پماد برای درمان گیاهی و خانگی گوشت اضافه مقعدی در طب سنتی

پماد برای درمان گوشت اضافه مقعدی

پماد آنتی هموروئید رینای سبز ( رینا پلاس) به همراه قرص های خوراکی آنوسل (ANUSOL) و بیسنل ( BENSEL) که در واقع مکمل این ضماد گیاهی هستند. بهترین پماد برای درمان گوشت اضافه مقعدی بدون نیاز به جراحی می باشد. برای درمان گوشت اضافه مقعدی با پماد می توانید از طریق فروشگاه سایت مرسی درمان پک ممتاز خارجی را ثبت سفارش کنید. لازمه بدانید که بین پرولاپس رکتوم و زگیل تناسلی و توده گوشت اضافه مقعدی فرق اساسی وجود دارد. همچنین روش درمانی آنها با هم متفاوت است.

ما در این مقاله قصد داریم در مورد درمان خانگی و گیاهی گوشت اضافه مقعدی در طب سنتی  اطلاعاتی را با شما به اشتراک بگذاریم. میخواهیم بدانیم که علت گوشت اضافه مقعدی چیست؟ علائم آن چیست؟ و آیا پماد برای درمان گوشت اضافه مقعدی کاربرد دارد یا خیر؟ در کل می‌خواهیم به پاسخ این سوال برسیم که آیا درمان خانگی بیرون زدگی مقعدی با چه پماد و دارویی امکان پذیر است؟

برای درمان زائده های گوشتی بیرون زده در طب کلاسیک، توصیه به جراحی شده که دارای عوارض خاص خود است. بعلاوه بیمار و خانواده وی باید استرس جراحی را تحمل کنند. و اثرات اجتماعی-اقتصادی بر خانواده و جامعه نیز قابل تامل است.

بنابر این لازم است که روش های جدید غیر تهاجمی -که دارای بیشترین اثر درمانی  در کوتاه مدت باشند. مورد تحقیق و ارزیابی قرار گیرند. از جمله این روشها استفاده از طب سنتی است که سالیان بسیاری در ایران سابقه دارد.

و حتی بسیاری از  کشورهای خارجی منابع طب سنتی ایران را در دانشگاههای خود تدریس می کنند. بر اساس نتایج یک تحقیق و پژوهش، نیمی از مردم برای درمان بیماری خود  از یکی از روشهای طب سنتی استفاده کرده اند. و به نتیجه درمانی مطلوبی هم رسیده اند.

در اینجا تمرکز سخنان ما بر روی درمان گوشت اضافه مقعدی بدون جراحی در طب سنتی است. لازم است بدانید که زائده گوشتی بیرون زده با پرولاپس رکتوم یا بیرون زدگی مقعدی فرق دارد.

پرولاپس مقعد یک بیماری بسیار نادر و کم شایع است. و زمانی به وجود می آید، که بخشی از روده بزرگ یا راست روده از مقعد بیرون زده باشد.

اما گوشت اضافه مقعدی زمانی ایجاد می شود که رگ های خونی اطراف مقعد دچار تورم یا التهاب شدید شوند.

درمان تضمینی زائده گوشتی بیرون زده

فیلم درمان گوشت اضافه مقعدی با لیزر

تماشای این فیلم برای افراد زیر 15سال توصیه نمیشود این فیلم حاوی صحنه های آزار دهنده ای هست که ممکن است خوشایند همه نباشد.

فیلم درمان برداشتن گوشت اضافه مقعد به روش سنتی است.( جراحی با تیغ و قیچی )

 

برای مشاهده فیلم عمل جراحی بواسیر خارجی با لیزر کلیک کنید.

گوشت اضافه مقعدی چیست ؟

همچنانکه در بالا اشاره شد زائده گوشتی مقعدی با پرولاپس مقعد تفاوت دارد. همچنین باید بدانید که این تکه های گوشتی مقعدی با زگیل تناسلی که در اثر ویروس (HPV)  روی سطح پوست مقعد ایجاد می شوند کاملا فرق دارند. به این معنی که ماهیت این دو بیماری با هم دیگر فرق دارند.

برچسب های پوستی مقعد یک مشکل شایع و خوش خیم است. مهم است که بدانید گوشت اضافه مقعدی چیست ؟ اگر رگ های خونی نزدیک مقعد بزرگ شوند و یا در اثر التهاب شدید متورم شوند. سبب بروز بیماری بواسیر می گردد. در اثر بواسیر پوست اضافی مقعد ی تولید می شود. که به یک زائده گوشتی بیرون زده تبدیل می شود.

ممکن است این تکه های گوشت اضافه در داخل کانال رکتال  ایجاد شود که معمولا به صورت جوش های سر سفید (زائده گوشتی سر سفید) و بسیار دردناک و آزار دهنده است.

اگر این برچسب های مقعدی از داخل کانال مقعد بیرون بزند ما بهش هموروئید خارجی یا بواسیر با گوشت اضافه مقعدی می گوئیم.

معمولا این زائده های گوشتی که دهانه مقعد ایجاد می شوند. صورت بسیار ناخوشایند و آزاردهنده ای دارد. و در اثر نشستن های طولانی و فشار به ناحیه رکتوم باعث ایجاد خارش و سوزش و درد در ناحیه مقعد می شوند.

 

درمان خشکاندن و از بین بردن گوشت اضافه دهانه رکتوم با پک ممتاز خازجی مرسی درمان

چه کار باید کرد و چگونه برای درمان اقدام کنیم؟

متاسفانه به دلیل وجود منابع غیر معتبر و مقالات و تکست های غیر کارشناسی در سطح نت و پیچ های اینستاگرامی که این روزها خیلی باب شده است. بیشتر بیماران اغلب گیج می شوند، که این ابهام و سردرگمی باعث تاخیر در بهبودی و درمان های بی اثر می شود.

در این زمینه وقت و هزینه اکثر بیماران الکی به هدر می رود. بنابراین آگاهی از علائم بواسیر و نشانه های هشدار دهنده خاص باعث تشخیص درست و زود هنگام و درمان های مناسب و اثر گذار می شود.

دقیقا ما برای ارائه روش درمانی این بیماری اینجا هستیم. پمادهای پر کاربرد که حالت قابض دارند، برای درمان گوشت اضافه مقعدی معرفی خواهیم کرد. همچنین روش های پر کاربرد درمان گیاهی و خانگی گوشت اضافه مقعدی در طب سنتی به شما آموزش خواهیم داد.

حتما بخوانید: خونریزی مقعدی بدون درد نشانه چیست؟

علت گوشت اضافه مقعدی زنان چیست؟

 

یبوست و اسهال و حمل اجسام سنگین از دلایل هموروئید خارجی هستند

ما باید ابتدا به دنبال علت ایجاد این عارضه مقعدی باشیم. زیرا با پیدا کردن منشاء بیماری . طبیعتا درمان و مقابله با آن خیلی آسان تر است.

در صورتیکه ندانیم علت زائده گوشتی بیرون زده چیست؟ حتی در صورت اقدام برای درمان های تهاجمی تر در طب کلاسیک، در کوتاه مدت متوجه می شویم همان زائده در شکل و اندازه دیگری در ناحیه دیگری از مقعد مجددا سر بر می آورد.( ظاهر می شود)

به این نتیجه میرسیم که تشخیص علت عوارض مقعدی باعث جلوگیری از عود مجدد آن خواهد شد. معمولا علت گوشت اضافه مقعدی زنان یا مردان یکی از موارد زیر است.

  • بارداری
  • سکس آنال
  • یبوست مزمن
  • اسهال طول کشیده
  •  جابجایی اجسام سنگین
  • تحریک و اصطحکاک پوست
  • نشستن ها و ایستادن های طولانی
  • بد جوش خوردن زخم فیشر یا شقاق
  • لخته شدن خون در داخل یا اطراف مقعد

در این حالت ممکنه موقع نشستن زنان احساس درد یا تیر کشیدن در ناحیه مقعد خود داشته باشند در اینصورت باید بدانیم که علت درد مقعدی در زنان چیست؟

حتما ببینید و بخوانید : کپسول گیاهی آنتی هموروئید جهت درمان سوزش و خارش و خونریزی مقعدی

بیمارهای مقعدی و گوارشی که باعث ایجاد تکه های گوشتی اضافه می شوند کدامند؟

      • بواسیر : بواسیر چیست ؟ اگر بواسیر یا سایر بیماری های عروق خونی در ناحیه مقعد وجود داشته باشند. ممکن است احتمال ایجاد زائده گوشتی در شما افزایش یابد.
      • بیماری کرون روده : چنانچه به بیماری کرون یا دیگر بیماری های التهاب روده مبتلا هستید. دلیل ایجاد توده گوشتی بیرون زده ممکن است التهاب باشد.
      • شقاق یا فیشر مقعدی . باعث ایجاد ترک خوردگی یا بریدگی در حد یک سانتی متر دهانه مقعد می شود. اگر این زخم مقعدی درست درمان نشود و به خوب جوش نخورد باعث ایجاد برچسب ها پوستی اضافی در دهانه نشیمنگاه می گردند.

سایر عوامل تحریک کننده :

سکس مقعدی یا رابطه جنسی پرخاشگرانه به دلیل پاره گی عضلات اسفنکتر داخلی مقعد، و در صورت استمرار این ارتباط جنسی میتواند در مدت زمان کوتاهی دلیل ایجاد توده های بیرون زده مقعدی باشد.

حتی احتمال ابتلا به زگیل تناسلی بسیار بالاست.

دردناک بودن این عارضه مقعدی معمولا به دلیل التهاب و تورم ناحیه است. اندازه این توده های گوشتی در بزرگترین حالت به چند سانتی متر می رسد.

معمولا اندازه آنها در بعضی بیماران اندازه  عدس است، و در بعضی ها به اندازه یک هسته خرما یا یک مقدار بزرگتر است.

درمان خشکاندن و از بین بردن گوشت اضافه دهانه رکتوم با پک ممتاز خازجی مرسی درمان

روش های پرکاربرد درمان خانگی و گیاهی  زائده گوشتی بیرون زده در طب سنتی

 

از ملین های طبیعی و پماد گیاهی رینا پلاس برای درمان توده بیرون زده هموروئید استفاده می شود

 

      1. استفاده از ملین های طبیعی مانند مانند آلو، خاکشیر، انجیر، بارهنگ، کاهو، اسفناج، سبزیجات و غلات حاوی فیبر بالا، ماست پروبیوتیک و دوغ کفیر
      2. مصرف ملین ها یا مسهل های شیمیایی مانند: قرص های سی لاکس و  سنا که از خانواده برگ سنا هستند
      3. مکمل ها حاوی فیبر در وعده های غذایی خود بگنجانید. این مکمل ها حاوی فیبر بسیار بالایی بوده و نیازی نیست شما هر روز طعم غذاها و یا سبزیجات که از آنها متنفر هستید تحمل کنید . این مکمل ها مانند پودر پاپرینا مراکشی در فروشگاه سایت مرسی درمان قابل عرضه است.
      4. یاد تونه در مورد پمادهای موضعی برای درمان زائده گوشتی بیرون زده صحبت کردیم ؟از این پمادها میتوان به عنوان روان کننده کانال مقعد هر روز استفاده کرد چون گیاهی هستند هیچ عوارضی از آنها تاکنون گزارش نشده. همین الان پماد رینا پلاس را ثبت سفارش کنید.
      5. همچنین میتوان از وازلین برای روان کردن کانال مقعد هم استفاده کرد. این باعث میشود مدفوع راحتر دفع شود.
      6. استفاده از پودر آب زن : این پودر از ترکیب گلنار، پوست عدس و سماق تشکیل شده است. آنرا جوشانده داخل یک لگن آب بریزید و روزانه دو بار در آن بنشینید. استفاده بیش از حد خشکی پوست و واژن می آورد. حالت قابض دارد و برای جمع کردن گوشت اضافه نشستگاه کاربرد دارد. و به عنوان روشی موثر برای درمان خانگی بیرون زدگی مقعدی کاربرد دارند.

این توضیح برای درک موضوع بیماری و درمان آن خیلی لازمه حتما بخوانید.

روش های که تا اینجا برای درمان خانگی گوشت اضافه مقعدی بدون جراحی و در طب سنتی به آن اشاره کردیم. راه حل هایی بود که همه جا عمومیت دارد. و موضوعاتی که عمومیت داشته باشد. بیماران ارزش و اعتبار چندانی برایش قائل نیستند.

خوب است بدانید که عملی کردن این روش ها باید تحت نظر یک مشاور یا ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی باشد. استفاده خودسرانه و یا خود درمانی در منزل بدون آگاهی فقط وضعیت شما را وخیم تر میکند.

علی رغم تبلیغات ضد و نقیض در طب کلاسیک. ما میخواهیم به بیماران خود اثبات کنیم که درمان خانگی گوشت اضافه مقعدی در طب سنتی امکان پذیر است. و برای این اثبات  این ادعا به اندازه کافی مدرک و اسناد معتبر علمی در دست داریم.

ما برای اثبات ادعای خود در زمینه درمان گیاهی و خانگی گوشت اضافه مقعدی با پماد موضعی و سایر روش های طب سنتی استناد میکنیم به:

فصلنامه علمی پژوهشی طب مکمل شماره 1 بهار 1395

این گزارش بر پایه طب سنتی، توسط اشخاص علمی زیر تکمیل شده است.

      1. آقای دکتر نظام نهرینی :عضو هئیت علمی موسسه تحقیقات حجامت ایران و مدرس طب سنتی جهاد دانشگاهی گیاهان دارویی
      2. خانم دکتر مریم جدید میلانی :استادیار، عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه شاهد

مورد مطالعه  بیمار مرد 64ساله که مبتلا به گوشت اضافه مقعدی بودند

 

درمان خانگی زائده گوشتی بیرون زدگی

مبتلا به بواسیر درجه 4 با علائم گوشت اضافه مقعدی بیرون زده با علائم بسیار شدید بوده. که با اقدامات درمانی صورت گرفته در طب سنتی در طی مدت کمتر از 5هفته علائم بواسیر وی از بین رفته و زائده گوشتی بیرون زده از مقعد بیمار بطور کامل خشکانده شده و از بین میرود.

این روش کاملا بدون عوارض و کم هزینه بوده و با اندکی آموزش و آگاهی و مشاوره توسط هر بیماری در منزل میتواند عملی شود.

شاید تا الان کنجکاو شدید که این روش درمانی چه بوده که میخواهید به صورت خصوصی در دسترس کسانی که واقعا تمایل به بهبودی و سلامت دارند قرار دهید.

روش های درمانی که کلیت دارند و عمومیت دارند همه جا یافت میشود.

اما روش های درمانی بهتر و نتیجه بخش را کمتر کسی در اختیار عموم میگذارد. همچنین بیماران با موضوعات و مقالات پراکنده ای در سطح نت مواجه هستند. که اکتفا و استناد به همه آنها تقریبا غیر ممکن است.

ما سعی کردیم تمام مطالب خصوصی و  100%ارزنده را که تا الان به صورت یک راز بوده در اختیار بیماران خود بگذاریم. حالا چرا این موضوع یک راز است؟ چون اگر افراد با متد درمان خانگی آشنایی داشته باشند. نان بعضی ها آجر می شود.

اما ما تصمیم گرفتیم تمام این اطلاعات را در قالب یک فایل پی دی اف در اختیار شما بگذاریم همراه با یک عدد پماد رینا پلاس که به عنوان یک مرهم گیاهی تاثیر گذار برای درمان گوشت اضافه مقعدی کاربرد دارد. به صورت رایگان و هدیه برای دانلود و مشاهده این فایل اینجا کلیک کنید.

پماد برای درمان گوشت اضافه مقعدی

 

پماد گیاهی رینا پلاس و پماد آنوسل و دکتر باتلر موثر ترین پماد برای درمان گوشت اضافه مقعدی هستند

بهترین پماد برای درمان گوشت اضافه مقعدی به ترتیب میزان تاثیری که دارند:

      • پماد آنتی هموروئید رینای سبز به همراه داروهای خوراکی  مکمل آن میزان تاثیر تا 98%
      • مرهم بواسیر و شقاق دکتر باتلر میزان تاثیر 60%
      • پماد خارجی آنوسل محصول کشور انگلستان میزان تاثیر 50%
      • درمان گوشت اضافه مقعدی با پماد  Preparation میزان تاثیر 70%

پماد برای درمان گوشت اضافه مقعدی پماد گیاهی و قدرتمند رینای سبز ( رینا پلاس ) است. برای از بین بردن و خشکاندن گوشت اضافه مقعدی همراه این ضماد گیاهی باید داروهای مکمل ( قرص های خوراکی ) هم مصرف کنید. داروهای خوراکی برای درمان گوشت اضافه مقعدی شامل: داروی گیاهی آنوسل و قرص بینسل و قرص آنتی هموروئید خارجی می باشد.

این بسته درمانی بنام پک ممتاز خارجی در فروشگاه مرسی درمان عرضه می شود. طول مدت درمان با این  پک ممتاز خارجی  حدود 14 روز است. تعداد 2عدد پماد 10گرمی قهوه ای رنگ داخل پک ممتاز خارجی وجود دارد. که در کنار سایر داروهای داخل بسته،  به عنوان ترکیب و مکمل قدرتمندی برای درمان گوشت اضافه مقعدی تاثیر تضمینی و 100% دارد.

اگر گوشت اضافه مقعدی دچار تورم، التهاب و خونریزی گردد؛ و همره با درد باشد.  تا جائیکه بیمار قادر به نشستن روی نشیمن‌گاه خود نباشد. باید بیماران علاوه بر پماد موضعی رینا پلاس از داروهای خوراکی مکمل آن که داخل پک ممتاز خارجی است، استفاده کنند. در بعضی مواقع هم توده خارجی بواسیر ( گوشت اضافه مقعد) با درد و تیر کشیدن همراه است. در این گونه مواقع به نظر میرسد که ناحیه رکتوم دچار عفونت شده باشد. بعلت اینکه نشیمن‌گاه مستعد عفونت بالایی می باشد.

لازمه در چنین وضعیتی از پماد رینای سیاه و داروی گیاهی خارجی آنوسل و داروهای خوراکی پک ممتاز خارجی به عنوان بهترین ترکیب و پماد برای درمان گوشت اضافه مقعد استفاده کرد.

درمان تضمینی زائده گوشتی بیرون زده

درمان بیرون زدگی مقعدی با پماد امکان پذیر است؟

اما سوال اصلی اینجاست ؟!

      1. آیا درمان گوشت اضافه مقعدی با دارو و در خانه امکان پذیر است؟
      2. درمان دارویی گوشت اضافه مقعدی چیست؟
      3. کدام داروهای خوراکی یا استعمالی برای درمان زائده بیرون زدگی  بواسیر مناسب هستند ؟
      4. دارو برای درمان گوشت اضافه مقعدی نیاز به تجویز پزشک دارد یا در پیشخوان داروخانه ها موجود است؟ داروهای OTC
      5. درمان گوشت اضافه مقعد ی با دارو های شیمیایی عوارض دارد؟ داروهای گیاهی چطور؟
      6. درمان گوشت اضافه مقعدی با پماد چگونه امکان پذیر است؟

یکبار برای همیشه مرسی درمان به تمام این ابهامات و سوالات پاسخ خواهد داد؟ لازم به یاد آوریه که : تمرکز ما در اینجا روی محصولات گیاهی قابل عرضه در فروشگاه خودمان است.

این محصولات درمانی تا کنون رضایت بیش از 5000نفر از بیماران را در کارنامه خود دارد. لذا اظهار نظر  درمورد سایر روشهای که متاسفانه امروز در فضای  اینستاگرام رواج پیدا کرده ،خارج از اخلاق حرفه ای ما است.

اما توصیه مهم این است که وقت و هزینه خودتان را در جاهای غیر معتبر الکی تلف نکنید. چون هیچ نتیجه ای عایدتان نمیشود.

در بازار دارویی کشور قرص های خوراکی برای جمع شدن توده هموروئید وجود دارد، اما چون نیاز به تجویز طبیب متخصص دارند. لذا ذکر اسامی  اقلام دارویی در اینجا ممکنه باعث مصرف خودسرانه آنها شود.

مکانیسم اثر پکیج ممتاز درمانی توده بیرون زدگی هموروئید

 

گوشت اضافه مقعد با پماد و قرص های گیاهی برطرف میشود

قابض و جمع کننده عروق، ضد التهاب و خارش ،ضد عفونت قارچ و باکتری (آنتی باکتریال) است.

اگر زائده گوشتی بیرون زده در اثر التهاب متورم شده است پک ممتاز مرسی درمان و داروهای گیاهی خوراکی موجود در آن بهترین گزینه برای از بین بردن این توده های گوشتی هستند. اگر این توده های گوشتی در اثر سوزش و اسهال و یا حتی یبوست بیشتر از هسته سنجد است. پکیج ممتاز درمانی بهترین گزینه برای درمان خانگی بیرون زدگی مقعدی است.

این پک حاوی داروی گیاهی خوراکی برای درمان گوشت اضافه مقعدی است. در کنار استفاده از پماد رینای سبز یک مکمل  قدرتمند برای  خشکاندن  توده های گوشتی هموروئید هستند. اثرات قابض و جمع کننده گی در طول دوران 7روز کاری و همچنین اثرات تسکین دهند درد و سوزش و خارش ظرف مدت 24ساعت ابتدایی زمان مصرف است. جهت حصول بهترین نتیجه لازمه طی یک دوره 21روز مصرف شود.

بعضی از بیماران از علائم سوزش مقعدی بعد از دفع مدفوع گله ای دارند. در چنین وضعیتی بهتره از بهترین پماد برای درمان سوزش مقعدی استفاده شود. ناراحتی سوزش مقعد معمولا ناشی از زخم شقاق یا زخم هموروئید است.

 

88 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • امیر حسین زنگویی
    1401-05-17 14:46

    سلام من بیرون زدگی معقد دارم خارش و بعضی موقعا درد دارم

  • مرسی درمان
    1401-05-18 14:18

    در پاسخ به بیمار :
    ماهیت مقاله پیش رو در مورد درمان بیرون زدگی مقعدی است. و همچنین راهکار عملی رفع خارش مقعد لطفا سوالات خود را واضح تر مطرح کنید و از طرح سوال بصورت کلی خودداری کنید. خهر چقدر صبر و حوصله بیشتری به خرج بدهید و در برای طرح عارضه که دارید صادقانه باشید مطمئن باشیدما بهتر میتونیم کمکتان کنیم و سریعتر به نتیجه درمانی می رسید

  • نوید
    1401-05-19 10:34

    سلام وقت بخیر دهانه قمعدم یک تیکه زائده گوشت سر سیاه دارد که با توجه به نشانی هایی که توی مطلب زدید به اندازه هسته خرما میشه یکبار با تیغ برش زدم که تا یک هفته خون ریزی کرد بعد دو سه هفته درد امانمو برید و به غلط کردن افتادم که دیگه خودسرانه کاری انجام ندهم گاهی یبوست میشم و اکثر مواقع نه الان هم دوباره این زائده سبز شده چه کار کنم؟

  • مرسی درمان
    1401-05-19 13:51

    در پاسخ به نوید :
    کار بسیار خطرناکی کردید هیچ گاه خودسرانه در منزل برای درمان اقدام نکنید.وقتی حالت گوارش شما بین یبوست و اسهال است به معنی اینه که سندروم روده بیقرار داردید و یک حالتی از رفلگس گاستروکولیک است. همین امر باعث التهاب و تحریک مقعد شده که یکی از عوارض آن زائده گوشتی یا توده هموروئید بیرون زده است.برای شروع درمان از پک اختصاصی استفاده کنید در پشتیبانی واتس آپ 09926843197 پیام بدهید مبنی بر تهیه پکیج اختصاصی در کنار استفاده از پک به مدت سه هفته با مشاور خود در تماس باشید تا بهترین نتیجه درمان حاصل شود.

  • صبری
    1401-05-24 16:51

    ایا ترک رابطه مقعدی باعث از بین رفتن زائده گوشتی بیرون زده هموروئید میشه ایا این زائده دلیل صرفا سکس مقعدیه ؟ الان من بخوام جراحی نکنم شما برای این زائده میگید از پماد رینا پلاس استفاده کنم خوب میشه ؟ خیلی چندشه بعضی وقتها درد داره و اصلا نمیتئونم دفع کنم

  • مرسی درمان
    1401-05-24 17:17

    در پاسخ به صبری:
    نه لزوما
    سکس مقعدی عامل اصلی است.
    اگه صرفا زائده گوشتی باشد و زگیل تناسلی نباشه با پماد رینا پلاس برطرف میشه

  • امیرحسین زنگویی
    1401-05-30 20:26

    من بیرون زدگی بواسیر داخلی دارم خارش دارم درد ندارم موقع مدفوع کامل نمیتونم تخلیه کنم ایا با پماد رفع میشع

  • مرسی درمان
    1401-05-30 20:50

    در پاسخ به بیمار:
    برای شروه درمان نیاز به اطلاعات کاملتری داریم
    سن شما
    شغل شما
    وضعیت گوارشی
    و مدت زمان ابتلاء شما
    در صورت لزوم عکس از ناحیه بفرستید
    اگر عمر زائده بین 1تا 2ساله با پماد رینا پلاس و مراقبت های خانگی برطرف میشود.
    دوره درمان به مدت 21 روز است
    از طریق پشتیبانی واتس آپ در تماس باشید

  • شیوا
    1401-06-01 14:27

    سلام و عرض ادب ببخشید من معاینه که کردم میگن زگیل تناسلی داری و باید با روش کرایو تراپی از بین بره این پمادی که شما نوشتید درمان زائده گوشتی بیرون زده برای درمان زگیل تناسلی هم کاربرد دارد اگه کاربرد دارد بهم اطلاع بدید تا ثبت سفارش کنم ممنونم یبوست ندارم خانم هستم شاغل 27ساله

  • مرسی درمان
    1401-06-01 23:53

    در پاسخ به شیوا :
    پماد رینای سبز برای درمان زگیل تناسلی طراحی نشده است لازمه به روش حرفه ای تر و تهاجمی تری درمان خود را دنبال کنید.

  • بانو
    1401-06-02 01:02

    سلام من به دلیل سکس مقعدی دچار زخم شدم و بعد از اون کمی گوشت اضافه اورده مقعدم،پماد میتونه بمن کمک کنه یا باید لیزر کنم؟

  • مرسی درمان
    1401-06-02 06:49

    در پاسخ به بیمار :
    زخمی که قبلا در اثر سکس مقعدی ایجاد شده جوش خورده، به دلیل بد جوش خوردن میتونه تبدیل به گوشت اضافه بشه، البته یکی از دلایلش این میتونه باشه. اگه سکس مقعدی برای مدتی کنار نگذارید درمان زخم مقعدی با پماد رینا پلاس هیچ فایده ای ندارد.
    پرهیز از سکس مقعدی
    با این فرض که وضعیت گوارشی شما نرمال باشد
    برای شروع درمان، پماد رینا پلاس کفایت میکند.

  • بهار
    1401-06-13 13:18

    سلام و وقت بخیر
    من بعلت بارداری های پشت سرهم ابتدا شقاق بعد از اون هم تبدیل به زایده گوشتی شد.من ۴۲ روزه زایمان کردم و درد شدیدی دارم تو این مدت فقط یک مرتبه یبوست داشتم که حسابی دردمو بیشتر کرده،میخواستم بپرسم کدام محصولتون بدرد من میخوره که خریداری کنم؟!

  • مرسی درمان
    1401-06-15 23:04

    در پاسخ به بهار :
    برای شروع درمان از پماد رینا پلاس و پودر پاپرینا استفاده کنید.چون در دوران شیردهی هستید این دو محصول هم شما را درمان میکند هم هیچ گونه تداخلی با دوران شیردهی شما ندارد.شقاق ناشی از یبوست است.یبوست هم ناشی از زایمان مکرر لطفا بیشتر مراقبت کنید.

  • من دور مقعدم گوشت اضافه اورده که با تمام شدن دفع به داخل بر میگرده طبق چیزی که شما تو سایت نوشتید باید هموروئید نوع 3باشه
    سوال اینه برای درمان این زائده گوشتی پماد رینا پلاس چطوری استفاده میشه
    نیازی به جراحی نیست
    26ساله
    متاهل
    خانم
    سکس داشتم
    سوزش دارم درد هم داره
    گوشت اضافه قطع میشه ایا ؟
    یبوست ندارم
    hanieh.rosta20@gmail.com

  • مرسی درمان
    1401-06-29 10:01

    در پاسخ به بیمار :
    با توجه به شرح وضعیتی که توضیح دادید برای شروع درمان از پکیج ممتاز زائده بیرون زده استفاده کنید. این پک حاوی قرص های خوراکی گیاهی مکمل پماد رینای سبز است و عملکرد و مکانسیم اثر قوی تری در درمان زئده گوشتی بیرون زده دارند

  • جودی
    1401-07-06 04:44

    سلام و وقت بخیر
    من دور مقعدم گوشت اضافه اورده که به اندازه نصف هسته خرماس و در اثر یبوست و زور زدن برای دفع مدفوع بوجود اومده
    بدون جراحی امکانش هس؟
    مجردم و سکس نداشتم
    ۲۲ سالمه

  • مرسی درمان
    1401-07-06 07:19

    در پاسخ به بیمار :
    100%که بدون جراحی زائده گوشتی از بین میرود هزاران سند در طب سنتی میتونم بهتون نشان بدم که زائده گوشتی بیزرون زده بزرگتر از هسته خرما هم بدون نیاز به جراحی از بین رفته عملیات جراحی باعث تضعیف عضلات و سلولهای عصبی ناحیه مقعد می شود در نتیجه عواقبی چون عود مجدد و پشت سرهم و بی اخیاری مدفوع و گاز روده به همراه دارد
    برای شروع درمان پک اختصاصی درمان بواسیر و شقاق و زائده گوشتی را از پشتیبانی 09926843197 واتس آپ تهیه کنید

  • ببخشید من زائده گوشتی دارم و به شدت هنگام دفع اذیت میشم شاید سوال من تکراری باشه خانم هستم متاهل که شوهرم اصلا این وضعیت و درک نمیکنه بعضی مواقع خون میادش
    لطفا به من بگید چه گار کنم و چه پومادی توی فروشگاه سفارش بدم

  • مرسی درمان
    1401-07-12 09:55

    در پاسخ به فاطمه :
    الزاما به مدت 6 ماه از رابطه مقعدی خشن و هوس آلود پرهیز کنید.
    شاید شوهرتون وضعیت شما را درک نمیکند اما به نظر میرسه خودت هم از این عمل یک لذت پنهانی دارید که وضعیت خودتو درک نمیکنی
    برای شروع درمان از طریق فروشگاه سایت مرسی درمان پکیج ممتاز درمان بواسیر و شقاق ثبت سفارش کنید.

  • نازی
    1401-07-26 07:41

    سلام .ببخشید عذر خواهی میکنم من سالهاست ک بیرون زدگی داشتم ی دونه کمی درد داشت هنگام یبوست ولی چند سالی هست متاسفانه سکس مقعدی دارم و الان دور تا دور مقعدم مثل عدس هستن و خیلی وحشتناک میخواره نمیدونم از خارش زیاد چیکار کنم داعم خارش دارم ممنون میشم جواب بدین ایا با داروهای شما خوب میشم با تشکر

  • مرسی درمان
    1401-07-26 10:30

    ردر پاسخ به نازی :
    گوشت اضافه مقعدی به بواسیر خارجی یا هموروئید خارجی تعبیر می شود که در این حالت رگهای مقعدی متورم شده و از مقعد بیرون میزند.
    به نظر میرسد که شما مبتلا به نوعی ویروس HPV هستید و بسیار خطرناک و واگیر دار بوده بهتر است به پزشک متخصص مراجعه کنید.

  • سلام من بیرون زدگی مقعد دارم
    دو سه سال پیش اول شقاق گرفتم بعدش بیرون زدگی به اندازه یک هسته سنجد که تازگیا این اندازه شده که بخاطر یبوست و فشار دچار بیرون زدگی شدم و در ضمن حتی با نفخ هم باید زور بزنم و احساس میکنم راه بسته شده واسه همین همیشه تو دلم پیچ میره که فکرمیکنم دچار ibs باشم ،الان سوالم از شما اینه که این زایده گوشتی واقعا با این پماد رینا پلاس از بین میره بطور صد در صد؟

  • مرسی درمان
    1401-07-27 17:24

    در پاسخ به عسل:
    خودت برای خودت نوشتی و توضیح دادی و همه چیز هم به همدیگه ربط و بسط میدید.
    برای شروع درمان و از بین بردن زائده گوشتی بیرون زده پکیج اختصاصی درمان را از طریق پشتیبانی واتس آپ به شماره 09926843197 ثبت سفارش کنید

  • سیتا
    1401-07-30 20:08

    سلام من دو تکه گوشت اضافه در مقعدم دارم ک گاهی بخاطر عمل دفع سخت خون ریزی میکنم و تازگیا بزرگ تر شده اندازه لوبیا چیتی پخته .
    مجردم ۲۷ سالمه دلم نمیخواد جراحی کنم و از طرفی بخاطر این مسئله خجالت میکشم ازدواج کنم
    چطوری حلش کنم؟؟

  • باران
    1401-07-30 21:46

    سلام وقت بخیر من به دلیل یبوست شدید که از هجده سالگی درگیر شدم تا الان که ۳۷. سالمه دور مقعدم پرراز زاىده های گوشی شده که الان چندروزه درد ناک شدن لطفاً کمک کنید

  • زهرا
    1401-08-17 15:21

    سلام خسته نباشید ببخشید من بیرون زدگی مقعدی دارم اندازه ی یک عدس ولی نه درد داره نه خون ریزی و نه خارش

  • فرزانه
    1401-08-21 19:58

    سلام و عرض ادب
    من ٣٦ سالمه و از بچگي مشكل يبوست و خوريزي داشتم و با درمان هاي مختلف مشكلم حل نميشد و يا بهتر بگم اون موقع خيلي اهميت داده نشد
    تا اينكه پيش يه متخصص كلون رفتم گفتن شقاق خيلي عميقي دارم
    و بعد از زايمان اولم ،، توي سن ٢٩ سالگي جراحي كردم

    همه چي خوب بود و فقط كمي گوشت اضافه داشتم

    تا اينكه الان بعد از ٧ از عملم

    يبوستم برگشته و دوباره اطراف مقعدم ترك هاي پوستي ريز ميخوره و خارشش در حد وحشتناكي اذيتم ميكنه

    ضمن اينكه هنگام دفع به صورت كامل تخليه نميشم

    تمام مشكلاتي كه گفتم ٧ سال كاملا از بين رفته بود

    الان چطور ميكنم اين مشكلم رو حل كنم و دقيقا كدوم محصول كمك بيشتري به من ميكننه
    ممنون ميشم كمكم كنين

  • مرسی درمان
    1401-08-21 22:18

    در پاسخ به فرزانه :
    عمل جراحی باعث ضعیف شدن عضلات ناحیه مقعد شده که با اولین واکنش علائم شقاق و بواسیر عود میکند. اینکه علائم درد و زخم در شما بعد از 7سال عود کرده باید بگم خیلی خوش شانسی
    برای شروع درمان دست از درمانهای خودمحورانه بردارید و پک اختصاصی را از طریق واتس آپ 09926843197 ثبت سفارش کنید.

  • محبوب
    1401-09-16 20:53

    سلام . چندماه قبل هنگام دفع درد شدید و سوزش و خونریزی داشتم الان این مشکل حل شده ولی زائده گوشتی خیلی کوچکی باقی مانده . آیا دارویی برای رفع این زائده گوشتی هست؟

  • سلام من تا حالا همچین چیزی در ناحیه مقعدم احساس نکرده بودم که تا دو هفته پیش رفتم عمل بینی وبعد از عمل بینی بخاطر کاهش درد سه چهار بار از شیاف دیکلوفناک استفاده کردم که بعد از اون احساس میکنم یه گوشت اضافه بیرون زده که اصلا هم درد و خارش یا خونریزی نداره فقط هنگام دفع یکم درد میکنه که اونم قطع میشه بنظرتون چیکار کنم؟
    خیلی ممنون اگه راهنمایی کنین

  • احسان امیدی
    1401-09-19 17:43

    سلام بنده یه گوشت اضافه روی لبه سمت بالای مقعدم زده شده که بعضی وقتا عفونت میکنه و ترشح میده،
    همراه با سوزش و التهاب میشه ،
    مخصوصا زمان خالی کزدن روده،
    در ضمن سه ماه پیش روی مقعدم مثل یه کیسه اندازه تخم مرغ خون آیه جمع شده بود که ترکید.
    .از اون پس تا حالا مونده و شبیح به یه جوش گوشتی اندازه گندم که بیشتر وقتا که عفونی میشه میزنه بیرون. و زمان دسشوی رفت،
    ممنون میشم،

  • احمد
    1401-09-20 21:08

    سلام من چند ماه هست دچار گوشت اضافی در ناحیه ورودی مقعد شدم چون اصلا دردی نداره زیاد پیگیر نبودم ولی الان یک دوروزی میشه یخورده سوزش گرفتم از همون ناحیه باید چکار کنم

  • سلام وقت بخیر ببخشید من در اثر اسهال متوجه ی گوشت اضافی کوچیک مقعدی شدم مجردم آیا امکانش هست با پماد برطرف بشه ؟

  • سلام وقت بخیر
    بنده چندین ساله بواسیر دارم
    ولی در دو سال اخیر تشدید شده و با خونریزی همراه شد و در اثر کار سنگین وضعیتم حادتر شد
    وقتی دفع مدفوع میکردم به شدت درد داشتم و داخل مقعدم سوزش بی اندازه ای داشت
    محبور شدم به دکتر مراجعه کنم که ایشونم گفتن بواسیر هست و پماد قرص و…فلاکسین دادن،بعد مصرف یه کم بهتر شدن ولی بازم به یه دکتر دیگه مراجعه کردم که ایشونم بعد کلونوسکوپی اینا پماد هیموروئید کپسول ضد یبوست و شیاف اساکول تجویز کردن حدود یک ماهه استفاده میکنم یه مقدار بهتر شدم ولی یه سری موارد هستن که بهتر نشدن.اطراف مقعدم طوری که وقتی مقعدم رو منبسط و متقبظ میکنم زائده های گوشی هستن تقریبا دورتا دور مقعدم که از بین هم نرفتن و باعث سوزس میشه
    میخواستم بدونم آیا این زائده های گوشتی رو میشه از بین برد به طور دائم و بدون عوارض و کلا بواسیر رو یا خیر.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  • ناشناس
    1401-11-08 19:09

    باسلام.من خانومی۳۵ساله هستم.دورمقعدم زائده گوشتی هست.امااصلا درد نداره.یبوست هم ندارم.خونریزی و سوزش هم ندارم.سکس داشتم.
    چندین ساله این مشکل هست.اذیت نمیکنه و فقط ظاهرخوبی نداره.به نظرشمابایدچیکارکنم.

  • خانم جان
    1401-11-11 17:11

    سلام ۳۰ سالمه از چهار سال پیش که زایمان کردم بواسیر دارم چندین جا از طب سنتی و شیمایی برای درمان اقدام کردم به طور مقطعی جواب گرفتم الان مجددا حدود ۷ماه هست که زایمان دوم داشتم و خیلی اذیت میشم،قبلا همیشه یبوست بودم الان با داروهای سنتی یبوست نیستم و حتی گاهی اسهال میشم ولی درد و خونریزی و گوشت اضافه دارم،درمان میشه؟

  • رحیم
    1401-12-07 05:03

    سلام 45 سالمه حدود دو سال میشه مشکل یبوست دارم همراه با گوشت اضافی و بعضی وقتا خونریزی که بعد اجابت گوشت اضافی داخل جمع میشه سوال من این است چرا من هر چی میخورم سه چهار روز حتی یک هفته احساس دفع ندارم و تو این چند روز هم هیچ درد شکمی و معده و روده احساس نمیکنم انواع آیا تنبلی روده دارم یا…
    1-میخوام حداقل دو روز در میان دفع داشته باشم
    2-میخوام گوشت اضافی بعد از دفع اجابت که دارم ترمیم بشه

  • احمد
    1402-01-04 00:30

    سلام من دوسال گوشت ازافه دارم که همیشه بعلت مشقله زیاد تو هوای گرم زخم میشن وبخصوص بعد سکس مقعدی که بکنم تا دوهفته درد شدید موقع تخلیه روده میگرم ومتسفانه به حسی که دارم نمیتونم سکس بزارم کنار ایا با این پماد امکان درمان کامل هست وبعد از درمان اگه سکس بکنم بازگشتی هم صورت میگیره یا ن

  • سلام.. من بعد زایمانم دچار یبوست وحشتناکی، شدم بعد از اون بیرون زدگی مقعد درحد کم پیش اومد الان بعداز دوسال از زایمانم احساس میکنم گوشت اضافی مقعد هی داره بیشتر میشه البته گاه‌گاهی هم درد وسوزش دارم ولی یبوست ندارم متاهلم. رابطه ی مقعدی هم نداشتم

  • مرسی درمان
    1402-01-04 08:42

    در پاسخ به احمد :
    با تشکر از شما بابت توضیحات خلاصه و شفاف
    پاسخ به ایمیل شما ارسال می شود
    موفق باشید

  • نیما
    1402-01-04 22:00

    سلام ، من هر از گاهی یبوست دارم و تازگیا متوجه شدم یه طرف مقعدم که دست میزنن یه تکه گوشت اضافه اومده بیرون و لمس میکنم اندازه عدس هست، از عمل بدم میاد آیا راه حلی داره ؟؟؟

  • مرسی درمان
    1402-01-04 22:49

    در پاسخ به نیما :
    اگر به زودی برای درمان گوشت اضافه مقعد اقدام کنید سریعتر هم به نتیجه می رسید
    بیماری های مقعدی از ابتدای خلقت بشر با وی بوده اند. متاسفانه روش های تهاجمی درمان، مانند جراحی در یکی چند سال اخیر در کشور ما خیلی مد ( باب) شده.
    تا مشکلی پیش میاد اکثرا این روش درمانی را توصیه می کنند.
    آیا میدانید همین 6یا 7 سال پیش که لیزر نبود بیماری های نشیمنگاه چطوری درمان میشد؟
    آیا مثلا در 50سال پیش اصلا تو شهرهای ما امکانات اطاق عمل و جراحی بود؟
    ما نمیگیم جراحی بد است
    اما جراحی اولین گزینه درمان و تنها راه حل درمان نیست.
    روش های کم هزینه تر
    بدون استرس و بدون دوران نقاهت سخت بعد از جراحی
    و بدون عوارض تری هم هست
    کافیه اینجا را کلیک کنید

  • زهرا
    1402-01-07 01:42

    سلام باردار بودم که توی ۵ ماهگی سقط شد زمان بارداری احساس کردم دور مقعدم گوشت اضافه داره یبوست ندارم و مشکل خاصی هم ندارم فعلا فقط کمی خارش الان تقریبا ۲ ماه میشه که اینطوری شده شغلم طوریه که خیلی باید روی صندلی بشینم ، این با پماد خوب میشه یا باید حضوری برم دکتر؟

  • سلام ..من سه یا چهار روز است که در کناره ای مقعدم توده گوشتی به وجود آمده نمی دونم پماد رینا پلاس خوب هست یا نه

  • سلام خانمی ۳۶ ساله هستم متاهل ببخشید من دو سه روزه متوجه گوشت اضافی اندازه نخود ناحیه مقعد شدم درد و سوزش هم داره میشه بگید چیه و چطوری درمان بشم و اینکه اصلا سکس نداشتمو اینکه آیا حتما باید لیزر کنم با دارو جواب میگیرم ؟

  • مرسی درمان
    1402-01-22 16:22

    در پاسخ به نفس
    هموروئید خارجی یک نوع توده گوشتی اضافه است که در اثر متورم شدن و التهاب درد و سوزش زیادی به بیمار وارد میکند.
    توصیه ما اینه که عکس ناحیه را به پشتیبانی واتس آپ 09926843197 ارسال کنید تا بهتر بتوانیم به شما کمک کنیم

  • معصوم
    1402-01-26 23:21

    با سلام و عرض ادب.
    من پماد ریناپلاس رو به شدت احتیاج دارم ولی بنا به دلایلی نمیتونم آنلاین سفارش بدم و باید حتما حضوری بخرم، الان راهی هست که بتونم حضوری بخرم یا حتما باید از سایت شما سفارش بدم و بخرم؟
    خیلی ممنون میشم که راهنماییم کنین🌺

  • مرسی درمان
    1402-01-27 09:36

    در پاسخ به معصومه :
    یکجا اسمت معصومه است، یه جا خودتو نفس معرفی میکنی یه جا با نام رویا کامنت میذاری با آی پی روقیه خرید میزنی
    مشکل از سمت شما است به این روند ادامه بدهید متاسفانه ناچاریم دسترسی آی پی شما را مسدود کنیم.در ضمن مگه قراره لباس مجلسی پروف کنید که اصرار به خرید حضوری دارید؟

  • ساناز
    1402-01-28 21:19

    من یه مدت حدود ۱ ماه یبوست داشتم و دفع برام سخت بود و گاهی با خون همراه بود بعد یه مدت هم با استفاده از دارو تبدیل به اسهال شد و بعد از ۲ ماه یه زائده گوشتی روی مقعدم در اومد و خارش و درد داشت الان چندماه هست که ازش گذشته و از هسته خرما کوچیک تره بعضی وقتا خارش و یکم درد داره با پماد ممکنه که خوب بشه؟

  • مرسی درمان
    1402-01-29 17:25

    در پاسخ به ساناز:
    از درمانهای خودسرانه در منزل جدا اجتناب کنید.
    چون میخواهید یه مشکل درست کنید. به یک مشکل بزرگتری بر میخورید.
    متاسفانه این روزها کاربران در فضای مجازی مطالبی که میخوانند سریع روی خودشان تست میکنند. اخرش هم نتیجه اش چیزی مثل شما میشه؟
    مطالب علمی باید از منابع موثق علمی باشد و اجرای آنها بدون نظارت کارشناس ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی،
    نتیجه اش بوجود آمدن مشکلات و بیماری های دردناک دیگری است.
    برای ما معلوم نیست که وضعیت زائده گوشتی چگونه است؟ ممکنه زیر زائده تجمع چرک و عفونت باشد ( ابسه مقعدی) که با درد و خارش همراه است. بهتره عکس ناحیه را به پشتیبانی واتس آپ 09926843197 ارسال کنید تا بهتر بتوانیم برای رفع و خشکاندن زائده به شما کمک کنیم.

  • یاسمن
    1402-02-08 16:20

    سلام ببخشید من تازه متوجه شدم که گوشت اضافه مقعد درآوردم، اما چند ماهه یبوست دارم و قرص و شربت های ضد یبوست میخورم و اصلا نمیدونستم که گوشت اضافه مقعد دارم . خیلیم بزرگ نشده و هنوز کوچولوعه
    موقع مدفوع کامل دفع نمیشه مدفوع و بعد از مدفوع ام سوزش و درد و خارش دارم اصلا خونریزی نداشتم تا الان و خیلی نگرانم
    ۱۸ سالمه
    مجردم و سکس نداشتم

  • یاسمن
    1402-02-08 16:24

    سلام ببخشید من تازه متوجه شدم که گوشت اضافه مقعد درآوردم.
    چند ماهه یبوست دارم و کامل مدفوع نمیکنم و تورم شکم دارم بعد از مدفوع درد و سوزش و خارش میگیرم اما اصلا خونریزی نداشتم
    گوشت مقعدی خیلی بزرگ نشده و هنوز کوچیکه
    ۱۸ سالمه
    مجردم و سکس نداشتم

  • طلایی
    1402-02-12 00:22

    سلام وقتتون بخیر من حدودا سه سال پیش به خاطر اینکه حال روحی خوبی نداشتم گوارشم بهم ریخت و التهاب روده گرفتم و همینطور معدم ضعیف شد و زائده گوشتی رو مقعدم زدم رفتم دکتر بهم کلی قرص داد و پماد برای بواسیرم یبوستم برطرف شد و روده و معدم خوب شدن ولی بواسیرم مونده البته بگم اوایلش درد داشت قرص و پماد استفاده کردم دردش رفت ولی این زائده گوشتی نمیره مجرد هم هستم

  • بانوجان
    1402-02-13 17:55

    سلام وقتتون بخیر
    من دوتا زائده گوشتی در مقعد دارم
    ولی نه درد دارم نه سوزش و نه خارش
    هیچ وقت یبوست هم نداشتم
    مدت زمان زیادی هم هست که دارمش

  • شاهرخ شاهی
    1402-02-15 03:22

    سلام. زائده گوشتی بیرون زده دارم که بیرون مونده با انگشت هم به داخل برنمی‌گرده. یک مدت 3ماه پیش قبل هم اینجوری شده بودم که بوسیله آنتی همورئید شیاف و کرم درمان کامل شد و اثری ازش نبود تا 3هفته پیش که بعد از رابطه خودم را شیلنگ میکردم فرداش احساس کردم زخم شده کمی درد داشت بعدش بیرون زده گوشتی به وجود اومد بعد از بازم یک هفته استفاده از آنتی همورئید اینبار نتیجه ای نگرفتم و الان 30هفته هست همینجوری مونده .ولی هیچ دردی یا یوبوست ندارم . اگر راهنمایی کنین خیلی ممنونم تشکر

  • سلام خسته نباشید
    من هموروئید دارم اولش فقط خون بود با کمی درد که با شیاف حل میشد
    اما به تازگی احساس میکنم گوشت زائد در دوجا دور مقعدم بوجود اومده عکس گرفتم ولی نمیدونم آیا واقعا گوشت زائده یا نه
    ولی بشدت درد میکنه حتی احساس میکنم از داخل زخم شده
    نمیدونم چیکار کنم از عمل هم میترسم
    تو سایت گفته شده بدون عمل هم حل میشه ولی کدوم توصیه بیشتر مؤثره
    خیلی سردرگمم و درد دارم لطفا راهنمایی کنید
    18 سالمه و مجردم

  • سلام..خسته نباشید. من سه چهار سالی هست که بواسیر بیرونی دارم یعنی زائده گوشتی بیرون زده و تقریبا همون چند سال پیش بر اثر چند باری سخت و سفت کار کردن شکم دچار خونریزی شدم و این زائده ایجاد شد و رفته رفته بزرگ تر شد اندازش.. ولی دیگ خونریزی ندارم چند ساله و فقط زائده گوشتی مونده و تفریلا بزرگ شد ولی هر چن وفت یکبار همون مشکل یوبوست و سخت و با درد کار کردن شکم رو دارم ولی خونریزی ندار دیگ فقط درد شدید وقتایی که مدفوع سخت هست .. امکان از بین رفتن یا کوچبک تر شدن زائده با پمادتون هست؟

  • مرسی درمان
    1402-02-16 20:44

    در پاسخ به بیمار:
    توده خارجی هموروئید در شما رشد کرده کهنه شده و به اندازه کافی ریشه داونیده است. مدت ها از عمر زائده خارجی میگذرد. خیر پماد به تنهایی زورش به اون زائده نیمرسه و باید حداقل 2 دو دره پک ممتاز مصرف کنید تا بهبود یابید از طریق فروشگاه سایت ثبت سفارش کنید

  • فریبا
    1402-02-19 23:39

    سلام
    من بخاطره یوبست و خون ریزی که داشتم چندین ساله یه تیکه گوشت اضاف و بیرون زدگی دارم
    رابطه جنسی نداشتم
    و به تازگی فهمیدم مادرم بردارم و خواهرمم این مشکل رو دارن
    الان ۴سالی هست که درگیرشم آیا واقعا جواب میده؟

  • سارا
    1402-02-20 15:23

    سلام وقتتون بخیر من یه تیکه گوشت اضافی بیرون مقعدم دارم درد و خون اصلا ندارم ولی وجودش رو نمیتونم تحمل کنم چیکار کنم

  • فواد
    1402-02-25 09:51

    سلام من چند روز است چند زائده کوچک اطراف مقعد تشکیل شده و درد زیادی دارم و بی حال هستم و حوصله کار و صحبت ندارم و درد زیادی دارم و البته 5 یا 6 سال است که بعضی مواقع این زائده دوتایی اطراف مقعد ایجاد میشد و درد کمی داشتم و بعد از یکی دو روز بهتر میشد ولی یک زائده اندازه تقریبا دو بابر نخود همیشه باقی میماند ولی درد نداشت ولی 4 روز پیش متورم شده ویکی دیگه نزدیکش ایجاد شده و درد زیادی دارند ولی خونریزی نداشتم خواهش میکنم کمکم کنید

  • نرگس
    1402-02-28 11:39

    سلام خسته نباشید ببخشید من چند روزه ای یکبار گوشت اضافه کنار مقعدم بوجود میاد هنگامی ک دستش بزنم درد میکند لطفا یه پمادی بهم معرفی کنید تا بیشتر از این نشود

  • زینب
    1402-03-04 02:06

    سلام من دو روز هست داخل دهانه مقعد گوشت اضافه ایجاد شده به طوری که هنگام خروج مدفوع یکم میاد جلو تر و بعدش میره داخل و در حالت طبیعی انگار از داخل راه مقعد را بسته و تقریبا انداره هسته خرما هست که همراه با سوزش و درد هستش ویبوست هم زیاد دارم که گاهی اوقات باعث خونریزی میشه و همین که اقدام به درمان یبوست میکنم تبدیل به اسهال میشه یعنی این شرایط اسهال و یبوست رو زیاد تجربه میکنم و خیلی کم مدفوع در حالت عادی هست ببخشید میخواستم بدونم امکان داره این گوشت اضافه بزرگ تر بشه و این که با پماد درمان میشه؟

  • نینا از قم
    1402-03-06 20:19

    با سلام وقت بخیر
    وضعیت الان بنده به این شکل هستش که دو هفته پیش به شد یوبوست داشتم به حدی که انگار داشتم سنگ دفع میکردم خیلی وحشتناک بود .
    الان دوتا زائده گوشتی بالا و پایین مقعدم دارم بالایی کوچیک پایینی بزرگتر هستش . هردفعه هم دفع دارم خیلی سوزش و خونریزی دارم با اینکه مدفوعم نرم هستش یوبوست ندارم الان.
    امیدوارم که کمکتون این مشکل رو حل کنم

  • سلیمانی
    1402-03-07 02:01

    سلام وقتتون بخیر من بخاطر یبوست دچار زخم شده بودم و الان بعد ۶ ماه زخم خوبه ولی گوشت زائد دارم
    الانم رینا پلاس سفارش دادم از سایتتون
    زائد گوشتی از بین میره؟
    درسته که درد و خون ریزی نداره ولی خیلی اذیتم میکنه و خجالت میکشم

  • سلیمانی
    1402-03-12 02:18

    سلام وقتتون بخیر
    من تاقریبا ۷ ۸ ماه قبل یه زخم داشتم روغن زیتون زدم زخمم خوب شد الانم که گوشت زائد دارم ولی زخمم باز نیست. درد هم نداره ولی انگار اون گوشت اضافه که هس داخلش خوب نشده فقط روی زخم بسته شده
    از سایتتون پماد رینا پلاس سفارش دادم گوشت زائد خوب میشه و از بین میره؟
    خواهش میکنم جواب بدین من از وجودش خیلی خجالت میکشم

  • سلام وقت بخیر
    خانومی۲۳ ساله هستم..حدود یک سال و نیم پیش موقع دفع دچار خونریزی از ناحیه مقعد شدم ولی درد و خارش نداشتم..بعد از اینکه داروی دکتر و مصرف کردم خونریزی قطع شد ولی زائده گوشتی اطراف مقعدم در اومد که حدودا اندازه دوتا ماش هست..و این زائده تا الان بدون اینکه هیچ مشکل دیگه ای داشته باشم همچنان هست..
    این پماد برای مشکل من مناسبه؟
    و اینکه با توجه به اینکه این زائده گوشتی یک سال و نیمه که هست ایا با این محصول کامل از بین میره؟

  • حدود یک ماه هست که یک زائده بیرون زده دارم. خونریزی ندارم. سوزش دارم. وقتی احساس دفع میکنم سوزش بیشتر می شود. زمانی از پماد استفاده میکنم سوزش قطع می شود ولی موقت است.
    در چند روز اول زائده بصورت پیوسته و نرم بود ولی زمانی که سیر روی آن گذاشتم و چند روزه اینکار را انجام میدم زائده تبدیل به چند قسمت شده و سفت و برآمده شده، بیشتر شبیه جوش شده و دستم بهش میخوره درد داره

  • اسفندیار
    1402-04-26 09:56

    با سلام
    احتراما اینجانب سه سال پیش بعلت مبتلا شدن به بدخیمی پروستات مجبور شدم کل پروستات و مجموعه های اطراف را توسط جراحی بردارم سه روز بعد از عمل جراحی بعلت التهاب کف لگن دچار همورویید شدید گشته که با شرایط بسیار دشوار مجبور به عمل هموروییدتکتومی شدم بعد از بهبودی طولانی و سخت دچار بیرون زدگی مجموعه دور مقعد گشته که شکل طبیعی قبلی را ندارد خواهشمند است در این زمینه راهنمایی لازم را عنایت فرمایید
    با تشکر فراوان

  • دلسا
    1402-04-27 18:03

    سلام من ۲۲ سالمه و دهانه معقدم گوشت اضافه اورده که با تمام شدن دفع برمیگرده داخل و سوالم اینه با پماد رینا پلاس خوب میشه یا چطوری استفاده کنم از داروخانه ها هم ایا میشه تهیه کرد و اینکه من متاهلم ی بچه هم دارم و وقتی باردار بودم بهش دچارشدم یعنی ۴ ساله دارم تا الان از همسرمم مخفی کردم و ب هیچ دکتری مراجعه نکردم یعنی خجالت میکشیدم و نمیدونم چ محصولی استفاده کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

  • سلام وقتتون بخیر
    جسارتا من خانمی ۴۳ ساله ام و حدودا ۸ساله به بیماری هموروئید و شقاق دچار شدم،سالی یکبار به مدت ۲ماه من درگیرش میشم درد و خونریزی و سوزش زیاد،از انواع پماد ها استفاده کردم هر دفعه این سری که البته هنوزم درگیرم از پماد رکتول استفاده کردم ولی اصلا افاقه نکرده و همچنان درد و سوزش را دارم چه موقع اجابت مزاج چه بعدش
    الیته کار من دفتریه،ولی نه زیاد میشینم نه یبوست دارم نمیدونم چرا اینطوری میشم میشه بفرمایید چکار کنم

  • رشید
    1402-05-09 20:59

    سلام خسته نباشید
    من گوشت اضافه درمقعد دارم و قبلا درد زیادی داشتم الان که با دستمال پاک میکنم روی دستمال زرد رنگی است
    ممنون میشم کمک کنید لطفا

  • خانم همدانی
    1402-05-11 10:38

    سلام من الان حدود ۱۴ ساله گوشت اضافه دارم که خیلی کم بود اما به مرور دور تا دورش کمی متورم و بیرون زده اصلا رابطه مقعدی نداشتم ‌ بسیار مواظبم اما متاسفانه اون زمان هم بدلیل رژیم های سخت و زور زدن ایجاد شد، اندازه همون هسته خرماست که گفتید، خونریزی هم ندارم خیلی بندرت خون تازه دیدم شاید سالی ۱ بار
    دلم می‌خواد از بین برن و حتی لیزر هم نکنم چون مادرم کردن ‌ اصلا راضی نیستن، ممنون میشم کمکم کنید

  • mehre nazanin
    1402-05-12 14:46

    سلام .من یک زائده گوشتی بزرگ دارم که از داخل بیرون نیومده و بنظرم در واقع برای لبه خارجی مقعده که اینجوری بزرگ شده.الان دردی ندارم .برای تخلیه باید زور زیادی بزنم و یا از آب گرم زیاد کمک بگیرم.نکته دوم یه فیستولم دارم .آیا استفاده از این پماد ، باعث دردسر در ناحیه فیستول من میشه یا خیر؟ دوم این زائده کوچک و آب میشه یا میوفته ؟ پروسه درمان چه شکلیه.ممنون میشم توضیح بفرمایید.

  • ریسی
    1402-05-19 03:37

    سلام خانمی هستم ازهرمزگان مقعدم شقاق داره هم گوشت اضافه زده بیرون خارش داره خیلی اذیتم چندسالی میشه شقاق دارم براثرنفخ گاهی مواقع برادفع اذیت نیستم برااثرتغذیه نفخ بوجودمیادزخمم تازه میشه تغذیه خاصیت گرم که باشه تازگیاجوش سرسفیدمیزنه زودرفع میشه

  • آمنه از ایلام
    1402-05-22 10:35

    سی سالمه، حدود شصت کیلو ام. فردی پر انرژی و پر تحرک هستم. و بدنی استخوانی و لاغر دارم. تغذیه ام سالمه و هر روز پیاده روی و تحرک دارم. یک هفته پیش به دلیل ضعف بدنی و مراجعه به پزشک بعد از مصرف قرص و ویتامین های قوی که پزشک تجویز کردن دو روز دچار یبوست و خشکی شدید شدم و بعد از دفع و زور زدن زیاد دو زائده گوشتی صورتی رنگ در کنار مقعدم بیرون زده. یکی به اندازه ی نخود و گوشتی و دیگری خیلی ریز تر. نه درد دارم نه خونریزی نه خارش نه سوزش. فقط محض احتیاط هر روز بعد از رفتن به توالت از پماد آنتی فیشر استفاده میکنم. به مدت سه روزه که دارم پماد میزنم. و از وقتی این زائده ها رو دیدم به شدت روحیه خودم رو باختم و از لحاظ روحی دچار فروپاشی شدم و همش گریه میکنم و استرس دارم و از این اتفاقی که افتاده شبا خوابم نمیبره و تا دیروقت بیدارم و گریه میکنم. هیچ دردی ندارم و هیچ خونریزی ندارم. فقط وجود اون زائده های گوشتی بسیار افسرده ام کرده. چندین روزه دارم توی اینترنت راجب این مساله سرچ میکنم و تصاویر و کامنت هایی که میبینم خیلی ترسناک هستن و منو وحشت زده و پنیک کردن. شما تنها سایتی بودید که با خوندن مطالبش کمی دلم آروم گرفت و امیدوار شدم. به خدا نمیدونید چقدر دعاتون کردم. ازتون تقاضا دارم که راهنماییم کنید و بگید چکار کنم تا رفع شه. شرایط روحیم به شدت متشنج شده به خاطر این مساله. من رژیم غذایی سالمی دارم و بعد از دیدن این زائده ها حتی بیشتر میوه جات، آب، انجیر و غذاهای سالم میخورم. پیشاپیش از یاری و مشاوره ی شما نهایت تشکر رو دارم. انشالله همیشه تندرست و سلامت باشید.

  • سلام خسته نباشید . من به طور کلی یا اسهال هستم یا یبوست کم یا معمولی . پارسال یک بار مدفوع با خون داشتم . امسال یه مدت زیاد در توالت میشستم. بعضی وقتها بخاطر این که اسهال بودم و احساس مدفوع داشتم ولی نمیومد مجبور بودم بشینم . الان یک هفته ای هست درد و سوزش خیلی زیاد دارم بعد از مدفوع. و تازه متوجه شدن یک زائده کوچک بیرون زده از داخل مقعد.
    چکار باید کنم و چه پکیجی مناسب من هست. مرد هستم ۳۲ ساله

  • بزاز از اهواز
    1402-05-30 07:14

    سلام ، من یک عدد پماد رینا پلاس خریداری کردم بعد از اون ی پیام برای من اومد که در اون لینکی وجود داشت مبنی بر پرداخت پس کرایه ، اما مشکلی که من دارم اینه که من گوشی هوشمند ندارم ( فقط یک گوشی ساده دارم ) و نمیتوانم هزیه را به این صورت پرداخت نمایم و طبیعتا به علت نداشتن گوشی هوشمند ، واتس اپ و تلگرام هم ندارم و فقط میتوانم به صورت حضوری ، بعد از آوردن بسته توسط پست ، هزینه را پرداخت نمایم . سپاس از شما

  • مرضیه
    1402-06-08 03:13

    سلام من ۳۸ سالمه مجردم سکس نداشتم من یبوست دارم چندسالی هست خیلی جاها رفتم طب سنتی ودکتر ولی نتیحه نگرفتم الان ۳تا زدگی دارم باخون ریزی درد تازگیا یه کم خوارش دارم آیا زدگی من رفع میشه

  • بهناز. س.م
    1402-06-13 20:54

    سلام و وقت به خیر
    من دختری ۲۴ ساله هستم، مشکل معده ی طولانی مدت داشتم، حدودا سه ساله که رفلاکس دارم ولی الان خیلی بهترم و مشکل معدم با دارو کنترل شده.
    در حال حاضر یک بیرون زدگی اندازه نخود فرنگی دارم که درد نداره و با فشار انگشت می ره داخل.
    اما مشکل اصلیم اینه که اسفنگتر مقعدم خیلی تنگ شده و (ببخشید صریح می گم) قطر مدفوعی که ازش خارج میشه کمتر از یک انگشته و اگر بیشتر ازین مقدار باشه حس می کنم ممکنه هر لحظه پاره بشه و در اون ناحیه احساس سوزش دارم.
    چندین بار کرم های مختلف داخل مقعدی استفاده کردم، هم شیمیایی و هم گیاهی
    چند ماه پیش خونریزی داشتم که با کرم گیاهی خوب شد
    اما الان خونریزی ندارم ولی ترس ازین دارم که حتی اگه حتی یک بار مدفوعم خشک باشه و بیاد بیرون ممکنه خونریزی پیدا کنم انقدر که اون ناحیه حساس و سفت شده.
    ممنون میشم راهنماییم بفرمایی

  • رافی
    1402-06-29 02:05

    سلام ودرود من چندساله که یبوست مزمن دارم وبه دلیل فشارهای زیاد دچار زخم وخونریزی میشدم اما چند روزه که یک زائده به اندازه نخود دربالا قسمت انتهایی کمر به باسن دراومده واز داخل سفت شده ودرد دارم مخصوصا موقع نشستن خواستم بدونم که پکیجی که معرفی میکنید با چه اعتنادی میتونم بخرم کسی استفاده کرده که جواب گرفته باشه من راستش خیلی شبه داروخریدم که پولمو دور ریختم وهیچ جوابی نگرفتم این مطلب روشن کنید

  • عباس
    1402-07-02 14:17

    سلام من عمل کردم الان ۳ماه از عملم گذشته ولی جای بخیه ها گوشت اضافه کوچیک بوجود اومده خیلی اذیت میکنه ایا طبیعی بعد از۳ماه هنوز خوب نشده

  • با سلام
    من دوماهی هست عمل جراحی هِموروئید با بخیه داشتم که خییلی اذیت شدم وحشتناک بعداز دوماه دچار بیرون زدگی گوشت اضافی در مقعد شدم که قسمتی از گوشت اصافی نرم و بدون درد هست ولی انتهای آن به اندازه یه عدس سفت شده که کمی فشار میدهم دردناک میشه. محل بخیه سفت شده که گاهی در اثر اسهال تحرک شده و درد میگیره
    به توصیه پزشک متخصص جراحی تا ۲هفته از شیاف سه مرتبه در روز رکتور ساب استفاده میکنم و برای جلوگیری از یبوست قرص ملین استفاده میکنم و روزی سه مرتبه در آب ولرم به مدت ۳۰دقیقه میشینم و الان ۴روز هست که فعلا بهبود پیدا نکردم .
    سوزش و خونریزی ندارم ولی نشستن برام سخت شده.
    راهنمایی بفرمایید ممنون میشم.

  • شریف پور
    1402-07-23 23:23

    سلام ،من یکسالی هست درگیر یبوست هستم الانم بیرون زدگی دارم چند ماهی اندازه لویباست مواقعی که دفعم سفته میسوزه خونم میاد بعضی مواقعه شکمم سفته بعضی موقعها هم شله خسته شدم نمیخوامم عمل کنم لطفاً کمکم کنید

  • فاطمه
    1402-08-19 10:05

    مدت دوماهیه که شیمی درمانی دارم بعد از شیمی مرحله دوم دچار یبوست شدید وبعد هم اسهال شدم این منجر به به بیرون زدگی زائدهای به بزرگی یکسانت شد که متورم بود وتورم والتهاب اطراف مقعد که تقریبا مجرا خیلی تنگ شده بود وبا درد وسوزش وخارش از داخل همراه بود به دکتر مراچعه کردم جراحگفت شقاق هست وپماد دست سازی داد که فقط از بیرون روزی سه بار بعداز نشَتن در اب گرم وخشک کردن بمالم کمی بهتر شدم ولی با شیمی مرحله بعد با وجودی که از ملین استفاده میکنم وهمچنهن از پماد دکتر ولی موقع دفع خیلی سوزش دارم. ولی اون زائده خیلی کم کوچک شده والتهاب داخل هم خیلی کمتر شده ولی سوزش موقع دفع اذیتم میکنه راهنماییم کنید لطفا

  • بینام
    1402-09-28 20:28

    سلام من ۶سال است که دچار بواسیر شدم. و یکبار هم لیزر کردم ولی دوباره برگشت خونریزی و درد ندارم ولی یبوست دارم بیشتر وقتا.آیا با پماد رینا رفع میشه زائده گوشتی؟

  • خانم افشار
    1402-11-05 17:53

    من از قبل گوشت بیرون زده داشتم بعد از بارداری ولی هیچوقت درد نداشتم در بارداری دوم به فاصله ۵سال به خاطر مصرف دارو چن روزی یبوست شدم وبواسیر دیگری پیدا شد که من رو اذیت می‌کرد نه زیاد که با بر طرف شدن یبوست دردش تسکین پیدا کرد تا اینکه بعد از گذشت ۴سال در ماه رمضان به خاطر گرفتن روزه دوباره درد داشتم که اهمیت ندادم فکر میکردم یه سوزش سادس که رفته رفته شدید شد ومن رو عاجز از هر گونه حرکت می‌کرد دکتر رفتم فایده نداشت بعد ازاستفاده هر گونه چیزی که میگفتن فایده داره نتیجه ای حاصل نشد تا اینکه پماد رینا سبز رو سفارش دادم ودردم آروم شد اما باز در فصل پاییز با خوردن انار دوباره شدم همون آش وهمون کاسه ازهمان پماد رینا استفاده کردم ولی فایده نداشت وتا الان دارم زجر میکشم واینکه بواسیر بیرون زده درد نداره وبواسیر داخلی دارم فکر کنم که هنگام دفع که از زایمان هم سخت تر هس دردم شروع میشه تا چند ساعت لطفاراهنماییم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

این مقالات را حتما بخوانید