بهترین قرص برای درمان بواسیر چیست؟

بهترین قرص درمان بواسیر قرص آنتی هموروئید

قرص گیاهی خارجی بیسنل (BENSEL) و قرص آنوسل (ANUSOL)، معروف به قرص دانمارکی آنتی هموروئید علائم سوزش و خارش هموروئید را از بین می برند. و خاصیت ضد التهاب و کنترل درد ناحیه مقعد را دارند. همچنین دارای اثرگذاری قوی برای تسکین فوری درد بواسیر و شقاق است. این داروها به عنوان مکمل پماد رینای سبز به عنوان بهترین قرص برای درمان بواسیر و قویترین داروی هموروئید شناخته می شوند.

مطالب این سایت جهت بالابردن اطلاعات عمومی بیماران می باشد. و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک دانست

 قرص گیاهی خارجی بیسنل (BENSEL)  و قرص آنوسل (ANUSOL)، علائم  سوزش و خارش هموروئید را از بین می برند. و خاصیت ضد التهاب و کنترل درد ناحیه مقعد را دارند. همچنین دارای اثرگذاری قوی برای تسکین فوری درد بواسیر و شقاق است. این داروها به عنوان مکمل پماد رینای سبز بهترین قرص برای درمان بواسیر شناخته می شوند. که در میان داروهای موجود به عنوان قویترین داروی هموروئید شناخته شده اند

قرص های گیاهی درمان بواسیر به عنوان یک مکمل قدرتمند در کنار پماد رینا پلاس عمل میکنند. و به عبارتی مکمل پماد رینا پلاس هستند. شیاف آنتی هموروئید آنی سیل، قطره (محلول) گیاهی و پماد آنتی هموروئید رینا به عنوان قویترین داروی هموروئید در چند سال اخیر شناخته شده است. قویترین دارو از این لحاظ که بیشترین رضایت بیماران استفاده کننده به دنبال داشته است.

آیا  درمان بواسیر با قرص  و داروهای خوراکی امکان پذیر هست یا نه؟ همچنین بهترین قرص آنتی هموروئید گیاهی  را به شما معرفی خواهیم کرد. و در صورت امکان بتوانیم چند داروی خوراکی موثر در درمان بواسیر داخلی یا خارجی معرفی کنیم ،که بیمار بتواند با مصرف این قرص ها که به نوعی مکمل پماد های موضعی هستند به بهبودی کامل برسد. و از درد و رنج کشیدن فاصله بگیرد.

توصیه میشود حتما ویدئوی زیر را نگاه کنید تا از جزئیات بیشتری آگاه شوید

قرص درمان بواسیر و پاره ای ابهامات

  • آیا برای مبتلایان به ناراحتی های نشیمن گاهی دارو یا قرص آنتی هموروئید برای درمان گیاهی بواسیر وجود دارد؟
  • بله وجود دارد ،مرسی درمان  قوی ترین پماد و قرص های گیاهی درمان بواسیر دارد.(درمان قطعی)
  • آیا برای بیمارانی که مبتلا به هموروئید یا شقاق هستند داروی خوراکی یا تزریقی موثری وجود دارد ؟
  • بله وجود دارد ؟هم قرص های خوراکی  آنتی هموروئید و هم آمپولهای تزریقی
  • مکانیسم اثر این قرص ها و کپسولهای گیاهی آنتی هموروئید در درمان بواسیر چگونه است ؟
  • اثرات سوزش و خارش و هر نوع التهاب و درد را در کوتاهترین زمان ممکن از بین می برد .
  • آیا این داروها باید همراه با پمادهای موضعی مصرف شود؟
  • بله این داروهای به نوعی مکمل پمادهای موضعی هستند و اگر همراه با پماد مصرف شود تاثیر قدرتمندی دارد
  • من مبتلا به هموروئید یا شقاق هستم چه پماد یا دارویی مصرف کنم بهتر است ؟
  • پمادهای موضعی برای درمان بواسیر با مارک و برند مختلفی در بازار وجود دارد بعضی از این پمادها گیاهی هستند و بعضی هم شیمیایی، پماد داریم 10هزار تومان و پماد هم داریم  ممکنه دارای قیمت بیشتر و اثر گذاری بالای باشد.
  • بالطبع هر پماد و دارویی تاثیر گذاری خودش را دارد.

خرید پک حاوی قرص آنتی همورئید

بهترین قرص گیاهی برای  درمان هموروئید یا شقاق چیست؟

 

قرص درمان بواسیر آنتی همورین دانمارکی

 

بهترین داروهای خوراکی برای درمان قطعی بواسیر بدون عمل جراحی کدام ها هستند ؟

قرص ها و آمپولهای تزریقی زیادی در داروخانه ها موجود هستند. بعضی از این داروها -او_تی_سی (OTC)هستند؛ یعنی برای تهیه  آنها نیازی به نسخه پزشک نیست. هرچند خودسرانه هم نمیشه مصرف کرد. زیرا بدون نظارت پزشک معالج مصرف این داروها عوارض جبران ناپذیری دارد. داروها و آمپول هایی هم در داروخانه ها هستند؛ که نیاز به نسخه پزشک معالج دارند. و باید با دستور پزشک معالج خود مصرف کنید.

مکانیسم اثر این داروهای خوراکی از بین بردن فوری و سریع درد ،خارش ، خون ریزی ، و همچنین از بین بردن و پاک کردن هر نوع التهاب و زائده گوشتی ناحیه نشیمن گاهی می باشد که در اثر شقاق یا هموروئید ایجاد شده است. در واقع این داروهای خوراکی مکمل پماد برای درمان بواسیر  (پماد رینای سبز ) هستند. که همراه با این پماد اثرات سریعتر و قدرتمند تری در بهبودی و درمان سریع بیماران بواسیری دارند.

قویترین داروی هموروئید

لیست قویترین داروی هموروئید که بصورت خوراکی و یا موضعی برای درمان بواسیر داخلی و یا خارجی مورد استفاده قرار می گیرد به شرح زیر است.

داروهای خوراکی هموروئید

  • داروی گیاهی آنوسل ( ANUSOL)
  • داروی هموروئید بینسل 
  • قرص دیکلوفناک
  • قرص ایبوپروفن
  • قرص آسپرین 
  • داروی ناپروکسن 

این داروها به عنوان داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی هستند که برای درمان درد، تب و التهاب ناشی از بواسیر کاربرد دارند.

مکانیسم اثر قوی ترین داروی هموروئید 

داروی گیاهی بینسل : این قرص برای درمان و پاکسازی خون غلیظ سودایی از بدن کاربرد دارد. و برای درمان قطعی سوزش و خارش و خونریزی  ناشی از بواسیر فوق العاده  مفید و موثر است.

مکانیسم اثر قرص گیاهی آنوسل 

قرص آنوسل برای درمان قطعی هر گونه عفونت مجرای مقعدی که باعث درد و خونریزی و خارش، ناحیه می شود؛ فوق العاده موثر است. و برای پاکسازی کامل دریچه مقعدی از هر گونه باکتری های آزار دهنده مفید است.

مکانیسم اثر سایر داروها 

داروهای ایبوپروفن، دیکلوفناک، آسپرین و ناپروکسن و هموول ( HEMOVEL) در ردیف داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی هستند که برای مداوای درد، تب و التهاب ناشی از هموروئید موثر هستند.

قویترین داروی هموروئید به صورت موضعی

در میان داروی های که برای درمان بواسیر استفاده می شود پمادهای و شیاف های موضعی زیر بیشترین تاثیر را دارند.

  • پماد رینای سبز
  • پماد پایلکس
  • پماد هیدروکورتیزون 
  • پماد گلیسیرین تری نیترات
  • پماد  لیدوکائین 
  • پماد آنتی هموروئید 
  • شیاف هموروئید 
  • شیاف دیکلوفناک 
  • شیاف بیزاکودیل 

چرا (عده ای ) نمیخواهند شما را از وجود داروهای خوراکی و موثر در درمان بواسیر آگاه کنند ؟

 

بهترین قرص گیاهی و خوارکی برای درمان بواسیر و شقاق

ممکن است بیمار هموروئیدی  در مراجعه به یک مرکز درمانی با یک نسخه عمومی و داروهای رایج و عمومی موجود در بازار مواجه شود. که متاسفانه این داروها و پمادهای شیمیایی که عمومیت هم دارد نمیتواند به درمان خانگی بواسیر پاسخ دهد . و بیمار همچنان مدتها با درد و رنج دست و پنجه نرم میکند .

شاید هم عده ای برای پر کردن جیب خود وعده عمل جراحی بواسیر به بیماران بدهند که با هزینه های گزافی همراه است. اینطور به نظر میرسد که اگر بیمار درست راهنمایی شود با یک نسخه ساده و خانگی و طی مدت کمتر از 3هفته به درمان و بهبودی برسد. این موضوع برای زمانی صحت دارد که ناراحتی بیمار به درمانهای دارویی پاسخ مثبت میدهد. در این ارتباط بهبودی قطعی هزاران بیمار تحت نظر سایت مرسی درمان موید این ادعا است.

 بارها ما در مشاوره هامون در واتس آپ به بیماران هشدار داده ایم. که برای حصول نتیجه بهتر و قطعی در روند درمان بیماریهای نشیمن گاهی بهتره،  که همراه پماد گیاهی رینای سبز داروهای خوراکی گیاهی هم تهیه کنند. متاسفانه عده ای از بیماران اصلا قادر به گوش دادن حرف های ما نیستند و همچنان ساز خودشان را میزنند.

شاید این عده در این فکر هستند که ما میخواهیم تبلیغ کنیم یا محصول خود را به فروش برسانیم. عزیزان باید بدانید که این سایت فروشگاه حراجی  نیست.  که تبلیغ محصول بذاریم. تمام اهداف مرسی درمان حصول نتیجه قطعی درمان و جلوگیر ی از تحمل هزینه های گزاف و غیر قابل تحمل عمل های جراحی بواسیر با لیزر است.

قرص درمان بواسیر چه مشخصاتی دارد ؟

اسامی رایج ترین داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی(NSAID)

  نام دارو  مکانسیم اثر
 قرص ایبوپروفن ضد درد ،ضد التهاب ،غیر استروئیدی
⭐قرص دیکلوفناک ضد درد، غیر استروئیدی
شیاف آنتی هموروئید ضد بواسیر ، ضد درد
قرص استامینوفن ضد درد ،ضد تب⚡
قرص آنتی هموروئید بینسل(BENSEL)  💥تضمینی ضد سوزش، ضد خارش
 قرص آنوسل ( ANUSOL)  ضد عفونت، ضد خارش، ضد سوزش

ما در مجموعه مرسی درمان دارای داروها و کپسول های گیاهی آنتی هموروئید بسیار موثرتری هستیم که روند بهبودی قطعی شما را آسان میکند. آیا شما از داروهای خوراکی و تزریقی برای درمان انواع هموروئید داخلی یا خارجی اطلاعی دارید برایمان نظرات خود را کامنت کنید .که دیگران هم مطلع شوند.

حتما بخوانید:  چه بخوریم تا بواسیر از بین برود 

قرص بینسل و آنوسل بهترین قرص برای درمان بواسیر

 

بهترین قرص برای درمان بواسیر قرص گیاهی بینسل است

اگر شما از ناراحتی هموروئید یا شقاق و یا توده خارجی بواسیر ( زائده گوشتی دهانه مقعد) در رنج هستید. توصیه ما استفاده از داروهای موضعی و خوراکی است. داروهای موضعی شامل پماد رینای سبزه که به‌صورت موضعی  بر روی مقعد و یا داخل ناحیه مقعد استعمال می شود. منظور از داروهای خوراکی قرص یا کپسول‌های گیاهی هستند. که مکمل پماد رینای سبز است. و مکانیسم اثر آنها درمان عفونت، خارش، سوزش، خون ریزی و زائده گوشتی دهانه مقعد است.

برای تهیه بهترین قرص برای درمان بواسیر از طریق لینک های زیر اقدام کنید.

برای خرید قویترین داروی هموروئید یا بهترین قرص برای درمان بواسیر به پشتیبانی واتس آپ 09926843197 پیام بدهید.

قرص برای عفونت و خارش و وسوزش مقعد: قرص برای آبسه مقعدی

بهترین و کامل ترین پک درمانی حاوی قرص درمان بواسیر و پماد پک درمانی آلفا

خرید موثرترین پک درمان بواسیر بنام پک درمانی کیمیا  همچنین ممکنه علاقه مند به دیدن فیلم عمل جراحی بواسیر با لیزر باشید.

نوشته قبلی
درمان بواسیر در طب سنتی با 5روش ویژه گیاهی و کاربردی
نوشته بعدی
دشمن بواسیر در خط اول درمان چه بخوریم تا بواسیر از بین برود؟

68 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • محمودی
    1400-11-18 00:53

    بنده سالهاست دوچار بیماری ،همورئید و شقایق هستم خواستم برای درمان راهنمای کنید.

  • مرسی درمان
    1400-11-18 01:19

    در پاسخ به محمودی :
    لطفا به پشتیبانی واتس آپ پیام بدهید تا بهتر بتوانیم کمکتان کنیم و البته تمام مطالب سایت مرسی درمان کمک به درمان فعلی بیماری شما است

  • پريناز
    1400-11-22 19:46

    سلام من 20سالمه حدود 5سال قبل بواسير داشتم عمل كردم ولي الان عود كرده درد ندارم فقط ميخوام زائد گوشت از بين بره چيكار كنم بدون جراحي

  • مرسی درمان
    1400-11-22 21:33

    در پاسخ به پریناز:
    شما در سن 15سالگی درمان جراحی بواسیر داشتید ؟ جای تعجب نیست ولی …!!!!
    متاسفانه بیمارهای بواسیر و شقاق از نوع برگشت پذیر بوده و بصورت میهمان ناخوانده همیشه وبال ما هستند
    مانند آپاندیس که اکثر مردم دارند در یک عده آپاندیس بدخیم میشه و رشد میکنه و به درد میاد باید جراحی بشه ولی دیگه عود نمیکنه
    اما متاسفانه ناراحتی های مقعدی عود میکنند
    برای درمان زائده گوشتی هم میتوانید در پشتیبانی واتس اپ مشگل خود را مطرح کنید تا بسته درمانی متناسب وضعیت و سن و سال و نوع بیماری شما ارسال گردد

  • ناصر
    1401-02-02 06:27

    سلام بنده چندین سال پیش احساس کردم بواسیرگرفتم مقدارکوچکی بیرون زدگی داشتم مهم نبود تااینکه بعدازچندسال دیگه سوزش ودردخفیف بعضی وقتهاآزارم میداد تااینکه حدودبیست روزهست که برای اولین مقداری خون تازه روی مدفوع دیدم بدجورترسیدم ودیگه ندیدم سه روزبعدخیلی کم دیدم وبازدیگه ندیدم تااینکه ازدیروزاحساس سوزش بیشتروالتهاب توی بواسیردیدم وبازهم مقداری خون تازه که اینباربیشتربودمقدارش حالامیخوام درمان کنم امامیخوام درمان خوب باشه هم خونریزی سوزش وبیرون زدگیها رفع بشه لطفاراهنمایی کنیدمنتظرجواب هستم

  • مرسی درمان
    1401-02-02 11:48

    در پاسخ به ناصر :
    ما در مجموعه مرسی درمان برای درمان بیماری شما بسته درمانی ممتاز داریم (پکیج کامل ممتاز) که حاوی داروهای خوارکی گیاهی و پماد رینا پلاس برای از بین بردن هر گونه سوزش ،خارش ،خون ریزی و البته از بین بردن التهاب ناحیه مقعدی است که منجر به زائده گوشتی بیرون زده شده ،می باشیم لطفا در پشتیبانی واتس آپ کلمه پکیج ممتاز درمانی را ارسال کنید تا همکاران ما براتون ارسال کنند اصلا جای نگرانی و ترس نیست خوب می شوید .

  • امیدوارم خداوندبه همه کسانیکه برای سلامتی مردم دغدغه دارند وبه دنبال راه درمان برایشان هستند وازعلم خودبرای رضایت خلق خدااستفاده میکنند خداوند اجردنیاوآخرت بهتون بده چونکه دعای مردم همیشه باشمامیماند وامااگرکسانی فقط دنبال منفعت وسواستفاده ازبیماروچپاول داشته باشند زیرسقف آسمون خداهیچ جای فراری نیست خدابه شماسلامتی بده انشالله

  • مرسی درمان
    1401-02-02 18:52

    در پاسخ به ناصر :

    با تشکر از حسن نظر حضرتعالی

  • باقر
    1401-02-09 20:37

    با سلام .بنده حدود یک ماه میشه که همورویید گرفتم.سه دفعه دکتر رفتم هردفعه داروی متفاوت داد که چند روزی خوب میشم باز دوباره سوزش و درد بر میگرده با اینکه دارو را مرتب مصرف میکنم.دفعه اخر قرص یبوست داده با شربت لاکتولوز که شربت اگه مصرف نکنم خیلی بدتر میشه و خونریزی میکنم از مقعد .خیلی خسته شدم میخواستم از این پکیج ممتاز شما استفاده کنم.

  • مرسی درمان
    1401-02-09 21:54

    در پاسخ به باقر :
    هر بیماری در وضعیت شما از پکیج ممتاز درمانی استفاده کرده و به توصیه ها و دستورات و الگوی غذایی موجود در آن عمل کرده 100%مداو شده زیرا حاوی بهترین قرص های خوراکی برای درمان بواسیر است

  • با سلام
    من چند ماهی هست که هموروئید به سراغم اومده و قبلاً به صورت مقطعی با داروهای گیاهی تونستم فقط دردم رو رفع کنم اما الان یک چیزی شبیه ریشه یا میخ از داخل مقعد من زده بیرون و بعد از هر بار دفع مزاج به قدری سوزش و درد دارم که باید چند دقیقه در دستشویی بشینم تا دردم کمتر بشه بعد بیام بیرون و در بیرون از دستشویی هم همچنان سوزش رو دارم
    سوالم از شما این که آیا مشکل من قابل حل شدنی هست یا خیر؟
    با تشکر از سایت خوب شما

  • مرسی درمان
    1401-02-24 14:56

    در پاسخ به رضا :
    من نمیدونم شما قبلا از چه داروی گیاهی برای مداوی بواسیر خود استفاده کردید اما اگه به موقع بیماری خود را درمان نکنید ممکنه در آینده وخیم بشه برای مداوی خود می توانید وارد فروشگاه سایت مرسی درمان شوید و پماد برای زائده گوشتی را سفارش بدهید و مطمئن باشید با این پک درمانی خوب خوب می شوید

  • مونث
    1401-03-26 01:13

    سلام
    دو سال پیش شفاف مقعد گرفتم
    خوب نمیشم که نمیشم
    همه داروها رو مصرف کردم
    اما همچنان با همان شدت کم ادامه دارد و کاملا رفع نمیشود
    رابطه مقعدی بهیچ عنوان نداشتم
    فقط یبوست کوتاه مدت که خیلی زود رفع شد
    فقط التهاب دارم و خارش
    یبوست ندارم هیچوقت

  • مرسی درمان
    1401-03-26 11:07

    در پاسخ به بیمار:
    راه حل درمان شما در همین مقاله گذاشتیم پکیج ممتاز درمانی ثبت سفارش کنید. حتما به پشتیبانی بگید که شقاق دارم که بسته درمانی ویژه بیماران این حوزه برای شما اماده و ارسال بشه

  • هادی
    1401-04-02 01:56

    خسته نباشید
    من هموروئید داخلی دارم حس میکنم زائده های گوشتیم یه جورایی بزرگ هستن خواستم بدونم با مصرف این دارو هموروئیدم درمان میشه یا باید لیزر کنم؟
    با تشکر

  • مرسی درمان
    1401-04-02 07:24

    در پاسخ به هادی :
    برای حصول بهترین نتیجه درمانی بهتر است از پکیج ممتاز درمان بواسیر و شقاق استفاده کنید.اگر مقالات سایت را به دقت مطالعه کرده باشید به این درک خواهید رسید که عمل جراحی با لیزر آخرین گزینه است

  • پرواز رهی
    1401-04-09 16:53

    من برای بواسیرم قرص دالفک مصرف کردم که هیچ تاثیری روی من نذاشت یه آشنایی بهم معرفی کرد رفام داروخانه خریدم پیش خودم فکر میکردم که اگه یه دونه اش بخورم دیگه کار تموم و همه چی سرجای اولش بر میگرده متاسفانه 20تاش و خوردم هیچ نتیجه ای نگرفتم دلم میخواد قرص های شما را امتحان کنم چون یکی از آشناهامون از سایت شما و درمان گیاهی خیلی راضی بودد حتما سر برج سفارش میدم

  • مرسی درمان
    1401-04-11 13:30

    در پاسخ به رهی:
    ما اطلاعاتی در مورد رضایت بیماران استفاده کننده از سایر داروهای خوراکی شیمیایی در دسترس نداریم اما بهترین دارو و قرص های گیاهی برای درمان کلیه علائم بواسیر و شقاق به جهت درمان قطعی و حصول بهترین نتیجه تایید و تضمیین میکنیم

  • درود خسته نباشید، در ناحیه مقعد درد دارم بدون هیچ علائمی، یکم تب دارم نمیدونم ربطی داره یا نه. درد شبیه گرفتگی عضله هست. کسی تجربه داره؟

  • پویا پرواز
    1401-04-16 18:17

    سلام و ممنون از سایت خوب شما من یکبار از این قرص های گیاهی درمان بواسیر وشقاق استفاده کردم نتیجه درمانی خوبی گرفتم تا یکماه چهل روزی خوب خوب بودم تو دلم عروسی بود خودم باورم نمیشد که خوب شده باشم بعدش رعایت نکردم شروع کردم به خوردن قورمه سبزی و پیتزا و من عاشق غذاهایی چاشنی دار هستم نیمرو هم با فلفل سبز تند میخورم متاسفانه باز دوباره زخم مقعدم عود کرد زنگ زدم به آقای حسینی ناراحت شدن و جواب منو ندادن این چه وضعشه اخه

  • مرسی درمان
    1401-04-17 00:41

    در پاسخ به پویا :
    بیمارهای نشیمنگاه متاسفانه از نوع برگشت پذیر بوده حتی در صورت جراحی هم درمان بصورت ابد و یک روز نیست نیاز به مراقبت دائمی دارد چنانچه مراقبت و انضباط غذایی را رها کنید احتمال برگشت زیاد است

  • علیرضا رحمانی
    1401-04-21 06:44

    سلام من ۷ سال که شقاق داخلی مقعد دارم که منجر به تنگی شدید مقعد و اسپاسم عضله اسفنکتر مقعد شده میخواستم بدونم که پکیج شما برای تنگی شدید مقعد و اسپاسم در اثر شقاق و بواسیر داخلی موثر هستش ؟

  • مرسی درمان
    1401-04-21 19:19

    در پاسخ به علیرضا:
    .لطفا در مقالات مرتبط سوال خودتان را مطرح کنید تا بتوانیم در جای مرتبط پاسخ بدهیم. موضوع مقاله در مورد بهترین قرص و مسکن برای درمان بواسیر و شقاق است

  • صفر احمدی
    1401-04-25 18:29

    سلام من بخاطر خون ریزی و شقاق که دارم خیلی اذیت میشم ترامادول و شربت متادون میخورم اروم میشم تا 6یا 7ساعت دردم ساکت ساکت میشه ولی اثرات قرص و مسکن که تمم میشه مجددا درد میاد سراغم که مجبور میشم دوبار قرص و مسکن بخورم البته من 34سالمه و حدود سه سال هم درگیر هستم از جراحی هم میترسم و هم پولشو ندارم از این قرص های درمان شقاق که نوشتید سفارش بدم مثل ترامادول میمونه یا اینکه درمان قطعی میکنه

  • مرسی درمان
    1401-04-25 23:54

    در پاسخ به صفر :
    مصرفذ خودسرانه قرص های خوراکی یا هر نوع شربتی مخدر دیگری را سریعا قطع کنید. مکانسیم اثر قرص های خوراکی درمان بواسیر وشقاق درمان بیمارهای مقعد است . بین چیزی که شما مصرف میکنید و روش درمانی که توسط ما ارائه میشود زمین تا آسمان فرق است

  • خادم
    1401-05-05 12:43

    باسلام
    من چند روز پیش بواسیر ام عود کرده بود رفتم دکتر عمل کردم ولی بعد از عمل خیلی درد دارم و باز بواسیرم عود کرده
    میخواستم بدونم پماد های شما کاری انجام میدهد

  • مرسی درمان
    1401-05-05 13:48

    در پاسخ به خادم :

    شما جراحی کرده اید و تحت نظر پزشک هستید برای ادامه درمان به پزشک خودتان مراجعه کنید دخالت در کار همکاران خارج از اخلاق حرفه ای مرسی درمان است

  • علی خلیل طهماسبی
    1401-05-25 01:31

    سلام خسته نباشید من یک و دو ساله که بعضی وقتا سوزش وارد و خونریزی مقعد دارم دستشویی رفتم طولانی میشه میخوام از دارو‌های شما استفاده کنم اگه خوب نشدم دیگه مجبورم به دکتر مراجعه کنم لطفاً کمکم کنید خواهش میکنم

  • مرسی درمان
    1401-05-25 07:21

    در پاسخ به بیمار:
    وقتی نسبت به درمان خودتان مردد هستید هیچ قدرتی نمیتونه کمکتان کند،طب سنتی سهله طب کلاسیک که محاله معجزه هم نمیتونه به انسانهای هم تیپ خودت کمک کنه موفق باشید.

  • زهرا غیاثی
    1401-06-19 17:48

    من از قرص های خوراکی مرسی درمان استفاده کردم میگن قرص ها مکمل پماده اولش مردد بودم گفتم نکنه ضرری داشته باشه بعد مادرم گفت اگه ضرر داشت برات نمیفرستادن استفاده کردم در کمال تعجب دیدم بعد از 2روز دردم کلا از بین رفت سوزش و خارش قطع شد واقعا من نمیدونم با چه زبانی از شما تشکر کنم چون سه تا نسخه دکتر رفته بودم نتیجه نگرفتم تشکر میکنم این هم شماره موبایل منه کسی کاری داشت زنگ بزنه بگه تا خودم تضمین بهش بدم که از این داروها هر کی استفاده کرده به نتیجه رسیده
    0938200000

  • سید حبیب الرحمان حسینی
    1401-06-20 18:27

    سلام خسته نباشیداسم من سید حبیب الرحمان حسینی از سیستان وبلوچستان مزاحم میشم دکتر من درد مقعد خیلی شدید دارم چجوری درمانش کنم بد جور ازیت میشم به من یک راهی نشون بده
    خودم درمان کنم

  • مهناز
    1401-07-04 06:25

    سلام من شقاق داشتم یعنی بخاطر کرونا که گرفتم دوباره عود کرد و زخم شد دکتر برای من قرص دیکلوفناک نوشت که بصورت شیاف بود 6تا توی 3روز استفاده کردم هیچ تاثیری نداشت. همچنان دهانه مقعد چاک خوردگی داره و زخمه بعضی موقعها خون ریزی داره ولی قرص درمان شقاق استفاده کردم هیچ جوابی نگرفتم به قول خودتان فقط وقتم تلف شد. خواهشا اگر قرص های شما درمان میکنه برام بفرستید

  • مرسی درمان
    1401-07-04 13:39

    در پاسخ به مهناز :
    دیکلوفناک هیچ ارتباطی با درمان شقاق ندارد از طریق فروشگاه سایت پکیج ممتاز درمانی را ثبت سفارش کنید

  • نعمتی
    1401-07-08 00:55

    سلام من ۲۳ سالمه و چن روز ی گوشت اضافه دردهاته مقعدم ب وجود اومده.سوزش و خارش نداره فقط بهم فشار میاره.واتس اپ هم که قطع شده مک چجوری پماد رو سفارش بدم؟

  • پیر موذن از تهران
    1401-07-13 04:58

    سلام من بواسیر داخلی دارم که نبض داره و خیلی درد میکنه
    بعضی موقعها که غذای میخورم مثلا یه مقدار که بیشتر میخورم احساس میکنم یه چیزی از داخل تیر میکشه رفتم دکتر گفت داخل لکن اب گرم بشینم ناگفته نمونه که 7ماهی میشه که جراحی کردم .اما هنوز درد و سوزش بعدذ از دفع دارم قرص ایبو پروفن برام نوشت من مصرف میکنم معده ام درد میکنه هیچ تاثیری نذاشته
    این قرص های که شما تبلیغ کردی به درد من میخوره لطفا بگید چه کار کنم
    من اروم و قرار ندارم

  • مرسی درمان
    1401-07-13 11:09

    در پاسخ به موذن :
    داروهای خوراکی کاملا گیاهی و ارگانیک و خارجی بوده که به عنوان مکملی برای پماد رینای سبز هستند در واقع شدت اثر بخشی پماد و قرص های بواسیر در کنار هم بسیار بیشتر است.100%تضمینی و اثر گذار ثبت سفارش کنید تا خودتان در عمل ببینید از اینجا ثبت سفارش کنید

  • پرهیزکار
    1401-07-15 05:47

    کپسول گیاهی انتی هموروئید در دوران بارداری برای من ضرر نداره چون من نتوستم ارتباط برقرار کنم زنگ زدم جواب ندادید نت ضعیفه
    ایا از پماد و قرص انتی هموروئید و پماد من م میشه استفاده کنم

  • رویا
    1401-07-18 01:18

    ۲۳ساله هستم یک هفته ای هست درقسمت مقعدزائده گوشتی دارم وهنگام دفع مدفوع دچارسوزش وخونریزی هستم چیکارکنم،ازکدوم پکیج شمامیتونم استفاده کنم؟

  • داود جوادی
    1401-07-22 16:12

    سلام خدمت شما خانمم هموروید داره ویک ماه پش عمل جراحی انجام داده اما متاسفانه دوباره گوشت از مقعدش آمده برون آیا کدام داروی ماسیر برای رفع ومداوای برای بواسیرش وجود دارد

  • مرسی درمان
    1401-07-22 16:17

    در پاسخ به جوادی :
    ما هر چقدر به بیماران میگوئیم جراحی نکنید پولتان هدر میره و عواقب بدی داره فکر میکنند داریم قصه سرایی میکنیم
    برید با پزشک معالج خودتان مشورت کنید

  • سلام
    چند روزی که متوجه تورمی در پشت مقعد خود شدم هنگام شستن ونشستن بدرد میاد به اندازه یک دانه زیتون هستش مقالات شما را مطالعه کردم حالا بنظرتون من تو چه مرحله‌ای هستم از پیامدهای عمل نگران هستم ودوست ندارم باید دقیقا چه کنم متشکرم منتظر پاسخ شما هستم

  • زینب
    1401-08-01 16:18

    سلام من بواسیرم بخاطر استرس بود گفتن برداشته بشه برگشت پذیره . گاهی درد می‌گرفت با خونریزی زیاد اما دو سه روزه خوب میشد الان دو هفته ارامشمو بهم ریخته و درد امانمو بریده این پماد شما اثر می‌کنه؟؟؟؟

  • مرسی درمان
    1401-08-02 16:41

    در پاسخ به زینب:
    نظرات بیمارانی که از پماد رینا پلاس استفاده کردند بخوانید و نگاه کنید ببنید اثر می کنه یا نه ؟

  • سوسن
    1401-10-07 17:12

    سلام من 21سالمه 3سال پیش شقاق داشتم عمل کردم بعد 3ماه دوباره برگشت دوباره پیش جراح عمومی رفتم زخمم عفونت کرده بود اینقدر درد داشتم که نمی‌تونستم معاینه بشم ودکتر برای معاینه منو بیهوش کرد وبرام قرص میترونیدازول پمادآنتی فیشر باریچ نوشته بود خودمم کپسول روهمورین 2ماه استفاده کردم وخوب شدم ولی الان 1ماه بعد زایمانم دوباره شقاق گرفتم الان 1/5ماهی میشه پیش دکتر رفتم برام دیلتیازم ولیدوکائین وشربت لاکتوز داده بعد گفت بعد یک ماه اگه خوب نشدی بیا عمل کنم من از عمل میترسم والان بچمم شیر میدم این پکیج تأثیری داره برام ؟برا دوران شیردهی مجاز هست؟لطفاراهنماییم کنید

  • مرسی درمان
    1401-10-10 11:17

    در پاسخ به سوسن :

    لطفا به پزشک خودتان مراجعه کنید و از جراحی مجدد خودداری کنید جهت آگاهی و مراقبت بیشر لطفا مقاله معایب عمل جراحی شقاق را مطالعه کنید و منبعد در مقالات مرتبط کامنت بزارید

  • سلام من حدود ۸ سال پیش عمل همورئید کردم ولی خوب نشدم بدترم شدم هرماه من به مدت دوهفته درد شدید و خونریزی دارم به حدی درد دارم که تمام دستم کبودشده ازبس گازش گرفتم دسشویی میرم جیغم کل خونه میگیره وباگریه میام بیرون ازتون خواهش میکنم کمکم کنید دیگه نمیتونم زیر تیغ جراحی برم

  • سلام از یک سال پیش به مدت ۸ ماه از ناحیه مقعد زمان تخلیه درد داشتم و اصلا نمیدونستم بواسیر چیه و فکر میکردم چیز مهمی نیست و خوب میشه اما چند وقته سوزش و خارش و درد دارم و متوجه شدم اطراف مقعد زخم شده و رفتم دکتر که گفتن شقاق هستش و با پماد و دارو زخم از بین رفت ولی زمان تخلیه درد زیادی دارم بعدش خوب میشه … در کل در طور روز مقدار ضعیفی درد همراهم هست و تاحالا خون ریزی هم نداشتم آیا راهی داره از این درد و سوزش خلاص بشم و عمل نکنم؟؟

  • بیژن شکرالهی
    1401-12-11 07:19

    سلام. من الان حدود چند سالی هست که بیماری هموروعید دارم. و دور مقعدم زخم شده و اذیتم میکنه. البته هر وقت که درد دارم از شیاف آنتی هموروعید استفاده میکنم ولی یخورده خوب میشه. ولی بعد از این که دوباره برای دست به آب مراجعه میکنم. میزنه بیرون و دچار خونریزی شدید میشم. البته دردش رو تا حدی میتونم با شیاف ساکت کنم ولی خونریزی رو نمیتونم هیچ جوری برطرف کنم و سخت اذیتم میکنه. امکان داره که برا خونریزیش برام دارو تجویز کنین. ممنون میشم پاسخ دهید. 091156—-

  • سلام وقت بخیر من چطور میتونم از طریق پشتیبانی بیام واتساپ لطف راهنمایی کنید خیلی وقته درد بواسیر آزارم میده

  • مرسی درمان
    1402-01-10 22:05

    در پاسخ به بیمار :
    شماره پشتیبانی واتس آپ 09926843197

  • مرسی درمان
    1402-01-10 22:06

    در پاسخ به بیمار :

    تمام شماره های پشتیبانی که در سایت درج شدند دارای واتس آپ و تلگرام هستند

  • محمد
    1402-01-15 02:01

    با سلام و خدا قوت .خانم بنده حدود ۲۰ام اسفند ۱۴۰۱ عمل زانو انجام داده و قرص آپیکسابان برای عدم پیگشیری لخته شدن خون( آمبولی) مصرف میکنه . یکی دو روز هست هنگام دستشویی مقدار زیادی خون از مقعد خارج میشه و اصلا” قطع نمیشه . دکتر ارتوپد گفته که شما بواسیر دارید . قبل از عمل و بعد از عمل هم درد و سوزش در ناحیه مقعد نداشتم و ندارم . ظاهرا” باید قرص آپیکسابان رو تا ۳۵ روز بعد از عمل استفاده کنم . نظر شما چیه . ممنون میشم راهنمایی کنید.

  • منتظری
    1402-02-02 10:16

    آن قرص های سوزش و خارش و فورا ساکت می‌کنه خیلی عالیه کاش یه مقدار ارزونتر بود آدم می‌گرفت تو خونه میزاشت هر بار که دردمون گرفت بخوریم
    با اجازه شما

  • قربان علی
    1402-02-05 04:58

    سلام 5ماهه بواسیر داخلی گرفتم سوزش خارش داشت اما نمی‌دونستم بواسیر باشه توی 10روز گذشته 2بار خونریزی کرده موقع دفع لطفاً راهنماییم کنید تشکر

  • فاتحی از اندیمشک
    1402-02-27 17:43

    سلام وقت بخیر حدود 6ماه زایمان کردم سزارین وبه حدی دردوسوزش شدید دارم که به سختی مواظب بچه م هستم😥 دکترم رفتم ولی هیچ تاثیری نداشت ازلحاظ غذایی هم دکترگفته خیلی رعایت میکنم کاهو وسبزیجات میخورم فست فود برنج غذاهای تند کنارگذاشتم تو آب گرم ونمک نشستم ولی اصلا تغییری نکردم حتی پیش طب سنتی هم رفتم محلول داد استفاده کردم1هفته خوب بودم ولی فایده ای نداشت تا الانم کلی هم پماد وشیاف مصرف کردم‌ وهزینه دکتر دادم ولی بی فایده بوده 😩خیلی سوزش خون ریزی دارم وبیرون زدگی دارم😭 باشربت آب انجیر یکم از یوبست درمیام (بچه ها هم شیر میدم)

  • مرسی درمان
    1402-02-27 18:08

    در پاسخ به خانم فاتحی:

    خانم فاتح با توجه به توضیحاتی که دادید. به نظر می آید که شما مبتلا به شقاق مزمن شده اید. یعنی زخم مقعدی پیشرفته دارید.

    خوردن میوه و سبزیجات و نشستن تو لگن آب گرم کمکی به درمان بیماری شما نمیکند. یعنی باعث ترمیم زخم نمیشه.

    این روش های مراقبتی برای پیشگیری از بیماری و یا جلوگیری از عود بیماری است.

    وضعیتی که شما بهش دچار هستید در اثر فشارهای درون شکمی زایمان و بارداری و یبوست و اسهال طولانی ایجاد شده است.

    در مورد شما درمان یه مقدار سخت است. چون بچه هم شیر میدهید یه مقدار دستمون بسته است.

    داروی که بتواند شما را از این وضعیت نجات دهد. هم باید خوراکی و هم موضعی مصرف کنید. احتمال نتیجه هم کمه. چون زخم و پاره گی مقعد گسترش پیدا کرده و کهنه و بدخیم شده است.

    بهتره جراحی با لیزر انجام دهید. که این خودش 30تا 40روز دوره نقاهت دردناکی دارد.که در هر صورت برای این عمل باید آماده باشید.

    کمکی که در حال حاضر میتونم بهتون بکنم اینه که:

    پشتیبانی تلگرام یا واتس آپ به خانم محمد زاده پیام بدهید بگید پک آنتی فیشر همراه با داروهای ضد سوزش و خارش براتون ثبت سفارش کنند.

    بهترین کار اینه که منبعد دست از درمانهای خودسرانه در منزل و از این دکتر به آن دکتر رفتن و طب سنتی و…. بردارید و هر چیزی را روی خودتان تست نکنید.

  • گل اندام
    1402-03-17 09:31

    سلام یبوست دارم هروز شکمم کار میکند اما اولش مدفوع خشک است بعد خون میاندازد احساس مکنم موقع کار کردن تیع کار میکند زخم میشد به چیزهای گرم مثل عرق نعنا چیزهای فلفل دار بدتر میشد نمیدانم بواسیر است یا شقاق گوشت دورو ور زده بیرون موقع یبوست بزرگتر وسفتر میشد اما هر وقت یبوست نداشته باشم گوشته نرمتر است وکوچکتر فصل بهار بدتر ام بستگی دارد انجیر بخورم یا نه با اسفناج وروعن زیتون بهترم دو بار هم براتون فرستادم اما خبری از پماد نبوده بگو کجا تهیه کنم از عمل هم میترسم ایا با این پماد گوشت اب میشد با رینا پلاس خیلی هم ترش میکنم نفخ دارم واروغ میزنم معده درد دردش گاهی وقتها تو شانه ها میگیرد تا تو قلبم تیر میکشد از معده درد سنتی میگد کبد گرم است معده سرده شده گیاهی نمیتونم بخورم چون طبع کبد گرم است سردی هم بخورم معد ه ام درد میگیرد نمیدانم چه کنم راهنمای کنید فقط قرص ناشتای میخورم خواهشا جواب بدهید

  • حبیب
    1402-03-17 17:24

    سلام وقت بخیر من چند ساله هموروئید دارم خونریزی بدون درد داشتم تا یک ماه پیش احساس درد و سوزش شدیدی گرفتم رفتم جراح عمومی گفتن باید عمل بشی میخوام بدونم عمل کنم بهتره یا خیر.. ایا راهی هست ک عمل نشم داروی تظمینی وجود داره؟؟ چون هر دارویی ک واسه بواسیر بود خریدم نتیجه هم نگرفتم. لطفا کمکم کنید. ممنون میشم

  • حبیب
    1402-03-17 21:23

    سلام اقای دکتر من چند ساله بواسیر دارم درد شدیدی گرفتم ایا عمل کنم بهتره یا دارو استفاده کنم؟ دکتر جراحی گفت عمل کن. میخوام نظر شما را بدونم اگه پیکجی ک معرفی میکنید جواب میده که نرم واسه عمل ممنون میشم جواب بدید!

  • محمد
    1402-05-28 01:31

    سلام
    من چهل سالمه و اضافه وزن هم دارم،
    ولی الان چند روزه که هر چند ساعت با دل پیچه میرم دستشویی و اسهال شدید دارم،بقدری که پس از هر بار دفع تا چند ساعت سوزش شدید دارم.لطفا راهنمایی بفرمایید

  • محمدی
    1402-06-10 10:24

    سلام، من زایده گوشتی دارم، حدود یکماه پیش از شما پماد رینای سبز خریدم واقعا ممنونم از شما بابت پماد خوبتون چیزی مثل معجزه بود که زائده گوشتی از بین رفت من این پماد رینای سیز و به همه توصیه میکنم که استفاده کنند.

  • مرسی درمان
    1402-06-10 13:40

    در پاسخ به محمدی:
    آقا؟ خانم محمدی عزیز:
    از اینکه با محصولات و مشاوره های مرسی درمان سلامتی خودتان را به دست آورده اید خیلی خوشحالیم بابت کامنت خوبتان هم سپاسگذاریم عزیزم
    خداوند به شما خیر برکت عنایت بفرمایند

  • سلام من رابطع مقعدی داشتم یه چند سال الان ی چن سال بواسیر گرفتم ولی درد یا خونریزی ندارم ایا میشه با قرص یا دارو حلش کرد یا باید لیرزر کنم لطفا جواب بدید نگرانم

  • مرسی درمان
    1402-06-21 09:05

    در پاسخ به ناصر:
    رابطه مقعدی را با قرص و دارو درمان کنید؟ یا اینکه بواسیر را با قرص و دارو میخواهید درمان کنید؟
    برای انتخاب نوع درمان با طب سنتی یا لیزر شما حق انتخاب دارید. برای شروع درمان بهتره از طریق پشتیبانی واتس آپ با کارشناسان سایت در ارتباط باشید.

  • سلام وقت بخیر، من چندسالی هست که هم بواسیر دارم هم بیرون زدگی مقعد، چنددکتر رفتم هرکدام یه چیزی گفتن، یکی میگه عمل کنی بی اختیاری داری، یکی میگه همونجور بمونه ، یکی دیگه میگه حتما باید عمل بشی، الان موندم چیکار کنم ،اگه میشه راهنمای کنید ممنون.

  • مهدی
    1402-10-14 21:20

    سلام.
    من چند وقتیه به خاطر رژیم غذاییم یخورده یبوست دارم و چندوقته بعد دستشویی رفتن، سمت راست مقعدم یه ذره ورم می‌کنه و درد خفیفی داره و دردش کم‌کم رفع میشه.
    البته یه مقدار از اون ورم توی حالت عادی هم که درد ندارم همیشه هست و قابل لمسه. نرمه ولی شکل خاصی نداره و در کل زیاد قابل مشاهده هم نیست.
    الان می‌تونم داروی خاصی استفاده کنم برا رفعش؟

  • نیکو نیکو
    1402-11-26 01:43

    من سه ماهه عمل شقاق با لیزر کردم دوبار آبسه شدم الانم دکترم میگه داری فیستول میشی به عمل مجدد نیازه سه ماهه زندگی از شدت خارش و سوزش برام جهنم شده به شدت افسرذه ام و آرزوی مرگمو میکنم

  • پریسا نیکویی
    1403-01-22 14:54

    سلام خدمت تمامی مریض های این حوزه من دیدم که میگم
    تجربه کردم که دارم می نویسم.
    برای رهایی از درد بواسیر لازمه از قویترین داروی هموروئید یعنی بیسنل استفاده کنید حداقل سه دوره
    حجامت چاکرال کمر ( گودی کمر) توسط متخصص طب سنتی
    پرهیزهایی که توی الگوی غذایی مرسی درمان توصیه شده + ورزش و مراقبه
    …..و دیگر هیچ
    حتی جراحی
    نمیتونه بهت کمکی بکنه…
    در غیر اینصورت تا اخر عمرت درگیر هستی
    ببین کی بهت گفتم
    گشتم نبود
    نگرد نیست
    زنده باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.