیاهی و یا شیمیایی است. شاید هر شرکت توزیع کننده و یا تولید کننده ادعا کند که محصول وی بهترین پماد برای بواسیر و شقاق است.

این موضوع در عمل اثبات می شود،  تاریخچه بیماران استفاده کننده از پمادهای موضعی و رضایت بالای آنها نشان میدهد که ادعای فروشگاه مرسی درمان در مورد توزیع  بهترین پماد برای بواسیر و شقاق  بی ربط نبوده است. در این زمینه استناد ما به  آمار بالای رضایت بیماران در سایت و پیچ اینستاگرام مرسی درمان است.

یبوست منشاء اصلی شقاق است. در همین رابطه ما روش های کاربردی درمان سریع یبوست در منزل را توضیح دادیم. که جهت آگاهی بیشتر و کنترل این بیماری میتوانید مقاله مرتبط را مطالعه کنید.

تا زمانیکه وضعیت مزاجی شما خشک و سفت باشد، و فکری برای درمان آن نکنید. استعمال قوی ترین پمادهای موضعی و حتی نوش داروی سهراب داستان هم تاثیر چندانی نخواهد داشت. خبر خوش اینکه با استفاده از چند راه کار کاربردی زیر میتوانید خیلی سریع زخم شقاق خود را ترمیم دهید.

  • استحمام نشیمن گاه با محلول بتادین و آب گرم
  • تقلیل حجم مواد غذایی برای حداقل 96ساعت
  • استفاده از ملین و مسهل برای رفع فوری یبوست حداقل برای 4روز
  • استفاده از یک پماد موضعی خوب و قوی که صرفا برای مداوای بواسیر و شقاق توصیه شده است.
  • پرهیز از کم تحرکی و اصلاح الگوی غذایی و رفتاری

مکانیسم اثر پماد برای درمان زخم مقعدی بزرگسالان  ترمیم زخم این ناحیه در کوتاهترین زمان ممکن است. این زمان بیشتر از 4روز باشد. یعنی اینکه وضعیت شما بدخیم شده و درمان های خانگی به آن پاسخ مثبت نمیدهد. فیشر مقعد ی به اندازه بواسیر دردناک و آزار دهنده نیست و دوره درمان آن کوتاه تر است.

سخن پایانی از مجله سلامتی مرسی درمان

 

خرید پماد رینا پلاس برای شقاق

ما همچنان معتقدیم که هیچ چیزی ارزش درمانی کمک یک بیمار به بیمار دیگر را ندارد، اگر در این زمینه شما هم تجربه خوبی از انواع درمان خانگی شقاق دارید. حتما برایمان در پایین همین صفحه کامنت کنید.

باشد که چراغ راهی بشه برای کسانی که میخواهند راه درمان وبهبودی خود را کم هزینه و البته موثرتر دنبال کنند.

اگر دچار شقاق حاد هستید.  ما به شما اطمینان می دهیم. که دیگه به جراحی و تحمل هزینه های بالای درمان  نیازی ندارید.

با پماد رینا پلاس در کمتر از 10روز بهبودی و سلامتی خودتان را به دست می آورید.

چنانچه 6هفته از بیماری فیشر شما گذشته باشد. و بهش اهمیت نداده اید،  یا راه حل درمانی موثری پیدا نکرده اید. همچنین تمایلی به عمل جراحی هم ندارید. متاسفانه بیماری در مرحله مزمن قرار دارد. و توصیه مرسی درمان استفاده از پماد رینا پلاس است.

به صرف اینکه یک روش موثر و کم هزینه برای درمان خانگی سوزش مقعدی است. شما چی تجربه دردناک و آزار دهنده  بیماری شقاق  دارید؟ در همین صفحه برامون بنویسید چگونه مبتلا شدید؟  یا برای درمان خود چه اقداماتی انجام دادید؟  شاید هم هنوز با این بیماری دست و پنجه نرم میکنید. و یا اینکه هر چند وقت یکبار عود میکند و به سراغتان می آید. هر تجربه ای دارید برامون کامنت کنید.

کارشناس سایت  به کامنت ها و تجربیات ارزنده شما پاسخ میدهد. ما معتقدیم که هیچ چیزی ارزش درمانی کمک یک بیمار به بیمار دیگر را ندارد. تجربه کوله بار ارزشمندی است. برامون بنویسید که تجربه استفاده از پماد برای درمان شقاق مقعد داشته اید ؟

خرید  پماد آنتی فیشر رینای سبز به عنوان اولین و بهترین پماد برای شقاق مقعدی از فروشگاه مرسی درمان انجام دهید.

درمان شقاق مقعدی چیست ⚡درمان خانگی و درمان سریع شقاق مقعد
پارگی مقعد درمان خانگی پارگی مقعد با روشی موثر

122 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • محمد پارسا
    1400-11-13 16:52

    منظور از حمام سیتیز که توضیح دادید چیه ؟آیا شقاق که یه مدت ازش گذشته باشه با این پماد رینا پلاس درمان میشه ؟
    کمپرس سرد و گرم با چی انجام بدیم

  • مرسی درمان
    1400-11-13 19:00

    در پاسخ به محمد :
    معلومه با دقت و توجه تمام مقاله را مطالعه کرده اید از شما سپاسگذاریم باور کن ما به آدمهای با حوصله خیلی نیاز داریم اونهایی که به مطالعه و تحقیق علاقه دارند .
    نشستن روزانه دو بار در لگن آب گرم به عبارتی تعبیر حمام سیتیز است .
    البته میتوانید به اختیار مقداری هم محلول بتادین اضافه کنید .
    ساختار “بیماری شقاق مقعدی” به گونه ای است که با آب گرم و دوش گرم آرام میگیرد
    وسایل کمپرس سرد و گرم در مراکز فروش تجهیزات پزشکی موجود است می توانید تهیه کنید
    10%تخفیف برای شما بخاطر سوال خوب تون در نظر میگیریم حتما به پشتیبانی خودتون را معرفی کنید تا تخفیف خرید لحاظ شود

  • مریم از قائم شهر
    1400-12-01 23:32

    من به تازگی دچار شقاق مقعد شدم و حدود 32سال سن دارم رفتم داروخانه پماد بهم داد و روزانه هم چند نوبت توی لگن آب گرم تو حمام می شینم اما به محض خوردن غذا یه مقدار اضافه که میشه باز دچار خون ریزی و درد میشم به نظر شما شقاق من حاد است یا مزمن است جراحی باید بکنم یا با پماد گیاهی شقاق شما خوب میشم ممنونم اگه راهنمایی کنید

  • مرسی درمان
    1400-12-02 16:08

    در پاسخ به مریم از قائم شهر :
    وقتی خودت میگی 32سال سن دارم و به تازگی دچار شقاق مقعدی شدم به معنی اینه که شقاق شما از نوع حاد است و مزمن نیست
    متاسفانه بیماریهای دهانه مقعد از نوع برگشت پذیر است و اگر از خودتان مراقبت نکنید مجددا عود میکند لازم است که شما از رژیم غذایی خاصی تبعیت کنید
    در بسته درمانی رینا پلاس که یکی از بهترین پمادها برای درمان شقاق مقعدی است، رژیم غدایی مخصوص بیماران هموروئیدی گنجانده شده

  • علیخانی
    1400-12-05 12:39

    سلام و خسته نباشید این جانب حدود 2سال پیش عمل جراحی بواسیر داشتم حدود 20روز وقتی میرم دستشویی احساس میکنم یه چیز زائده مانندی دهانه مقعدم هست و کاملا با انگشت لمسش میکنم بعضی وقتها که یبوست میشم خیلی دردناک است باور کنید دیگه دوست ندارم مجددا جراحی کنم چون بعد از جراحی خیلی درد کشیدم پدرم دراومد خواهشا به من بگیسد بهترین پماد برای درمان شقاق که ازش تعریف کردیدمشگل منو برطرف میکنه

  • مرسی درمان
    1400-12-05 17:43

    در پاسخ به علیخانی :
    متاسفانه بیمارهای مقعد و نشیمنگاه از نوع برگشت پذیر بوده و ناحیه فرد مبتلا بسیار حساس و آسیب پذیر هست ، و عود مجدد بواسیر یا شقاق اصلا ارتباطی به نوع و کیفیت درمان ندارد.
    اینگونه نیست که بیماری مثلا درمان جراحی کند و بصورت ابد و یک روز درمان شود .
    چنانچه از خودتان مراقبت نکنید این درد و رنج بیماری همیشه با شما هست.
    1- از الگوی غذایی ویژه بیماران هموروئیدی تبعیت کنید و همیشه مراقب رفتار و شیوه سبک زندگی خود باشید.
    2- بسته درمانی رینا پلاس میتواند برای شما مفید به فایده باشد
    3- زیرا در مقایسه با درمان جراحی هم کم هزینه تر است و هم عوارضی ندارد
    4- مهمتر از همه ما در بسته درمانی پیشنهادی ،رژیم خوارکی خاص و اصلاح سبک زندگی به روشی کاملا کارشناسی شده به شما یاد میدهیم .

  • اسدی .ک
    1400-12-08 20:44

    سلام و ممنون از سایت خوب مرسی درمان منی شقاق دارم اما اینکه حاد باشه یا مزمن دقیق اطلاعی ندارام شقاق حاد بدتره یا شقاق مزمن و تفاوت این دو شقاق در چیه از کجا بفهمیم که مبتلا به کدام شقاق هستیم و دیگر اینکه کدام شقاق باید جراحی شود من اصلا دوست ندارم جراحی بشیم چون چند جا خوندم میگن عوارض داره و درد زیادی هم داره .کلا پیشنهاد شما برای درمان خانگی شقاق چه راهی بهتره به نظرتون ممنون میشم اگر پاسخ بدید چون دوست ندارم تو پیج اینستای شما کامنت بزارم بخاطر حفظ حریم شخصی منو ببخشید
    خانم هستم 27ساله

  • مرسی درمان
    1400-12-09 13:16

    در پاسخ به خانم اسدی :
    اگر شما جدیدا مبتلا به شقاق شدید از زمان ابتلا تا 10هفته آینده بیماری شما از نوع حاد می باشد اگر به این شقاق رسیدگی نشود و باری به هر جهت با پمادهای تسکین دهنده بصورت موقت درد آنرا ساکت کنید و درمان نشود بعد از گذشت چند هفته ممکنه بیماری شما پیشرفت کند و تبدیل به شقاق مزمن شود
    در هر حال هر دو نوع شقاق با دستورات درمانی بسته رینا پلاس بهبودی کامل می یابد .
    شما درمانهای خانگی شقاق را بنا به توصیه مجله مرسی درمان پیش ببرید از نتیجه کار شگفت زده میشوید و به این درک می رسید که درمان جراحی اولین گزینه نیست

  • سیاره مریخ (ح.ر)
    1401-01-05 18:59

    با تشکر از سایت خوب مرسی درمان من یه مدت بود در اثر زایمان هم دچار یبوست شدم و هم به شدت شقاق گرفته بودم دردم به حدی بود که نمیتونستم کاری انجام بدم هر روش درمانی هم در پیج های مزخرف اینستاگرام هم خریدم ولا متاسفانه فقط پولم حرام شد فقط وعده و وعید بود تا اینکه از طریق یکی از اشنایانم با سایت خوب شما اشنا شدم نمیخوام چاپلوسی کنم اما از اینکه با بسته درمانی رینا پلاس و کمترین هزینه در کمتر از 10روز خوب خوب شدم و به شکل معجزه اسایی نجات پیدا کردم جای تشکر و قدردانی داره هزار بار به شما تبریک و تشکر میگم به جون مادرم از ته دلم اینو گفتم

  • مرسی درمان
    1401-01-07 14:15

    در پاسخ به ح.ر
    با تشکر از حسن نظر شما

  • انجزی
    1401-01-07 19:08

    سلام اقای دکتر خسته نباشید من به شدت دهانه مقعدم درد میکه و تیر میکشه اصلا نمیتونم بشینم بعضی موقع ا اجر داغ میزارم روی خودم هزینه جراحی هم برام کمر شکنه 32سالمه و متاهل اقا هستم از گنبد این پماد شما برای من دردمو ساکت میکنه یا باید مثلا از پکیج 3منظوره شقاق استفاده کنم

  • مرسی درمان
    1401-01-14 13:53

    در پاسخ به انجزی:
    علائم شما حکایت از بیماری شقاق دارد نیازی به گذاشتن آجر داغ نیست و ممکن است این کار عواقب بدی داشته باشد بهترین پماد برای درمان بواسیر و شقاق در فروگاشگاه سایت مرسی درمان معرفی شده میتوانید استفاده کنید و به درمان کامل و سلامتی برسید .

  • هیراد
    1401-02-17 03:04

    سلام خسته نباشید من چند روزی سوزش بسیار زیادی دارم و اصلا نمیتونم دست شویی برم چون سوزش خیلی زیادی دارم و یک پماد و یک شربت بهم دادن که اصلا کاری انجام نداده من برای شروع درمان خانگی شما باید چکاری انجام بدم و این بسته شمارو چطور تهیه کنم

  • مرسی درمان
    1401-02-17 13:21

    در پاسخ به هیراد :
    وارد فروشگاه سایت مرسی درمان شوید و هر محصولی میخواهید ثبت سفارش کنید

  • کوثر باخدا
    1401-02-21 17:39

    دوستان من شقاق و خون ریزی داشتم این پماد رینا پلاس و سفارش دادم بعد از یک هفته نتیجه گرفتم و خیلی خوب شدم نه خون ریزی دارم و نه هیچ گونه دردی داخل جعبه اش هم دستور غذایی برای 7 روز اولت گذاشتن دارو هم داره فقط مونده به خودت که دیگه چطور رعایت کنی و پماد و استفاده کنی بعدش هم که پمادم تموم شد زنگ زدم به آقای حسینی گفتم من خوب شدم کار دیگه ای لازمه انجام بدم گفت فقط صابون صاپرینا بگیر روزی دوبار شستشو بده محل نشیمنگاه و منا الان خوب خوب شد و هیچ گونه دردی ندارم خواستم پیشنهاد کنم که با اطمیتان خاطر خرید کنید من به پمادشقاق مرسی درمان اعتقاد کامل دارم راستی حتما به پشتیبان بگید شقاق دارم که اون پمادهای قرمز رنگ هم براتون بزاره من وضعیت خاله ام بعد از جراحی دیدم دیگه از لیزر متنفر شدم قصد چاپلوسی هم ندارم واقعیتی بود که باید گفته میشد تا مردم کمتر سرگردان و اسیر این مطب ها بشن همین والسلام

  • مرسی درمان
    1401-02-21 22:43

    در پاسخ به کوثر باخدا :
    با تشکر فراوان از حسن نظر حضرتعالی خداوند بزرگترین شفا دهنده است

  • فردین رمضانی
    1401-03-01 06:09

    سلام قربان ممنون از مطالب خوب و به درد بخور شما برای درمان شقاق به داروخانه مراجعه کردم و پماد نیتروگلیسیرین سفارش دادم گفتند اصلا نداریم و بدون نسخه پزشک هم نمیدن فکر کنم بخاطر عوارضش بود که دکتر نداد من استفاده نکردم ولی چیزی که عوارض داره چرا معرفی میکنید در ضمن پماد های بی عوارض برای درمان زخم مقعد که سریع خوب کنه چه پمادهایی هستند

  • مرسی درمان
    1401-03-01 11:53

    درپاسخ به فردین :
    پمادهای گیاهی فروشگاه مرسی درمان بدون عوارض هستند .اما در بین پمادهای شیمیایی درمان شقاق نیترو گلیسیرین بیشترین عوارض را دارد که در مقاله هم اشاره شده ،ما اگر بخواهیم از عوارض سایر پمادهای شیمیایی بنویسیم خارج از حوصله بیماران میشود لذا فقط به یک مورد فقط اشاره جزئی کردیم

  • شجاعی
    1401-04-01 23:24

    سلام اقای …. .وقتتون بخیر . با عرض پوزش چند ردز پیش اسهال شدم و دچار شقاق مقعدی شدم . و پماد انتی هموروئید استفاده کردم و بسیار سوزش دارم . ایا این پمادی که معرفی کردید بهم کمکی میکنه . ممنون میشم راهنمایی کنید.

  • مرسی درمان
    1401-04-02 00:25

    در پاسخ به شجاعی:
    ابتدا باید علت اسهال مشخص بشه و بعد آنرا درمان کرد عمده دلیل سوزش ناحیه مقعدی از اسهال است هیچ پمادی به تنهایی کمکی نمیکند

  • متین بدلی پور از ارومیه
    1401-04-02 02:11

    سلام خسته نباشید اینجانب هفت ماه ک تو ناحیه مقعدی سوزش دارم رفتم دکترگفتن ک فیشره باید جراحی بشه الان سه ماهه ک عمل کردم خوب نشدم ولی همون سوزش قبلی رو باز دارم اصن هم خونریزی ندارم از کلی پماد داروهم استفاده کردم ولی تاثیری نداشته ایا درمانی برای این مشکل من وجودداره؟

  • مرسی درمان
    1401-04-02 07:30

    در پاسخ به متین :
    یک سری فاکتورها هستند که شما را به مرز سلامتی میرساند. و رعایت آنها الزامی است، با خریداری بسته درمانی پکیج ممتاز درمان بواسیر و شقاق از فروشگاه سایت به تمامی اطلاعات دست پیدا خواهید کرد که به جرا میتوان گفت در هیچ کجای دنیا بهت نخواهند گفت. درمان شما پیش ماست وقت و هزینه خودتو تلف نکن

  • معراج احمدی
    1401-04-09 17:22

    سلام علیکم سوالی که دارم این بود که این پماد گیاهی رینای سبز برای درمان شقاق مقعدی هم به کار می اد و روزی چند بار باید استفاده کنیم منظورم اینه که دوره مصرفش چن روزاست یعنی باید چه مدت بزنیم تا خوب شیم از نا گفته نماند من یبوست دارم و حدود سه سال پیش هم جراحی کردم متاسفانه الان حدود 20روزه که مقعد زخم شده و بعضی موقع خون ریزی هم میکنه ممنون میشم پاسخ را به ایمیلم بفرستید چون نمیتونم دوباره بیام سایت

  • مرسی درمان
    1401-04-11 13:28

    در پاسخ به معراج:
    دوره مصرف پماد گیاهی رینا پلاس و نحوه استفاده و الگوی غذایی بصورت بروشور داخل جعبه قرار دارد . این مرهم بهترین پماد برای شقاق مقعدی است. البته اگه یبوست دارید باید از پکیج اختصاصی درمان استفاده کنید که همه شامل تمام داروهای گیاهی است

  • shakeree
    1401-04-14 11:26

    سلام من از پک کامل درمان شقاق استفاده کردم مخوصا اون پماد قرمزه خیلی خوب بود چیزی که برای زخم شقاق کاربرد دارد همون پماد قرمزه است که داخل پک قراردارد از طرفی اگه میخواهید زود خوب شید باید تمام دستورات غذایی که در بسته قرارداد پیروی کنید و مو به مو اجرا کنید تا بهترین نتیجه بگیرید من خودم خیلی درد کشیدم باور کنید از بس سر کارم به بهانه های الکی بلند میشدم همه بهم شک کرده بودن تو ماشین سر مهمونی کلافه ام کرده بود 6ماه قبل با سایت مرسی درمان آشنا شدم ولی متاسفانه خریدم و نصفه نیمه ول کردم 10روز قبل سفارش دادم انگار آب روی آتیش بود خواستم تجربه ام بدانید ممنون از آقا سید بزرگوار خدا خیرت بده

  • مرسی درمان
    1401-04-14 17:25

    در پاسخ به شاکری:
    از اینکه تجربه ارزنده خودتان را در سایت درج کردید از شما ممنون هستیم منتظر نظرات خوب و گرم شما در سایر بخشهای سایت هستیم پماد گیاهی رینا پلاس بهترین روش “درمان سریع شقاق مقعدی” است

  • هوشنگ عباسی
    1401-04-15 23:03

    با عرض سلام و درود فراوان من 41ساله هستم که مدتی دچار زخم مقعد و شقاق شدم و کارم هم دوزندگی هستش یعنی تولیدی لباس زیر زنانه دارم.رفتم دکتر دارو نوشت و یبوستم خوب شد اما زخم شقاق همچنان منو به گروگان خودش گرفته و فعلا ول کن نیست از جراحی میترسم و در حال حاضر توان مالی ندارم حضر ت عباسی این پماد شما که نوشتید برای درمان شقاق خوبه به کارم میاد که ثبت سفارش بدم صادقانه کمکم کنید خدا خیرتون بدهد

  • مرسی درمان
    1401-04-16 11:09

    در پاسخ به هوشنگ:
    بسته درمانی رینا پلاس بهترین پماد برای درمان سریع شقاق مقعدی است. تو این بسته درمانی دستورالعمل هایی هست که به شما یاد میدهد چه کار کنید در عرض کمتر از 7روز از شر شقاق راحت شوید.
    وقتی زخم شقاق دارید از نشستن های طولانی پرهیز کنید

  • زارا عباسی از اورامانات
    1401-04-16 18:21

    تشکر میکنم از مطالب خوبتون سبزی تره درمان بسیار خوبی برای شقاق محسوب میشه اگر بتونین از این سبزی به شگل خمیر مانند درست کنید و به عنوان پماد برای شقاق استفاده کنید حتما زود خوب میشوید من تجربه این کار و دارم به شکل خمیری دراورده و مرهم درست کنید و روی زخم شقاق مقعد بمالید دو روز ه خوب میشید
    من استفاده کردم نتیجه گرفتم گفنم با شما هم به اشتراک بگذارم مرسی درمان محترم من چند بار کامنت گذاشتم لطفا تایید کنید همه بخونند

  • مرسی درمان
    1401-04-17 00:39

    در پاسخ به زارا :
    هیچ هسیتروی دقیقی در هیچ جای طب سنتی از این روشی که حضرتعالی عنوان کردید ما ندیدیم با این حال این روشی بوده، که به شما به عنوان یک مرهم برای درمان شقاق نتیجه داده ممنون از اینکه تجربه خودتان را با ما به اشتراک گذاشتید

  • ماندانا طوری
    1401-04-17 12:04

    سلام آقای دکتر خسته نباشید روز جمعه شما بخیر و شادی باشه انشالله الان هر پمادی توی بازار یا عطاری ها هست اسمش پماد آنتی همورویید است ما از کجا بدونیم کدوم پماد آنتی همورویدد خوبه یا بده من از مرهم گیاهی لارا استفاده کردم گفتن دوره اش چهل روزه متاسفانه هیچ نتیجه ای نگرفتم فقط تبلیغ بود و یه عده از جان و مال مردم سو استفاده میکنند وقتی استفاده کردم هیچ فرقی نکردم متاسفم که هم پولم هدر رفت و هم وقتم تلف شد به نظر شما پماد رینای سبز استفاده کنم میتونم نتیجه بگیرم

  • مرسی درمان
    1401-04-17 22:58

    در پاسخ به ماندانا :
    متاسفانه امروزه خیلی ها با زدن پیچ ایسنتاگرام و درست کردن بازدید و فالور فیک اقدام به ارائه راهکار درمانی در زمینه تمام بیماری ها میکنند باید اذعان کنیم که اینها برای درمان خانگی یا مدرن اصلا رفرنس خوبی نیستند هدف مرسی درمان فروش نیست بلکه درمان موفق و رضایت بیمار در اولویت اصلی ما قراردارد. ما میتوانیم هزاران قلم اجناس بی کیفیت و چشم پر کن را برای عرضه در فروشگاه قرار دهیم ولی متاسفانه به دلیل افت کیفیت محصولات و اینکه شرمنده خریداران بشویم از این کار امتناع کردیم .

    الز نمونه های موجود در بازار داخلی کشور با مارکها و برندهای متفرقه …. اصلا استفاده نکنید پماد رینا پلاس بهترین و معتبرترین محصول دارویی طب سنتی ما است استفاده کنید نتیجه را به چشم خود خواهید دید

  • محمد رضا کاشی
    1401-04-20 23:39

    سلام خیلی ببخشید من الان دو سه روزی دوباره شقاق مقعد گرفتم و احساس میکنم تمام مخرجم داره میسوزه نمیدونم چه کار کنم که تا حالا انجام نداده باشم یاد ندارم 3سال پیش جراحی کردم ولی الان دوسه روزی باز گرفتار شدم اصلا پشت ماشین نمیتونم بشینم یه مسافر بهم خورد رفتم یاسوج اومدم تقریبا دو روزی تو جاده بودم که اینقدر دستش سنگین بود تا رسیدم خونه دردش شروع شد لطفا بهم بگید چه کار کنم ایا معاینه حضوری هم دارید جواب بدید

  • شیرازی
    1401-04-21 07:32

    واقعا رینا پلاس یک مرهم گیاهی عالیه من خیلی وقت بود شقاق داشتم همه چیز هم مصرف کردم نتیجه نداد اما رینای هلندی که گرفتم بعد از سه روز خوب شدم تو واتس آپ از آقای حسینی تشکر کردم گفتید کامنت بزارم چشم من هر کی این مشگل و داشته باشه فقط سایت مرسی درمان و معرفی میکنم خیلی عالی دستتون درد نکنه

  • مرسی درمان
    1401-04-21 19:15

    در پاسخ به محمدرضا :
    در بسته درمانی رینا پلاس به بروشورها و نوشته ها دقت کنید زیرا سلامتی شما در پیروی کامل از این دستورات است. اگر زخم شقاق شما عود میکند تا 7روز از نشستن های طولانی پرهیز کنید. بهترین پماد برای شقاق مقعد خاصیت ترمیم کنندگی سریع بافتهای آسیب دیده را باید داشته باشد.

  • مرسی درمان
    1401-04-21 19:23

    در پاسخ به بیمار:
    ما معتقدیم که بزرگترین شفا دهنده خداوند است با تشکر از حسن نظر حضرتعالی ممنون

  • بیت اله
    1401-04-24 18:40

    سلام و عرض تبریک به مناسبت عید فرخندهن روزانه دو نوبت انجیر و خاکشیر میخورم و لی با وجودیکه خیلی هم رعایت میکنم الانه دو هفته است که شقاق دارم و خوب نشدم لطفا به من بگید بخدا اگر که این پماد رینای شما من خوب کنه یعنی یه شانه عسل با روغن حیوانی براتون هدیه میذارم با اتوبوس بیاد

  • مرسی درمان
    1401-04-24 22:35

    در پاسخ به بیت اله..
    درمان زخم شقاق مقعد با خوردن انجیر و خاکشیر صورت نمیگیره ، از طرفی نیاز به مراقبت ویژه و الگوی غذای ویژه بیماران این حوزه دارید در بسته درمانی پماد رینا پلاس دستورات و توصیه های لازم بصورت بروشور برای بیمار قراردادیم استفاده کنید انشالله سریعتر به نتیجه می رسید

  • قربانزاده
    1401-04-27 17:14

    سلام و درود فراوان:
    من امروز با سایت شما اشنا شدم حدود 2سال پیش عمل جراحی با لیزر کردم که الان نزدیک 2هفته است باز گوشه سمت چپ مخرج من دچار شقاق شده و خون ریزی دارم شغل من نقاشی ماشین و صافکاری است و اصلا نمیتونم بشینم شما نوشتید اونهایی که زیاد میشینن شقاق میگیرین بخدا دیگه کلافه شدم فکر میکردم عمل می کنم دیگه همه چی تموم میشه الان دو هفته س که کلافه شدم اصلا دیگه به عمل جراحی م فکر نمیکنم چون میدونم درد و مصیبت داره که تحمل ندارم ترو خدا یه چیز به من بدید یا مشاوره بگید که من راحت بشم خواهش میکنئم

  • مرسی درمان
    1401-04-27 21:55

    در پاسخ به قربانزاده:
    نشستن های طولانی یکی از دلایل شقاق مقعدی است. ما نگفتم تمام علت این بیماری از نشستن است. لطفا از خود درمانی پرهیز کنید ، همه جای سایت اشاره کردیم که بیمارهای نشیمنگاهی از نوع برگشت پذیر و حساس است و نیاز به مراقبت های ویژه دارد. سعی کنید یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی ( مشاور ) در زمینه طب سنتی و آشنا به بیمارهای مقعدی همیشه در کنار خود داشته باشید و دقیقه نود به فکر چاره نیفتید.
    دوم اینکه پک ممتاز درمان را از فروشگاه سایت یا پشتیبانی واتس آپ ثبت سفارش کنید و بعد از رسیدن بسته درمانی همیشه در تماس باشید.

  • عراقی
    1401-04-31 11:08

    بنده دوسال است که دچار شقاق شدم البته زایمانی خیلی سخت داشتم رفتم که بعد از اون به شدت یبوست هستم هر رعایتی هم میکنم ولی نمیدونم احساس میکنم تو معده ام یه چیزی مثل سنگ شده حتی آش دوغ هم میخورم معده عین سنگ میشه رفتم دوکتر بهم کفت زخم مقعدت دچار عفونت شده دارو بهم داد که درست نشدم یبوست همچنان دارم ازمایش دادم کبدم چرب بود ایا این روش و پماد رینا پلاس که معرفی کردید مشگلمنو درست میکنه امیدی هست ؟ چون نمیخواهم جراحی کنم از عمل میترسم لطفا جواب دادید به ایمیل من بفرستید نمیتونم بیام تو سایت مرسی درمان و این نظر و دوباره پیدا کنم

  • مرسی درمان
    1401-05-01 12:30

    در پاسخ به خانم عراقی:
    مشگلات گوارشی شما مانند یبوست باید درمان و رفع شود. برای درمان کبدچرب اقدام کنید. پماد رینا پلاس سبز بهترین پماد برای درمان شقاق مقعد و کاربرد فراوانی دارد. برای رفع یبوست از پودر پاپرینا استفاده کنید. خوردن روزی یک فنجان سرکه سیب اصل برای درمان کبد چرب نافع است.
    زنیان و مغز گردو را در مخلوط کن بریزید و مخلوط و پودر کرذه و صبح و شب بخورید.
    از روغن تره یا سبزی تره هم برای بهبودی خود استفاده کنید.
    از یک الگوی غذایی منظم که در بسته درمانی رینا پلاس هست تبعیت کنید.
    سریع خوب میشوید انشالله

  • محدثه
    1401-05-17 11:39

    سلام روزتان بخیر باشه و روز عاشورا را بهتون تسلیت میگم من 26ساله هستم که بعد از عمل سزارین که داشتم به شدت دچار شقاق مقععدی شدم مطلب شما در مورد درمان زخم مقعد خوندم الان وضعیت من چندان تعریفی ندارد درد و سوزش دارم انگار موقع دفع خرده شیشه دفع میکنم اصلا نمیتونم بشینم خواهشا این پماد رینا برای درمان من به کار میاد رفتم مطب دکتر گفت توی اب گرم بشین و پماد بهم داد خوب نشدم از عمل جراحی هم می ترسم یکی از بستگان جراحی کرد به یکسال نکشید دوباره بدتر شده الان ممنون از راهنمایی شما روز بخیر

  • مرسی درمان
    1401-05-17 17:29

    در پاسخ به محدثه:
    عامل اصلی یبوست در خانمها عمل سزارین می باشد. اما این دوران با رسیدگی و مراقبت به زودی تمام میشود. منظور از مراقبت این است که بدانید در یکماه بعد از عمل جراحی چه تغذیه و الگوی غذایی داشته باشید. مراقبت به معنی این است که دلمون هر چی خواست نخوریم و دائم یک نوع پرهیز غذایی در ذهن داشته باشیم.
    ارمغان این رعایت ها برای شما این است که درد کمتری بکشید.
    یبوست باعث فشار به ناحیه رکتوم و در نتیجه زخم شقاق شده . به نظر میرسه شما دوران شیردهی هستید. برای شروع درمان به پشتیبانی واتس آپ 09926843197 پیام بدهید تا پماد رینا برای درمان شقاق و پاپرینا برای درمان یبوست ارسال گردد.

  • محدثه
    1401-05-18 16:16

    سلام من الان نزدیک یک هفته است که خون روی مدفوع میبینم و با چیزهایی که تو سایت شما خوندم و مطابقت دادم فهمیدم شقاق دارم از طرفی اگه پماد سفارش بدم میاد دم درمون که میترسم خونواده ام بفهمن شما بگید من چه کار کنم که خوب شم ممننون

  • مرسی درمان
    1401-05-18 21:31

    در پاسخ به محدثه :
    این مشگلی موضوعی نیست که خانوادها آنرا نفهمند یا درک نکنند . میتوانید آدرس دیگری را برای تحویل بسته خود اعلام کنید. در هر حال پماد داخل جعبه و کارت بسته بندی شده است و تا توسط اشخاص باز نگردد کسی متوجه محتویات داخل جعبه نمی شود.

  • من دختر 26ساله فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی هستم زائده گوشتی بیرن زده اندازه یه نخود دم دهانه مقعدم سبز شده.هنگام توالت رفتن برای اجابت مدفوع بعضی مواقع خون می بینم و می سوزه با پودر آب زن که تو سایت نوشتید استفاده کردم اما تاثیر انچنانی نداشت میشه بهم بگید پماد شقاق تا کی استفاده کنم که خوب بشم

  • مرسی درمان
    1401-05-24 13:46

    در پاسخ به پریا:
    برای حصول بهترین نتیجه درمانی در طب سنتی لازم است که در روند اعمال درمان استمرار و نظم داشته باشید. بیمارهای مقعدی نیاز به مراقبت دائمی و درمان حداقل 3هفته ای دارند. اگر تصور شما از درمان اینه که مثلا یه آمپول بزنید و درد و علائم شما از بین بره هیچ جا و هیچ وقت این اتفاق نمیفته. دوره درمان پماد درمان شقاق 21روز بصورت مرتب است نه اینکه 3روز استفاده کنید و 2روز فراموش کنید.

  • پاک رو از زنجان
    1401-05-24 14:07

    ببخشید من نوبت جراحی داشتم کنسل کردم یه مقدار هم هزینه اولیه برام جور نشد الان پماد شقاق رینا پلاس سفارش دادم هنوز استفاده نکردم شیاف هموروئید گرفتم همراه با شیاف دیکلوفناک شیاف میکنم تا شبها میخوابم وگرنه خیلی درد میکنه خدا کنه هیچکی به این مریضی لاعلاج دچار نشه خدا کنه داروهام زودتر برسه ممنون کاش یک گروه تشکیل میدادی همه میرفتیم اون تو تبادل تجربه میکردیم بهدا خسته سشدم

  • گرجی
    1401-05-25 21:18

    سلام من از پماد رینا پلاس برای درمان شقاق مقعدم استفاده کردم اولش خیلی می سوزه بعد خوب میشه جریان این سوزش اولیه چیه برای کبد چرب هم شما چیزی دارید برام بفرستید صابون و خریدم از دستم افتاد تو چاه توالت 😂😂

  • ناشناس
    1401-05-25 22:29

    سلام من بخاطر داروهایی که مصرف میکردم یبوست گرفتم و بعد ازاون دچار زخم تو ناحیه مقعد شدم و الان یک ماهه سوزش غیرقابل تحملی بعد اجابت مزاج دارم اونقدر که آرزو مرگ دارم تمام پماد انتی هموریید میزنم سوزشش بدتر میشه این پکیج واقعا موثره کسی استفاده کرده نتیجه گرفته باشه

  • مرسی درمان
    1401-05-25 22:58

    در پاسخ به بیمار:
    شقاق یعنی ترک خوردگی یا زخم مقعد
    هنگامی که از پماد شقاق رینا استفاده میکنید به مدت 30ثانیه الی 1دقیقه حالت گزیدگی به بیمار دست میده این احساس گزیدگی یعنی اینکه به محض استفاده پماد داره تاثیر خودش و میزاره تحساس گزیدگی با سوزش مقعد فرق میکند
    اگر از پودر پاپرینا برای لاغری میخواهید استفاده کنید باید در واتس آپ رنگ آبی این پودر و سفارش بدهید تاثیر لازم را داشته باشد

  • یاری هستم محقق طب سنتی و ایرانی
    1401-05-28 09:48

    دوستان عزیز و بیماران محترمی مخصوصا خانمهای که شقاق دارند
    1- حجم غذاخوردن خودتان را به مدت سه روز کم کنید
    2- غذا کم بخورید کمتر توالت میرید
    3- کمتر توالت برید در واقع به زخم شقاق استراحت دادید
    4- اون زخم استراحت کنه در واقع سریعتر ترمیم میشهو به اصطلاح زودتر می بنده
    5- توی لگن اب گرم بشینید
    بعدش با پماد رینا پلاس محل را پانسمان کنید
    6- 15دقیقه ای دراز بکشید
    7- بعد از سه روز خوب میشید.
    8- راه اسانه منتها بعضی ها دوست دارن پیچیده اش کنند
    حق نگهدارتان باشه

  • مرتضی
    1401-06-05 15:55

    توضیح ندادید که علت سوزش مقعدی وقتی میریم دستشویی میکنیم از چی می‌تونه باشه من هم سوزش دارم هم شقاق دو بار درمانگاه رفتم جواب نگرفتم هزینه جراحی هم ندارم چه برنامه ای دارید تا من اجرا کنم

  • مرسی درمان
    1401-06-05 22:43

    در پاسخ به مرتضی :
    شما در مقاله بهترین پماد برای درمان شقاق مقعدی نمی توانید علت سوزش مقعدی را بیابید برای آشنایی با وضعیت بیماری خودتان لطفا مقاله
    درمان خانگی سوزش مقعدی را مطالعه کنید

  • خانی
    1401-06-17 00:29

    سلام وقت بخیر. مادر من 3 ماهه از درد و زخم داخل دهانه مقعد رنج میبره ب طوری ک با هربار دسشویی انگار زایمان کرده وتا شب بدحاله. دکتر براش عمل فوری لیزر تجویز کرده. ولی با عوارضی ک بعد عمل هست ترس عمل دارم. خواهشا راهنمایی کنید

  • مهدیس فود
    1401-06-21 13:13

    سلام آقای حسینی خسته نباشید برای درمان شقاق که با خون ریزی باشه میشه از پودر کوفی همراه با صابون مراغه استفاده کنیم من پودر کوفی زدم بعد با صابون شستشو دادم اولش به شدت سوخت بعد از یک ربع خوب شدم الان دردی ندارم این پماد رینا که برای شقاق می‌خوام سفارش بدم چون خیلی اذیت میشم مرسی از راهنمایی و صبر و حوصله شما بزرگوار

  • مرسی درمان
    1401-06-21 21:37

    در پاسخ به بیمار:
    این تجربه شما هیچ پایه کارشناسی ندارد لطفا هر چیزی را که هر جا می بینید یا می شنوید سریع روی خودتان تست نکنید پودر کوفی حالت قابض دارد برای ترمیم زخم شقاق کاربرد آنچنانی ندارد

  • هادی
    1401-06-29 01:42

    سلام خسته نباشید ببخشید که این موقع شب مزاحمتون شدم من 1سال پیش جراحی کردم تا اینکه به دلیل مسافرت و انجام برخی واجبات در مسافرت به شدت دچار یبوست شدم حالا یا از گرمی آب و هوا بود و یا به دلیل غذای که مناسب وضعیت مزاجی بنده نبود در حال حاضر زخم شقاق من از جای دیگه رشد کرده و
    خیلی دردناک شده چطوری میتوانم در اولین فرصت به پماد شقاق شما دسترسی داشته باشم
    ممنون از راهنمایی شما مرد 31ساله
    شغل :اداری

  • مرسی درمان
    1401-06-29 10:07

    در پاسخ به هادی :
    با توجه به وضعیتی که دارید برای شروع درمان از طریق پشتیبانی واتس آپ09926843197 پکیج اختصاصی را ثبت سفارش کنید . کلمه پکیج اختصاصی را در واتس آپ بفرستید خودشان ثبت سفارش میکنند
    هر چند ما نیاز به اطلاعات بیشتری از شما داریم .تمامی سفارشات از طریق پست پیشتاز ارسال خواهد شد

  • ابوالفضل
    1401-07-02 08:04

    روغن کوهان شتر و مغز ساق گاو قلمه گاو که مغزطش خوب پخته شده باشه و پیه اردک و موم زنبور عسل مخلوط کرده و به شکل خمیر دراورید و روزانه دو بار روی زخم شقاق بگذارید فورا میبنده من خودم عطاری دارم هرچند شاید تهیه این مواد از عهده هر کسی نباشه این مرهم بهترین پماد برای درمان شقاق ه
    اما اگه کسی خواست به شماره 091125000000 پیامک بده تا براش بفرستم هزینه دارد رایگان نیست الکی پیام ندهید

  • احمدرضا
    1401-07-04 06:28

    بهترین پماد برای شقاق رینا پلاس است این چیزیه که شما نوشتیذد لطفا یه فکت به ما نشون بدید که این پمادی که تبلیغ کردید بهترین پماد برای درمان شقاقه اخه اینجوری نمیشه که شما خودتان میگید بهترین پماد باید ما بگیم بهترین واتس آپ قطعه نمیشد پیام بدم تلگرام هم قطعه لطفا راهنمایی کگنید

  • مرسی درمان
    1401-07-04 13:33

    در پاسخ به احمد رضا :
    هزاران فکت و سند منتشر کردیم مبنی بر رضایت قاطع و کتبی بیمارانی که استفاده کردند،
    این فکت ها در فروشگاه سایت و در پیچ ایسنتاگرام مرسی درمان منتشر شده و هر روز هم به ان افزوده میشود

  • افتخاری
    1401-07-05 04:54

    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت تمامی خوانندگان سایت مرس درمان و مدیران سایت
    من خودم دو بار از پماد شقاق رینای سبز استفاده کردم با توجه به مشاوره تلفنی که سری دوم داشتم و نکاتی که کارشناس سایت بهم گفت و رعایت کردم به نتیجه رسیدم
    از انصاف به دوره که ادم یک طرفه به قاضی بره این شماره منه خواستی زنگ بزن تا فکت بهت بدم
    من استفاده کردم شش ماه شقاق داشتم و که سوزش و خون اش امانم و بریده بود ولی الان خوب شدم 09135420000000000

  • مرسی درمان
    1401-07-05 05:08

    در پاسخ به افتخاری :
    با تشکر از حسن نظر حضرتعالی به دلیل مسائل امنیتی و حفظ حریم خصوصی نمیتوانیم شماره تلفن شما را در سایت منتشر کنیم ممنون از شما

  • سندیکام
    1401-07-12 03:32

    بهترین پماد برای شقاق مقعدی به نظر من پماد نیترو گلیسرین است دو تا ایراد اساسی دارد من نمیدونم چرا برطرف نمیکنن
    1- 1دقیقه بعد از استفاده تا دو روز سردرد شدید میگیری که با هیچ قرصی برطرف نمیشه معذرت میخوام ادم و به غلط کردن میندازه
    2- به سختی گیر میاد و یا اصلا پیدا نمیشه
    3- من پماد رینا پلاس برای شقاق استفاده نکردم
    اما تعریفشو زیاد شنیدم
    ایندفعه حتما میخوام مشاوره بگیرم و خرید کنم
    ممنون
    تجربه من بود از بیماری دردناک شقاق

  • مرسی درمان
    1401-07-12 09:57

    در پاسخ به بیمار :
    خطرناک ترین پماد از نظر ما پماد گلیسرین است که ما توصیه میکنیم به هیچ وجه استفاده نکنید

  • سلام دنیا
    1401-07-15 05:45

    سلام من درد و خون ریزی و خارش ندارم فقط زائده و شقاق دارم پماد رینا پلاس برای درمان شقاقه یا زائده هم میشه برطرفش کرد؟ یعنی کلا از بین میبره

  • مرسی درمان
    1401-07-15 10:11

    در پاسخ به بیمار:
    مکانسیم اثر پماد رینای سبز پلاس از بین بردن زائده گوشتی بیرون زده در یک دوره 3هفته ای و درمان سوزش و خارش مقعدی است

  • امین
    1401-07-15 18:49

    سلام من هرباراجابت مجاز میکنم مثل زخمی که بازش کنی بی نهایت دچار سوزش ودرد فراوان می شم خونریزی ندارم بیماری من چیه بواسیر یا شقاق ایا دارو هردو یکی است ممکن است هر دو را باهم داشته باشیم

  • مرسی درمان
    1401-07-15 21:17

    در پاسخ به امین
    مبتلا به شقاق مقعدی هستید نیاز به مراقبت و درمان ویژه دارد بسته درمانی رینا پلاس را ثبت سفارش کنید بعد از اینکه بسته دستت رسید 2روزی که استفاده کردید جهت مشاوره تماس بگیرید تا اخرین نکات بهداشتی و چگونگی مراقبت به شما گوشزد شود همزمان دست از مصرف خودسرانه سایر داروها بردارید

  • سمیرا پایداری
    1401-07-19 06:32

    من باشگاه میرفتم و با یکی رابطه مقعدی داشتم که خیلی ناخواسته بود بیشتر توی باشگاه حرکت ایروبیک انجام میدادم
    مقعدم زخم شده بود و خیلی درد داشتم بیشتر از هر چیزی درد مقعد خیلی کشنده و ازار دهنده بود پماد رینا سفارش دادم بعدش با اقای حسینی که حرف زدم
    قطره رینا را برایم فرستادن به نظر من این قطره اب روی اتیشه و فورا درد و از بین میبره و ترمیم میکنه فقط قطره رینا

  • آرشی
    1401-07-25 21:05

    سلام بیست روزی هست که بعد از مدفوع سوزش دارم،شیاف همورییدی که میزارم آرام میشم،جراحی هم که مخالف انجامش هستم،لطفا راهنمایی بفرمایید،البته مقاله شما را کامل خواندم،با تشکر

  • محرمی
    1401-07-25 21:11

    سلام وقت بخیر،آقا هستم،سی و دو سالمه،تقریبا بیست روزی هست که بعد از مدفوع سوزش دهانه مقعد دارم،دکتر رفتم شیاف بهم داد،وقتی درد شروع میشه شیاف و که میزارم آرام میشم،دکتر گفت اگه خوب نشدی باید جراحی کنم،خواستم راهنمایی بفرمایید تشکر

  • مرسی درمان
    1401-07-25 23:00

    در پاسخ به محرمی:
    اصلا نیازی به جراحی نیست عمل جراحی ناحیه مقعد را ضعیف کرده و به شدت آسیب پذیر میکند.جراحی لیزر در این 4یا 5سال اخیر مد شده.
    در حالیکه از زمان خلقت بشر این بیماری با انسان بوده و چیزی حدود 30سال پیش اصلا کسی اسم لیزر هم نمیدانست پس بیماران چه کار میکردند؟
    درمان پایدار و تدریجی شما در دستان درمانگر مرسی درمان است کافیه کلمه (پکیج اختصاصی ) را به شماره 09926843197 تلگرام کنید

  • سلام، من حدود ۱۰سال قبل به این بیماری دچار شدم و در حال حاضر هم گاهی درد و خونریزی دارم (شاید هردوماه یکبار)، از آن زمان زائده گوشتی در کنار مقعد دارم که به دلیل ترس از جراحی اقدامی نکردم. برای از بین بردن این زائده که تقریبأ اندازه ناخن کوچک دست است، ۱-میتوانم از این پماد استفاده کنم؟ ۲-به تنهایی و قطعأ تاثیرگذار است؟ ۳-طول دوره درمان چقدر خواهد بود؟ ۴-روش از بین بردن زائده چگونه است؟ (مثل لیزر، جدا میشود؟ با پماد، خشک میشود؟) ۵-امکان تشکیل مجدد وجود دارد؟ با تشکر از شما

  • سلام وقت بخیر دوماه که من لیزر همورویید انجام دادم اما جای زخم لیزر خوب نمیشه و مثل شقاق شده،هر پمادی استفاده کردم نتیجه نگرفتم ،و…. بعد از دوماه هنوز خونریزی دارم آیا این پماد خوبه؟دیگه خسته شدم افسرده شدم دکترم اتگار خودش مونده چیکار کنه اصلا یبوست ندارم و مدفوع هم نرم,این پماد خوبه به درد من میخوره؟باعث عفونت نمیشه؟پیشا پیش ممنونم از راهنماییتون

  • مرسی درمان
    1401-08-18 09:48

    در پاسخ به صنم :
    بهتره به دکتر خودتان مراجعه کنید

  • سلیمان
    1401-09-10 21:14

    سلام من حدود دوسه هفته ای درگیر بودم فقط سوزش هنگام دفع دارم دکتر گفت ترک داره و پماد های شیمیایی تجویز کرد استفاده کردم بعد از یه هفته خوب شد ولی بعد از دو هفته دوباره برگشت الان یه هفته هست دوباره همان پمادهای را تکرار می کنم دردم کمتر نشده و کاملا خوب نشده اگه از بسته رینا پلاس استفاده کنم خوب میشه

  • سلیمان
    1401-09-10 21:19

    من نه بیرون زدگی دارم نه خون ریزی فقط سوزش و درد دارم جراح عمومی گفته ترک داره آیا با این پماد خوب میشه

  • ماندانا
    1401-09-11 08:21

    سلام و وقت بخیر نسبت به پمادهای مزخرف داخلی تنها چیزی که برای شقاق نتیجه میده رینا پلاسه به شرطی که پماد قهوه ای مایل به قرمز همراهش باشه. پمادهای 10گرمی قهوه ای تا میزنی 2روزه شقاق و خوب میکنه و زخمش میبنده
    من تو این مملکت همه جور پمادی استفاده کردم هر پمادی که تو اسمشو بگی من میشناسم. شقاق یه بیماری مقطعی و برگشت پذیره، فعلا تنها چیزی که به من جواب داده پکیج ممتاز مرسی درمان بوده
    سپاس
    درود بیکران
    دست سازنده اش درد نکنه
    بقیه اش همه معطلیه

  • مرسی درمان
    1401-09-11 12:53

    در پاسخ به ماندانا :
    با تشکر از نظر مثبت و ارزنده شما منتظر نظرات گرم شما در سایر بخش های سایت هستیم

  • مینا جعفری
    1401-09-22 17:19

    سلام و تشکر از مطالب خوبتون من 17روز قبل توی تهران جراحی لیزر شقاق کردم از وقتی برگشتم شهر خودم یک ساعت هم اروم و غرار نزاشتم درد امان مو بریده به دکتر م هم دسترس یندارم جای لیزر خیلی درد میکنه خواهشا بهم بگید چی تو ی سفارش بدم که منو اروم کنه تمنا میکنم راهنمایی کنی جای عمل خیلی درد میکنه روانی شدم بخدا

  • مرسی درمان
    1401-09-23 00:45

    در پاسخ به مینا :
    جهت ادامه درمان به پزشک خودتان مراجعه کنید

  • بهنام
    1401-10-20 03:26

    سلام من دو روزا ک درد دارم اما شدید نیست اما موقع رفتن دسشویی کاملا مشخصه ک زائده گوشی بیرون زده خاستم بپرسم بهترین کاری ک باید بکنم چیه ممنون

  • محمد
    1401-11-12 10:27

    با سلام
    با توجه به اینکه بیمار زمینه بواسیر و فیشر را دارد و بخاطر داروهای شیمی درمانی و بوجود آمدن خشکیت الان خیلی شدید بماری فیشر اود کرده توصیه شما برای درمان این بیمار چی هست؟
    و ضمنا من از چه طریق میتونم سریعترین زمان ممکن داروی پیشنهادی شما را تهیه کنم.
    درحال حاضر مادرم در بیمارستان بخاطر همین موضوع بستری هست و مشاوره جراحی براشون نوشتن اما من نمیخوام مریض به اتاق عمل برود.

  • سیده لیلا
    1402-01-08 10:54

    سلام و عرض ادب
    من تمام مطالبتون رو خوندم
    قابل اعتماد هست.
    لطفا شما ه ای بدید که بتونم با تماس داروی شما رو تهیه کنم.
    با تشکر

  • جواد آذری
    1402-01-10 12:36

    سلام. چند سال بواسیر شدید داشتم یک پماد که تلویزیون تبلیغ می کرد سفارش دادم بعد از مدتی که استفاده کردم در عین ناباوری بیماری برطرف شد .اما بعداز یک سال یک سوراخ ریز کنار مقعد ظاهر شد که هر از گاهی ترشحاتی داره .متاسفانه اهمیتی ندادم و از چند روز پیش یک برآمدگی سفت و دردناک کنار مقعد به وجود اومده .در ضمن یبوست هم دارم..لطفا راهنمایی کنید که از چه دارویی استفاده کنم که همه این مشکلات برطرف بشه . تمام عمر دعاگوی شما خواهم بود.

  • من خودم تقریبا ۸سال میشه به بیماری شقاق دچارم اولش خون میومد خیلی کم یکمم سوزش داشت که من زیادجدی نگرفتم واصلاسردرنمیاوردم که این بیماری چیه خلاصه اینکه رفتم پیش یک متخصص عمل لیزر اونجوری ام که میگن عمل لیزر درد نداره همش کشک وقتی وارد اتاق عمل میشی و اون آمپول بی حسی رو میزنن داخل مقعد وای نگم انگار دارن تیکه تیکه ات میکنن هزار بار آروزی مرگ کردم ازبس درد داشت وقتی ام که بی حس شد بازم وقتی با لیزر انجام میدادن اینقد داغ میومد که مرگمو جلو چشمام دیدم بعدگذشت اون همه بدبختی بعد۴سال دوباره دچار شقاق وتنگی مقعد شدم که دیروز رفتم عمل لیزر تنگی مقعد انجام ندادن و شقاق لیزرکردن دوباره همون داستان وقتی امپل بی حسی داخل مقعد میزنن بایک امپلم نمیشه تاوقتی شقاق لیزرمیشه حداقل ۲بار ۳بار تکرار میکنن یعنی بگم اونایکه میگن عمل شقاق بدون درد بااین حرف زیاد توجه نکنید درد داره شدید درحدی که طرف مرگشو جلو چشماش میبینه دیروز رفتم ساعت های ۳عمل کردم الانم یک روز گذشته اینقد درد دارم سوزش دارم موقع دفع که نگم برات هرچیقدم مسکین میخورم تولگن آب نشستم بازم درد دارم . یعنی میخواستم بگم که عمل لیزر که میگن بدون درد سرپایی انجام میشه یه کشک درد داره خوبم درد داره . انشاءالله که تمام مریضان شفا پیداکنن از این مریضی خیلی بد که واقعا آدم از کار زندگی آرامش میندازه . انشاءالله که آخرین عمل من باشه چون بعد از ۴سال عود کرد توصیه من برای شما بگم که اول خودتون باهمین داروگیاهی درمان کنید اگر اوکی نشد برین سراغ لیزر چون گیایی بدون درد اگر خدایی نکرده خودم دوباره به مشکل بربخورم اول راه گیایی رو پیش میگیرم چون درد لیزر زیاده. واینم بگم که پماد رکتول .انتی شیفر . لیدوکائین. انواع پمادهای که خودسرانه از داروخونه گرفتم هیچ کدوم اثر نداشت اصلا این کار نکنید که هم هزینه الکی کردین وهم اینکه پوست مقعد حساس میشه به خارش سوزش میوفته . امروز ۱۳ رمضان و ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ . گفتن که بعد ۲۴ ساعت بهتر میشی ولی الان از درد دارم میمیرم برام دعا کنید

  • مرسی درمان
    1402-01-16 01:38

    در پاسخ به بیمار :
    از اینکه تجربه خودتان را با ما در میان گذاشتید از شما صمیمانه سپاسگذاریم
    خداوند شما را شفا بده و مورد عنایت قرار دهد

  • داوود
    1402-01-17 00:06

    سلام وقتتون بخیر سپاس از این همه پیگیری و کار کردن با خلوص نیست یک سوال داشتم ممنون میشم جواب بدید سوالم در مورد جدولی هست ک در این مقاله وجود داره که جلو هر ردیف یک علامتی گذاشتید در صورتی ک جلوی گزینه بهترین پماد ستاره گذاشتید ک متاسفانه هیچکدام از آن ردیف ها علامت ستاره را ندارد …در آخر برای درمان همورویید و شقاق کدام یک را باید استفاده کنیم ؟

  • سلام من شقاق داشتم رفتم دکترلیزرکردگفت ی هفته دیگ خوب میشی ولی الان ۴۰روزگذشته اون گوشت اضافه هنوزهست بعلاوه زخم تازه ای ک کلافم کرده هرهفتم میرم پمادوقرص میده میگه تای هفته دیگ خوب میشی ولی خوب نمیشم چیکارکنم؟واقعادیگ نمیخوام اینهمه پول ویزیت وداروبدم بی فایده

  • مرسی درمان
    1402-01-25 20:04

    در پاسخ به Rasi:
    شما تحت نظر پزشک هستید. ما نمیتوانیم اظهار نظر کنیم
    موفق باشید

  • نگار
    1402-02-02 10:14

    رینا و پمادهای مکملش که قهوه ای هست برای شقاق عالی من شیافش گرفتم زدم بعد از 2روز ساکت شد این بهترین ه از نظر من هر کی هر چی دوست داره بره فرمول و هزینه پیچیده نکنید همین

  • سلام آیا برای شقاق مزمن هم جواب میده؟

  • حمید
    1402-02-18 00:29

    سلام چگونه میتونم این پماد رو تهیه کنم و قیمت پماد چقدر است ممنونم جوابم رو بدهید

  • اینانلو
    1402-02-24 23:11

    باسلام واحترام
    بنده یکی ازبیماراتون هستم و قراربود تجربیاتم رو در اختیار بگذارم،باتوجه به اینکه هم هموریید داشتم وهم شقاق دقیقا شش ماه زمان برد تا به درمان برسم،البته همه شیوه ها رو هم استفاده کردم ،از رژیم مرسی درمان گرفته تا رژیم طب سنتی و زالو درمانی و…بیماری من فقط با اصلاح تغذیه زیرنظر پزشک تغذیه درمان شد،طبق دستور پزشک نان خانگی با آرد سبوس دار تهیه کردم و روزی دوقاشق مرباخوری سبوس برنج باماست میخورم،سه قاشق غذاخوری تخم کدو ،میوه واب ولگرم و مقداری ویتامین که به علت رژیم های نادرست بدنم ضعیف شده بود دقیقا دوماه میشه که نان خودم میپزم و با نان خانگی علاوه بر رفع مشکلم ،موهام مشکی شده ،وزنم کم شده ،پوستم شاداب شده و لکهای قهوه ای صورتم رفع شد برای خودم خیلی جالب بود ،به نظر من مشکلات روده ای بیشتر بخاطر نان هست که تمام خواص گندم رو گرفتن و نانی میپزن که خاصیتی ندارد،به امید سلامتی تمامی هموطنانم

  • سلام
    چند سال پیش خون آبه از مقعد من خارج می شد و تشخیص داده شد شقاق دارم و متاسفانه جراحی کردم الان چند سال هست که موقع راه رفتن درد شدیدی می گیرم و پیش هر دکتری می روم می گویند سالم هستی .چکار باید انجام دهم؟

  • بیسمارک
    1402-03-04 12:17

    سلام من شاید در حدود یک سالی هست دچار خونریزی مقعدی هستم ، البته دچار درد چندانی نیستم و فقط کمی همراه با خارش و دفع خون قرمز رنگ روشن است باید گفت این وضع همیشگی هم نیست، فقط هرچند وقت این عمل تکرار میشه یعنی شاید چند ماه خوب باشه و دوباره این وضع نمایان میشه خواستم با دریافت پمپاد رینا پلاس میتونم این بیماری و درمان کنم؟
    با تشکر

  • تقوا
    1402-03-08 17:05

    سلام ، به هیچ عنوان جراحی مقعد نکنید اگر دچار بواسیر ویا درد مقعد هستید فقط و فقط باید به آن گرما بدهید وبهترین کار اینه که یک اجر قدیمی ومعمولا را روی چرا غ بگذارید تا کاملا داغ داغ شود وسپس ان را بردارید ویک ملافه نخی به ان بپیچید وسپس روی آن اجر بنشینید خود تان را سفت روی آن بچسبانید تا احساس کنید از داغی آن میسوزید وبلند شوید وبعد از سرد شدن بدنتان دوباره این کار را چندین با تکرا کنید و روزی چند بار این کار را انجام دهید به مدت ده روز وبعد معجزه آن را خواهید دید و درد و زخم آن را فراموش میکنید وهمیشه صبح ناشتا دولیوان آب گرم مایل به داغی را که دهانتان نسوزد میل کنید واگر در منزل هم میوه‌ای دارید آن را نوش جان کنید تا از یبوست نجات پیدا کنید واین کار همیشه در طول زندگی خود انجام دهید تا با یبوست خداحافظی کنید انشا الله

  • سارا
    1402-04-25 22:25

    من حدود ۵۰روزه شقاق شدم بدون خونریزی بعد از دستشویی تموم میشه نیم ساعت بعد ش شروع به درد میکنه تا ۴ساعت یک هفته ای دارو گیاهی برا یبوست و همورویید میخورم و پماد میزنم ایا شقاق من حاد هنوز یا مزمن شده ایا درمان میشم از الان شروع کردم؟

  • مرسی درمان
    1402-04-26 05:19

    در پاسخ به سارا:
    عزیز دلم شقاق مقعد 50روز طول نمیکشه حاد هم نشده اگر دچار این وضعیت شدید به معنی اینه که خودسرانه دارودرمانی میکنید. شما باید تحت نظارت کارشناس ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی دوره درمانی را شروع کنید. نه اینکه هر چیزی را از هر جایی بخوانید روی خودتان تست کنید.

  • مصطفی
    1402-04-26 19:32

    سلام
    من چند ساله که شقاق دارم و فقط زمستان هرسال درد شروع میشد و تحمل میکردم البته یه ضایعه گوشتی هم داره ولی امسال از یه ماه پیش درد زخم شروع شده و کلا درد دارم(درد زخم).
    به دکتر جراح هم رفتم و قرص آنتی بیوتیک نوشت ولی تاثیری نداشت.
    لطفاً اگر درمانی برای آن وجود دارد بگیدو چکار باید بکنم.
    دیگه تحمل درد رو ندارم می‌خوام از این زخم خلاص بشم.
    منتظر پاسختون هستم

  • مهدی
    1402-06-10 11:50

    سلام وقتتون بخیر.چند وقتی هست که دچار اختلالات دفع هستم.با توجه به معاینات پزشک بدون اینکه درد و خونریزی داشته باشم عضلات مقعد من دچار اسپاسم شدید هستن.یک بار هم به تشخیص پزشک عمل فیشر و فیستول رو انجام دادم.اما بعد از یک هفته به حالت قبل از عمل برگشتم.میخواستم بدونم کدوم پماد به رفع اسپاسم کمک میکنن

  • مرسی درمان
    1402-06-10 13:39

    در پاسخ به مهدی:
    دو بار عمل جراحی انجام دادید درست نشدی هیچ بدتر هم شدید.
    الان داری دنبال پماد میگردی که خوبت کنه؟
    به جراح خودت مراجعه کنی بهت میگه چه پمادی بزنی که از جراحی بهتر باشه

  • حسین
    1402-06-29 12:55

    بادرود،امروزپک کامل آنتی فیشر بدستم رسید،لطف میکنید راهنمایی بفرمایید،ازهرکدام درچه وقتی استفاده بشه،رینای سبزصبح وشب اما ده گرمی آبی ودو تا ده گرمی قهوه ای چه موقع؟با سپاس

  • جلال
    1402-07-06 00:47

    سلام . برای درمان بواسیر همراه با خونریزی و شقاق درمانی بدون نیاز به جراحی وجود دارد؟ پزشک تشخیص گریل ۳ دادن و گفتن فوری باید جراحی بشه؟ تشکر

  • سمانه
    1402-07-09 23:03

    سلام اقای دکتر.چند هفته اسهال ویروسی داشتم رفتم دکتر خوب شد از همون موقع مقعدم ورم کرده یه ذره گوشت اضافه هم زده.
    دوباره رفتم دکتر بهم پماد انتی فیشر باریج و پماد دیلتیژل داد استفاده کردم خوب نشدم الان باید چیکار کنم؟!
    دکتر گفت اگر خوب نشد باید عمل جراحی کنم پیشنهاد شما چیه؟!
    ۳۷ سالمه
    لطفا به سوالم جواب بدید

  • شهلا
    1402-07-14 22:45

    بیرون زدگیه مقعدی با پمادو دارو امکان پذیر است؟

  • باعرض سلام وخسته نباشید من مشکل بواسیر وزخم شقاق دارم ولی خونریزی ندارم برای رفتن دستشویی خیلی خیلی درد دارم چکارکنم که خوب بشم واز شر این مریضی راحت بشم

  • غلامرضا کریمی ۶۸ساله زاهدان
    1402-07-17 10:00

    سلام بیست وهفتم شهریور عمل پروستات بازانجام دادم بعد عمل پنج روزطول کشید تا دلم بکارافتاد ازاون موقع روزانه دستشویی میرفتم نرم بودولی همراه با سوژش وگاهی هم لکه خون تازه همراهم مدفوع بودازشیاف آنتی همرویید استفده کردم همراه لیدوکایین دردم نسبتبه قبل کم شده ولی تمام نشده چکارباید بکنم

  • کامبیز
    1402-07-21 10:48

    سلام
    من حدود ۴ روز درد خیلی شدید غیر قابل تحمل داشتم . حتی اجازه نفس کشیدن هم نمی‌داد . و هیچ حرکتی نمیتونستم انجام بدم . رفتم دکتر متخصص گفتن فیشر مزمن هست و الان باید لیزر کنم . شما میفرمایین تو این تایم مزمن نمیتونه باشه و احتمالا حاد هستش . هر چند به به دکترا هم نمیشه اعتماد کرد دیگه . رفتم پماد آنتی فیشر یا همون ام جی گرفتم . خیلی بهتر شدم . حالا نمیدونم چه تصمیمی بگیرم برای درمانش . آیا داروی شما دست ساز هست و تاییده و شرکت خصی هستش تا من بخوام استفاده کنم یا خیر

  • مهرداد
    1402-09-06 18:11

    سلام بنده ۹ ماه پیش احساس خارش داشتم بعد یک ماه فهمیدم شقاق دارم و از پماد انتی همورئید داخلی استفاده کردم که باعث ایجاد شقاق بیرونی شد زخم های شقاق به محضی که خوب میشوند مقعدم عفونت میکند به حالتی که انتهای روده‌ام ملتهب میشود تا اینکه قسمتی پاره میشه الان از پماد رینا استفاده میکنم و ۳ روز است که قرص انوسل میخورم زمانی از پماد رینا سبز استفاده کردم یک هفته حس کردم خیلی خوب شدم فقط موقع دفع ی جای زخم از داخل حس میکردم که موقع دفع مدفوع کمی حس میشد بعد چند روز موقع دفع دوباره دچار خارش شدم این خارش بیشتر شد تا اینکه ی روز بیدار شدم دیدم بالاتر از سوراخ مقعد رخم شده و حالتی چرک امده بیرون دو روز خوب بودم دوباره اون قسمتی که از داخل حس میکردم رخم بود ،باد کرده و موقع دفع احساس درد میکنم برای این عفونت قرص انوسل خوبه؟ و چند روز باید مصرف کنم این قرص؟

  • سجاد .🤔
    1402-09-17 22:42

    سلام
    بنده شقاق دارم… تقریبا 35 روز میشه… همش تو اب گرم میشینم روزی دو بار… البته از وازلین هم روزانه استفاده میکنم خونریزی ندارم اما خارش و سوزش بعد اجابت مزاج دارم دکتر هم رفتم… رکتول استفاده کردم جوابگو نبود… لطفا راهنمایی کنید

  • در پاسخ به سجاد:

    سجاد جان عزیز دلم
    با پر کردن فرم مشاوره رایگان بهتر می توانیم به همدیگه کمک کنیم
    اللهم اشف کل مریض

  • اصغر
    1402-09-21 03:06

    سلام وقت بخیر،واسه زخم هایی ک ب صورت ترک درناحیه مقعددرحین نزدیکی ایجادمیشه چکاربایدکرد،ممنون

  • جواد
    1402-10-15 21:34

    سلام شیش ماه است که شقاق گرفتم داکتر زیاد رفتم هتاکنولوسکوپی انجام دادم الان داکتر میگه فقت دارو وپوماد مصرف کون خوب میشی اصلان خوب نشودم شقاق بدون خونریزی هست ایا چیکارکنم

  • جواد حسینی
    1402-10-16 13:34

    سلام من شش ماه میشه شقاق گرفتم زیاد داکتر رفتم شش ماه دارو مصرف کردم ولی خوب نشودم کنولوسکوپی هم انجام دادم شقاق بدون خونریزی هست الان باید چیکارکنم؟

  • محمود
    1402-10-23 14:47

    درود برشما
    از سال ۷۵ در سربازی دچار پارگی نشیمن به علت خشکی هوا و مصرف آلوده به گازوئیل شدم و اسهال شدید داشتم بهبودی موقت پیدا کردم ولی هرموقع رژیم غذایی رو رعایت نکردم دچار خونریزی از همان قسمت نشیمن میشدم یکسالی راحت بودم چند روزه دچار درد شدید و سوزش همراه با خارش در قسمت بالای نشیمن شدم البته دهانه نشیمن کمی تنگ شده و اگر رعایت غذای مصرفی رو نکنم همون زخم سال ۷۵ دوباره خونریزی میکنه میخواستم سوال کنم این مشکل بنده همون شقاق هست که در مطالب فرمودید و راه درمان لطفا راهنمایی کنید به غیر از جراحی ممنونم سپاسگزارم از لطف شما

  • ادیب
    1402-11-12 12:10

    سلام خسته نباشید…من ۱۸ سالمه و به تازگی متوجه بر آمدگی و زائده هایی روی مقعدم شده ام. هیچ گونه درد و خونریزی و یا سوزشی هم ندارم.

    فک کنم درجه ۴ باشع چون با دست هم داخل مقعد نمیرن و یه جورایی ثابت موندن..پیشنهادتون چیه و چیکار کنم؟؟ ایا با پماد رینا میتونم از بین ببرمشون؟؟ بعضی از دکترا میگن بواسیر درجه ۳ و ۴ فقط با جراحی یا لیزر میتونن درمان بشن آیا این درسته؟؟

  • مریم
    1402-11-15 21:20

    سلام خسته نباشید…من ۴۰ سالمه و به تازگی عمل لیزر انجام دادم اما متاسفانه متوجه بر آمدگی روی مقعدم شده ام. گاهی هم دچار خونریزی می شم .

    درجه ۴ است چون با دست هم داخل مقعد نمیره پیشنهادتون چیه و چیکار کنم آیا محصولی دارید که اون و خشک کنه و از بین بره ؟؟

  • وگان
    1402-12-13 01:51

    سلام
    من دوهفته پیش با دوستم رابطه مقعدی داشتم الان شقاق مقعد دچارشدم خیلی موقع متفوع کردن مشکل دارم چکارکنم الا😭😭

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این مقالات را حتما بخوانید