درمان شقاق مقعدی با عسل ، روغن حیوانی و کپسول ویتامین ای

درمان شقاق مقعدی با عسل ، روغن حیوانی و کپسول ویتامین ای در ساتی مرسی درمان

درمان شقاق مقعدی با عسل و روغن حیوانی و کپسول ویتامین ای به شما آموزش میدهیم هرچند عسل و روغن حیوانی از گرانترین محوصلات در سبد غذایی خانوارها هستند. به نظر میرسد تهیه یک پماد گیاهی قوی و قدرتمند کم هزینه تر باشد، به هرجهت وظیفه ما اطلاع رسانی از منابع موثق علمی است که امیدواریم به درستی محقق شده باشد.

مطالب این سایت جهت بالابردن اطلاعات عمومی بیماران می باشد. و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک دانست

 در این مطلب در مورد روش های خانگی درمان شقاق مقعدی با عسل و نیز 2روش پرکاربرد دیگر درمان شقاق با روغن حیوانی و همچنین نحوه درمان شقاق با کپسول ویتامین ای (E)  اطلاعات مهمی را با شما به اشتراک می گذاریم .شاید این روش معجزه درمان شقاق باشد.

از زمان خلقت بشر تا عصر حاضر بعضی از بیماری ها با نام و اسامی مختلف همواره با انسان بوده اند. چون تمرکز ما در سایت مرسی درمان بر روش های درمان بواسیر و شقاق در طب سنتی و اسلامی است. همواره این بیماری ها آشنا و قابل علاج، از قدیم الایام با انسان بوده است.

اگر خیلی  نخواهیم به عقب برگردیم چیزی حدود 60یا 70سال پیش در کشور خودمان، چیزی بنام جراحی  شقاق با لیزر و یا حتی جراحی سنتی هم وجود نداشت. به نظر شما مردم در قدیم الایام برای مهار و کنترل و یا درمان درد و یا سوزش و خونریزی حاصل از فیشر مقعدی چه کار می کردند؟

این پاراگراف و بخاطر این نوشتم که متاسفانه عده ای از اساتید طب مدرن،  در نوشته های خود روش های موثر و معجزه آسای طب سنتی و اسلامی را به سخره می گیرند. و برای درمان فقط یک راه جلوی پای بیماران می گذارند و آنهم جراحی با لیزر است.

بر کسی پوشیده نیست وقتی پای منافع شخصی در میان باشد تحریف حقیقت و گمراه کردن مردم برای بعضی ها تبدیل به عادت روزمره میشود. ما روش های نوین درمان بیمارهای نشیمن گاهی در طب کلاسیک را رد نمی کنیم. اما  به این  متد معالجه  به عنوان یک روش تهاجمی و قابل قبول به عنوان آخرین گزینه درمانی رجوع می کنیم.

بگذریم ….چیزی که قراره اینجا ارائه بدهیم، روش های خانگی درمان شقاق با عسل، روغن حیوانی و با کپسول ویتامین ای (E) است.

خرید پماد رینا پلاس برای شقاق

روش درمان شقاق مقعدی با عسل چگونه است ؟

 

عسل و روغن زیتون و موم به مقدار مساوی برای درمان زخم مقعد ترکیب کنید

در این روش به مقدار مساوی مخلوطی از عسل خام -روغن زیتون اصل (بر پایه پرس سرد) و موم زنبور عسل تهیه کنید. آنرا روی حرارت غیر مستقیم یا داخل مایکروویو با درجه کم قرار داده تا ذوب شود. ضماد به دست آمده را روزی 2بار و هر نوبت به مدت 20دقیقه روی زخم شقاق قرار دهید.

بعد از اینکه ضماد را روی موضع قرار دادید به حالت دمر یا به روی شکم بخوابید. این کار را تا 4هفته تکرار کنید. اگر وضعیت بیماری شقاق مقعدی شما بدخیم و یا حاد است.  تا 28روز این روش درمانی را ادامه بدهید.

نکته قابل توجه :

در روش درمان شقاق مقعدی با عسل  حتما از انگبین خام استفاده کنید. عسل های پاستوریزه و شرکتی گزینه مناسبی برای تهیه این ترکیب نیستند. منظور از عسل خام عسلی است که حرارت  بالا ندیده و فیلتراسیون نشده است.

سعی کنید از عسل با رنگ تیره استفاده کنید. در تهیه این ترکیب از روغن زیتون اصل که با پرس سرد تهیه شده همچنین موم زنبور عسل اصلی استفاده کنید. البته بعضی ها از ترکیب زردچوبه و عسل برای شقاق استفاده می کنند.

زیرا زردچوبه خاصیت ضد التهاب دارد و در ترکیب با عسل برای شقاق خاصیت ترمیم کننده گی بالایی دارد.

یک راه دیگر برای درمان شقاق با عسل اینه که تا 7شب با سرنگ 5سی سی عسل را داخل مقعد تزریق کنید.(این روش در دست بررسی و مطالعه است)

در بخش بعدی به درمان شقاق با روغن حیوانی می پردازیم. هرچند عسل و روغن حیوانی از گران ترین محصولات در سبد غذایی ما هستند. اما نمی توان از کنار مزایای بی شمار آنها به راحتی گذشت.

شاید یه خواندن مقاله : درمان گیاهی زخم مقعدی هم علاقمند باشید

چند نکته در مورد خاصیت عسل برای درمان  شقاق و سایر بیماری ها

 

چند روایت از خاصیت عسل برای درمان بیماری ها

ایمنی و اثر بخشی مخلوط عسل و موم زنبور و روغن زیتون برای ترمیم زخم مقعد به اثبات رسیده است. و این روش یک مورد کارشناسی شده و از منابع معتبر طب سنتی استخراج شده است. این مخلوط دارای خواص ضد باکتریایی است. و حتی برای درمان اگزمای پوست و عفونت های قارچی نیز موثر است.

عسل به دلیل رطوبت پایین، فشار اسمزی بالا ،و اسیدی بودن سبب توقف رشد عوامل عفونت زا شده و پوششی استریلی روی زخم ایجاد میکند. کاربرد عسل در پزشکی سنتی برای درمان و ترمیم جراحت و زخم های باز می باشد.

در گذشته های دور از عسل برای درمان سوختگی ها ، جراحات و ترمیم زخم استفاده میکردند. عسل با داشتن آنتی بیوتیک و مواد ضد عفونی کننده و اسانس های گیاهان دارویی، نقش بسیار مهم و کاربردی در درمان بیماری های گوارشی ،قلبی ،عروقی ،ترمیم زخم ها و جراحات دارد.

امام علی (ع) می فرمایند:

((العسل شفاء من کل داء و لا داء فیه یقل البغلم و یجلو القلب))

عسل شفای هر بیماری است، و هیچ بیماری در آن نیست، بلغم را کم و قلب را جلا میدهد.

عسل به عنوان یک ماده غذایی با ارزش در تامین کربو هیدراتها، چربی ها و حتی آمینو اسیدها و پروتئین ها نقش دارد. با توجه به ارزش بالای این ماده غذایی در درمان بیماریها، جراحت و زخم ها در قرآن کریم سوره ای بنام زنبور عسل یا ( نحل ) آورده شده است.

آیه شریفه 69 از سوره مبارکه نحل می فرماید.(….فیه شفاء للناس….) …در آن درمان بیماری مردم است. میخواهیم به این نتیجه برسیم که درمان شقاق مقعدی با عسل و در منزل امکان پذیر است. 

خرید پماد رینا پلاس برای شقاق

(معجزه درمان شقاق) نتیجه تحقیق از بیمارانی  که با عسل درمان شده اند 

 

تحقیق از بیمارانی که از عسل برای درمان زخم فیشر استفاده کردند

در سال   2006 حدود 10نفر از بیمارانی که به شقاق و علائم درد، سوزش و خونریزی مبتلا بودند. در این مطالعه و تحقیق میدانی  با رضایت کامل خود شرکت کردند.

2نفر از آنها تصمیم قطعی گرفته بودند، که خود را برای درمان به تیغ جراحی بسپارند. و هیچ گونه امیدی به درمانهای خانگی و طب سنتی نداشتند. با اینحال با تردید و دودلی بسیار خود را راضی کردند که در این تحقیق شرکت کنند.

این 10بیمار در طول درمان خود از ترکیب و مخلوط عسل، موم و روغن زیتون استفاده کردند. و برای تسکین علائم بیماری خود از هیچ داروی شییمایی دیگری استفاده نکردند.

هر روز 2نوبت و هر نوبت مقداری از مخلوط -ضماد عسل_ را به ناحیه آسیب دیده استعمال کرده و به مدت 20دقیقه دراز کشیدند. البته  در کنار استفاده از این مخلوط گیاهی برنامه ای برای اصلاح الگوی رفتاری و اصلاح الگوی غذایی به بیماران داده شد.

نتایج این بررسی و تحقیق نشان داد که ظرف مدت 4هفته کلیه علائم درد، التهاب و سوزش در بیماران برطرف شده بود. و حتی زخم شقاق هم کاملا ترمیم یافته بود. آن 2بیماری هم که تصمیم به جراحی داشتند. منصرف شدند.

درمان سریع شقاق مقعدی با پماد گیاهی رینا پلاس

این روش درمانی در طب سنتی و اسلامی و از قدیم الایام باب بوده،  تا زمانیکه  روشهای درمان کلاسیک و مدرن برای ترمیم زخم شقاق وجود دارد. سعی کنید از این روشهای خانگی استفاده نکنید. هر چند در صورت استفاده مکرر از آنها هیچ گونه عوارضی تا کنون گزارش نشده است.

ممکنه شخصی از انواع روش های مدرن و کلاسیک برای درمان بیماری خود استفاده کرده باشد. و به نتیجه دلخواه نرسیده است. در مواردی ممکنه کسی یک هفته برای درمان شقاق از عسل استفاده کرده باشد. هم نتیجه داده و هم رضایت کامل داشته است. این موضوع بستگی به وضعیت بیماری شما دارد.

درمان شقاق با روغن حیوانی چگونه امکان پذیر است ؟

 

از روغن حیوانی برای درمان زخم ها و جراحت ناشی از بیمار های مقعدی استفاده می کنند

در این بخش می خواهیم روند درمان شقاق با روغن حیوانی به شما آموزش دهیم. برای ترمیم زخمها و جراحاتی که روی سطح پوست ایجاد می شود. از روغن حیوانی استفاده می شود. این یک روش درمانی مرسوم در طب سنتی بوده که از قدیم الایام رواج دارد.

در حال حاضر بیشتر ساکنان مناطق و شهرهای جنوبی کشورمان و حتی کارگران ساختمانی و مشاغل سخت، به طور روزمره از روغن حیوانی برای ترمیم جراحات پوستی و دستی خود استفاده می کنند.

برای آگاهی از تاثیر روغن حیوانی در درمان زخم ها و جراحت ها ما نیاز به مطالعه و تحقیق بیشتری داریم. به نظر می رسد می توان از روغن حیوانی برای ساخت ترکیبات موضعی جهت درمان زخم های سطحی و پوستی استفاده کرد.

روند انجام کار درمان شقاق مقعدی با روغن حیوانی :

از آنجا که یبوست و فشار به ناحیه رکتوم عامل اصلی زخم شقاق شناخته می شود. 1قاشق غذا خوری روغن حیوانی را به یک لیوان شیر بدون لاکتوز گرم اضافه کرده، با مقداری شکر طعم آنرا شیرین کنید .و قبل از خواب میل نمایید.

این ترکیب به خروج راحت تر مدفوع از روده کمک کرده، باعث نرم شدن معده و روان تر شدن حرکات آن می شود. به عبارت دیگه این ترکیب به درمان یبوست در بیماران کمک می کند.

2- مقداری روغن حیوانی  را در معرض حرارت غیر مستقیم گرم کرده و بر روی شکاف ها و یا زخم های ناشی از شقاق مقعد استعمال کنید. این کار را3 یا 4بار در روز انجام بدهید. ما هیچ آمار دقیقی از رضایت بیماران استفاده کننده از این روش درمان خانگی در دسترس نداریم.

اما جدای از هزینه بسیار بالای روغن حیوانی خوب و مرغوب . استفاده از روغن حیوانی جهت ترمیم زخم فیشر هیچ گونه عوارضی ندارد.

جهت مطالعه بیشتر . آگاهی شما : تفاوت شقاق و بواسیر چیست 

درمان شقاق با کپسول ویتامین ای  (E)

 

کپسول ویتامین ای برای درمان جراحت ناشی از فیشر مقعد کاربرد دارد

یکی از مکمل های ضروری برای بدن ویتامین ای است. که در بسیاری از مغزها مانند بادام درختی یا بادام زمینی یافت می شود. به دلیل خاصیت ترمیم کننده گی بافت های آسیب دیده سطح پوست بدن. بسیاری از شرکت های دارو سازی از این ویتامین در پودرها و محلولها و کرم ها و یا پمادهای موضعی خود استفاده می کنند.

شکل دارویی ویتامین ای هم به صورت کپسول است و هم به صورت پماد موضعی. اگر به برچسب بعضی از پمادها که بر پایه  این ویتامینه، نگاه کرده باشید. روی آن عبارت —حاوی روغن بادام –یا ویتامین ای درج شده است.

اثرات بالای این ویتامین در درمان وترمیم جراحات سطحی پوست و خاصیت نرم کننده گی فوق العاده ای که دارد بر کسی پوشیده نیست.

اگر شما  به زخم شقاق  مبتلا هستید. و در هفته ای اول بیماری خود قرار دارید. یا شرم حضور در مراکز درمانی دارید. و یا دوست ندارید از این وضعیت خود پیش کسی حرف بزنید. میتوانید برای درمان شقاق با کپسول ویتامین ای کمک بگیرید. فرض و بر این می گیریم که وضعیت زخم شقاق در شما مزمن یا به صورت حاده، پیشنهاد ما در این حالت، استفاده از بهترین پماد برای  شقاق مقعدی است.

روند انجام کار :

یک ورق کپسول را از نزدیکترین داروخانه تهیه کنید:

چند عدد آنرا به کمک یک سوزن یا سنجاق تمیز داخل ظرف کوچکی بریزید. و به مقداری پنبه بهداشتی آغشته،  و روی شکاف و یا زخم مقعد ی قرار دهید. با روغنی که در دست دارید حدود یک دقیقه ناحیه مقعد و اطراف آنرا ماساژ دهید.

بعد محل زخم را با یک پانسمان (گاز استریل) بپوشانید و دراز بکشید . بهتر است این کار را شبها قبل از خواب انجام دهید. و صبح ناحیه را با آب و صابون گیاهی ویژه بیماران هموروئیدی خوب شستشو دهید.

انتظار نداشته باشید که در یک الی دو نوبت زخم فیشر ترمیم شود و به حالت بهبودی کامل برسید. ممکنه فردی با این ترکیب در عرض یک هفته به نتیجه درمانی دلخواه برسد. و در بیمار دیگری وضعیت وخیم تر باشد و نیاز به درمان های تهاجمی تر مانند استفاده از پمادهای قوی و قدرتمند درمان شقاق باشد.

حتما ببینید:  بهترین قرص آنتی هموروئید گیاهی برای درمان سوزش و خارش مقعد

کلام آخر از مجله سلامتی مرسی درمان

خبر خوش این است که در مقایسه با  بواسیر ( هموروئید)  زخم شقاق مقعدی زودتر و سریعتر بهبود پیدا میکند.

اگر با برنامه های خود مراقبتی مانند اصلاح الگوی غذایی و نیز اصلاح شیوه رفتاری آشنا باشید. با درمان های خانگی سریعتر به نتیجه میرسید.

معجزه درمان شقاق به رعایت فاکتورهای زیر بستگی دارد.

  • پرهیز از نشستن های طولانی
  • پیاده روی روزانه
  • ورزش های هوازی
  • نوشیدن 8لیوان آب در روز
  • حمام سیتیز با بتادین
  • کم کردن حجم مواد غذایی
  • ملین های طبیعی
  • پماد آنتی فیشر رینای سبز

با خرید پماد آنتی فیشر رینای سبز که معجزه ای برای درمان شقاق مقعدی محسوب می شود. و رعایت الگوی غذایی درون جعبه سلامتی خود را خیلی سریع به دست می آورید

روش های که در بالا ذکر کردیم :

شامل درمان شقاق مقعدی با عسل و روغن حیوانی و با کپسول ویتامین ای بود. این متدهای درمانی را قادرید در خانه انجام دهید. و برای حصول بهترین نتیجه  درمانی لازمه، که در اعمال آنها استمرار و نظم داشته باشید. البته روش درمان بواسیر با عسل هم به همین صورت است. اینها روش های خانگی سطحی هستند.

توقع اینکه در یک نوبت، یا چند روز استفاده از روشهای خانگی بالا، سریع شما را به نتیجه برساند، اشتباه است. اعمال دائمی این روشهای درمانی دارای هیچ گونه عوارضی نیست. لذا دلسرد و نا امید نشوید. شاید هم وقت و حوصله کافی برای انجام این روش های درمانی نداشته  باشید. 

پماد رینا پلاس برای درمان سریع شقاق مقعدی ارائه می شود. مشاوران ما از ابتدای درمان تا حصول نتیجه قطعی در کنار شما هستند. رضایت نامه بیش از 3200نفر از بیماران این حوزه خود موید این ادعاست. این پک درمانی حاوی الگوی غذایی ویژه بیماران است.

 

درمان شقاق مقعدی چیست ⚡درمان خانگی و درمان سریع شقاق مقعد

18 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • ناشناس
    1401-05-31 17:29

    من شقاق داشتم روزی 1سرنگ عسل و روغن زیتون مخلوط میکردم و داخل مقعدم خالی میکردم غذا کم بخورید و دو سه روزی جلوی شکم خودتان بگیرید غذا کمتر بخورید تا کمتر توالت کنید هر چی مراقبت کنید در عرض دو 3 روز خوب میشید چون به گفته سایت این زخم خیلی زود خودشو می بنده و نیازی به عمل جراحی نیست.
    نهایتا اگه زیاد اذیت شدید برید عطاری مقداری نمک اپسوم بگیرید بریزید داخل آب و توش بشینید
    سه روز روی نشیمنگاه خود نشینید سریع خوب میشید

  • مرسی درمان
    1401-05-31 20:58

    در پاسخ به بیمار :
    از اینکه تجربه خودتان را در سایت درج کردید از شما سپاسگذاریم منتظر نظرات خوب و سازنده شما در سایر بخشهای سایت هستیم در مورد تزریق عسل با سرنگ رضایت و منبع موثقی در دسترس نیست نه تایید میکنیم و نه رد .

  • دوستان عزیز همراهان گرامی من به مطالب این سایت ایمان کامل دارم سن و سال و تجربه آنچنانی ندارم ولی به دکتر برای زخم شقاق و تنبلی روده وقتی رفتم گفت خوب نشدی باید جراحی کنی خوب من تو این سن و سال به خونواده متعصبم یا به برادرام چی میگفتم.
    تا از این درد حرف بزنی همه ذهن ها میره پیش رابطه مقعدی من نمیگم رابطه نداشتم داشتم اما در حد داخل شدن نبوده
    من از مرسی درمان کمک گرفتم ودرمان شدم همین موم عسل و روغن زیتون برای شقاق واقعا خیلی خوبه به من یکی جواب داده ممنون از کمک های دلسوزانه شما اقای حسینی کپسول ویتامین ای رو من یک ورق خوردم اینجوری برای من تاثیر داشت

  • مرسی درمان
    1401-06-01 14:07

    در پاسخ به بیمار:
    از اینکه تجربیات خود را در مورد درمان شقاق مقعدی با عسل در میان گذاشتید، از شما تشکر میکنیم. ممنونیم از حسن نظر حضرتعالی

  • برای درمان شقاق بعضی ها معتقدند که باید زخم و با ادار خومون شستشو بدیم من توی سایت عطارخونه خوندم و بدش میگه باید عسل و تزریق کنی داخل مقعد و بزاری چند دقیقه ای بمونه میشه لطف کنید در این مورد نظر خودتان را به ما بگید که ایا اینها را شما تایید میکنید و صحت داره

  • مرسی درمان
    1401-07-01 14:18

    در پاسخ به عل ی:
    نظرات مختلفی وجود داره که نمیشه به همه آنها استناد کرد
    بعضی ها هم معتقدند که چون مسیح (ع) بیماران را با آب دهان شفا میداد پس با اب دهان بواسیر یا شقاق برطرف میشه
    قضاوت با خودتان
    موفق باشید

  • گلباغی
    1401-07-12 10:16

    من اصلا اعتقادی به اینجور درمانهای سطحی شما ندارم قرن تیرکمان نیست که ادم بخواد با این کارها خودشو درمان کنه
    الان خودتان میدونید که ما توی قرن 21 زندگی میکنیم که خوشبختانه علم پزشکی و درمان پیشرفتهای چشمگیری داشته
    خود شما بهترین و به روز ترین پمادهای گیاهی برای درمان دارید
    پزشکها ماهر جهان مسلح به اخرین فن اوری درمانت هستند
    مانند اطاق های جراحی پیشرفته و یا لیزر و داروهای قوی
    بعد شما میایید میگید عسل بزنید درمان شید
    خدایا
    من دیگه حرفی ندارم
    خداحافظ

  • سلام مدت دو هفته است، دچار سوزش، خارش و درد در ناحیه ی مقعد هستم، بعد از دفع شدت پیدا میکنه.
    لطفا راه درمان سنتی آن را به من یاد دهید. با تشکر

  • مرسی درمان
    1401-12-20 17:32

    در پاسخ به علی:
    بهترین راه درمان وضعیتی که شما دچارش شدید استفاده از پکیج ممتاز درمان است که میتوانید از طریق فروشگاه سایت مرسی درمان ثبت سفارش کنید.

  • داود
    1402-02-08 17:05

    سلام من سال قبل ازهمین پکیجهای شماباقیمت خوبی خریدم واستفاده کردم نتیجه مطلوبی داشت به علم طب سنتی ایمان داشته باشید و از آن کمک بطلبید ممنون

  • خانم گلدره از آستارا
    1402-02-17 14:10

    در حدود دو سال پیش کرونای دلتا گرفتم از عوارض این بیماری کلون بنده دچار درگیری شد که پزشک تشخیص هموریید داد و جراحی نمود بعد از عمل مشکل حل نشد و دکتر دیگری تشخیص فیشر داد و اقدام به بوتاکس نمود. در نهایت در حال حاضر بعد از دوبار بوتاکس کردن زخم فیشر در ناحیه دیگری از مقعد ایجاد شده و درنتیجه سوزش و خونریزی و درد در این ناحیه حس میشود و از نظر عصبی دچار مشکل شده ا م.
    ممنونم از راهنمایی شما

  • شهرزاد
    1402-02-25 20:54

    بنده کولیت اولسروز دارم که از برج ۱۲بیماری فعال شده اسهال و دفع خون مداوم دارم همیشه شقاق و همورویید داشتم ولی اذیت کن نبودن بعد این چند ماه اسهال کولیت که فعلا دارو پاسخ نداده به تازگی در داخل مقعد که رکنوم است درد ممتد به طوری که احساس دفع و درد ممتد شدید امانم رو بریده دکتر گفت به دلیل التهاب روده رکتوم هم ملتهب شده و هنگام دفع درد حتی یبوست میگیری با این که اسهالی خواهشا فقط میخوام درد ممتد داخل مقعدم از بین بره تورو خدا کمکم کنید از درد خوابم هم نمیبرد که استراحت کنم من عسل و روغن زیتون هم به شقاق زدم اثر انچنانی ندلشت.چند روز هم روغن حیوانی زدم اثر زیادی نکرد

  • با سلام و عرض خسته نباشید
    علی 4۰ ساله از میبد
    بنده حدود یک ساله که به بواسیر و شقاق مقعد مبتلا هستم شکمم دو یا سه روز یکبار کار میکنه هنگام دفع مدفوع احساس میکنم شکمم خوب تخلیه نمیشه هنگام مدفوع هم شکمم سفته هم راه با خونریزی و درد و خارش هنگام مدفون کردن احساس می کنم شکمم باد کرد

  • مرسی درمان
    1402-03-13 22:27

    در پاسخ به علی:
    پاسخ درمان شما در واقع توی سوال شما نهفته است علی جان.
    عزیزم این دو بیماری که ناشی از اختلالات گوارشی هستند زندگی بیش از یک سوم انسانها را مختل کرده اند. الهی که هیچ کسی اونو تجربه نکنه .
    علی جان در پشتیبانی تلگرام پیام بدهید تا برای درمان اقدام کنیم. چون با یکی دو خط راهنمایی دردی ازت دوا نمیشه قربونت برم. انشالله که هر چه زودتر شفا پیدا کنی عزیز دلم

  • برا زخم شقاق زالو درمانی انجام بدید عالیه
    از پماد دیتالزیوم برا برطرف کردن زخم استفاده کنید سریع جواب میده
    اگر درد دارید هنگام اجابت مزاج 2 دقیقه قبل از اجابت مزاج پماد ژله ای لیدوکائین 2 درصد بمالیدبه به مقعد عالیه از درد خلاص می‌شید
    اگر یبوست دارید از انجیر میوه سبزیجات روزی 8 لیوان آب استفاده کنید پیاده روی هم عالیه
    قهوه سیگار ترک کنید
    اگر بیرون زدگی دارید 50 گرم مازوت پودر، 50گرم سماق ،50 گرم پوست انار پودر، کرده با 2 لیتر آب مخلوط کرده ومیجوشونید جوش اومد به مدت 15 دقیقه با شعله کم بجوشه تمام شد یک لیوان سرکه بدید ولرم شد به مدت 15 دقیقه داخلش بشینید هر شب یکبار بشینید تا چند روز مواد تمیز بود قابل استفاده است گرم کنید برا هر شب یک لیوان سرکه بهش اضافه کنیداگه یکی از مواد نداشتید از سه تا هم میشه استفاده کنید
    همزمان حجامت و زالو درمانی شروع کنید جواب میده برا سلامتی همه دعا کنید.

  • مسعود
    1402-05-26 23:56

    سلام و عرض ادب، من تقریبا ۷ ماهه دچاره شقاق شدم و بعدش زائده‌ی گوشتی بیرون زد که با پماد گیاهی دردش خوب شد…. اما الان یک هفته‌س یک سمته مقعدم سفت شده و خیلی خییلی درد دارم از اون ناحیه عکس گرفتم که دیدم یک جوش زده بیرون (همون آبسه مقعدی) هنگام دفع درد دارم ولی وقتی تموم میشه و از سرویس دستشویی بیرون میام تا نیم ساعت بشدت درد دارم ، طوری که به زور نفس میکشم….
    بنظره شما چیکار کنم؟؟
    آیا برم متخصص جراحی!؟
    یا برم لیزر!!؟
    ضمنا بخاطره شغلم نمیتونم طول درمانِ زیاد بگیرم ، حداقل بتونم سه چهار روز مرخصی بگیرم….
    ممنون میشم کمکم کنید

  • سلام چند سال پیش رابطه مقعدی داشتم ولی تا امروز اثرات اون کار با من مونده و مدام اذیتم میکنم هم در دفع مدفوع مشکل دارم و دچار گشادی مقعد شدم و همینطر بعد ار دفع مزاج خارش شدید خواهش میکنم من راهنمایی کنید چه دارویی گیاهی میتونم تهیه کنم

  • solmazzz
    1402-12-24 06:25

    ناحیه مقعد را با روغن زرد یا زیتون یا روغن کوهان شتر ویا هر روغن طبیعی دیگر چرب کنید.بعد از نیم ساعت تایک ساعت که روغن جذب ناحیه مقعد شد به محل مقعد پماد تتراسایکلین بزنید.البته بعد از هراجابت مزاج و خشک کردن محل این کار تکرار شودبه خواست خدا خیلی زود خراش مقعدی خوب خواهد شد.البته از غذا های ملین هم استفاده شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.